دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل پیراهن بارداری با طرح های شیک و زیبا

  • خانم تمدنی نژاد
  • ۲۳ دی ۱۳۹۹
  • ۰

یکی از بهترین دوران زندگی هر خانم دوران بارداری او می باشد. برخی دوست دارند در این دوران لباس راحتی و مناسبی ببپوشند تا با استفاده از آن شکم خود را بپوشانند. در این مطلب گالری تصاویر مدل پیراهن بارداری جدید و شیک را برای شما آورده ایم.

برخی خانم های باردار به دلیل وضعیت بزرگی شکم شان ترجیح می دهند پیراهن هایی را انتخاب کنند تا به گونه ای شکم خود را بپوشانند. در این مطلب گالری تصاویر مدل پیراهن بارداری زیبا و جذاب در طرح ها و رنگ های مختلف و منحصر به فرد را گردآوری کرده ایم.

یکی از بهترین و به یاد ماندنی ترین مراحل زندگی هر خانم مرحله بارداری می باشد که در آن مرحله در بدن تغییرات فیزیکی ایجاد می گردد. به طوری که خانم ها در این مرحله ترجیح می دهند لباس های نرم و راحت بپوشند. امروزه با پیشرفت علم طراحی دوخت انواع مدل لباس های جذاب و زیبا در طرح ها و رنگ های مختلف برای خانم های باردار دوخته می شود تا در آن زیبایی و جذابیت شان حفظ گردد. در ادامه گالری تصاویر مدل های لباس بارداری جدید و شیک را با هم مشاهده می کنیم.

تنوع رنگ در مدل های پیراهن بارداری

گالری تصاویر مدل پیراهن بارداری جدید و مدروز

یکی از موارد مهم برای خانم های باردار این است که لباس های با کیفیت و طراحی زیبا و خوب بپوشند. امروزه سلیقه ها در پوشیدن لباس بارداری متفاوت می باشد برخی دوست دارند انواع مختلف لباس ها را با شکل های زیبا انتخاب کنند و علاقه ای به پنهان کردن بارداری خود ندارند و برخی دیگر دوست دارند در این دوره به طور کنترل شده لباس بپوشند تا حاملگی آن ها مشخص نباشد. در ادامه زیباترین مدل لباس بارداری برای سلیقه های مختلف را ملاحظه می فرمایید.

مدل پیراهن بارداری ساده

همچنین می توانید لباس های سنتی حاملگی را انتخاب کنید که با سلیقه، سبک و بودجه شما هماهنگی داشته باشد.

مدل پیراهن ساتن بارداریمدل پیراهن آبی بارداری

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

انتخاب لباس های سبک و راحت برای دوران بارداری مهم می باشد. از انتخاب لباس های تنگ و بدن نما خودداری کنید.

مدل پیراهن زیبای بارداریمدل پیراهن مدرن بارداریمدل پیراهن حریر بارداری

مدل پیراهن مجلسی حاملگی حریر

مدل پیراهن های بلند بارداری

مدل پیراهن بلند بارداری

مدل های پیراهن حاملگی مجلسی

انتخاب لباس بارداری کاری سرگرم کننده می باشد و با انتخاب لباس مجلسی بارداری شیک و مدرن باعث می شوید زیبا و جذاب به نظر برسید و اعتماد به نفس و حس زیبایی تان افزایش می یابد. در ادامه لباس های مجلسی بارداری و انواع سارافون بارداری شیک و مجلسی را برای شما آورده ایم.

مدل پیراهن بارداری مدل پیراهن بارداری بلند

مدل  لباس بلند بارداری

مدل پیراهن بارداری سفید  مدل پیراهن ریون بارداری مدل پیراهن ساده بارداری مدل پیراهن عربی بارداری   مدل پیراهن قرمز بارداری

با انتخاب لباس های دوست داشتنی و زیبا در دوران بارداری اعتماد به نفس خود را افزایش دهید.

مدل پیراهن جدید بارداری   لباس بارداری ریون

مدل پیراهن گیپور بارداری مدل پیراهن های سفید بارداری مدل پیراهن کار شده با گیپور بارداری

مدل لباس بارداری مجلسی گیپور

مدل جذاب پیراهن بارداری

سعی کنید پیراهن هایی را انتخاب کنید تا با استفاده از آن ها شکم خود را بپوشانید.

مدل پیراهن دکلته بارداری مدل پیراهن آستین دار بارداری مدل پیراهن فوق العاده شیک بارداری

مدلهای لباس بارداری پوشیده و بلند

اگرچه باردار شدن تاثیر زیادی بر روی تغییر اندام و زیبایی مادران دارد اما می توان با پوشیدن لباسهای بارداری مناسب و شیک زیبایی اندام خود را حفظ کرده و همچنان زیبا و خوش اندام به نظر برسید، اما همانطور که گفتیم انتخاب لباس بارداری علاوه بر فاکتور زیبایی باید راحت و آزاد و با کیفیت بوده تا مادر و جنین در آن، احساس آرامش و راحتی بیشتر داشته باشد و اذیت نشود، حال در ادامه تصاویر بالا مجموعه دیگری از مدلهای لباس بارداری بلند و پوشیده گلچین کرده ایم که امدواریم موردتوجهتان قرار بگیرد و بتوانید از بین آنها مناسب ترین و بهترین لباس را برای دوران بارداری خود انتخاب کرده و الگو بگیرید.

تصاویری از مدل لباس بارداری

به طور کلی لباس بارداری به لباسهایی گفته می شود که مادر باردار در طی دوران بارداری اش در منزل و مکان هایی که حالت غیر رسمی دارند، استفاده کرده و طراحی آن به گونه ای است که مادر در آن احساس راحتی و آرامش دارد، از این رو جنس این نوع لباسها بهتر است از پارچه های نرم و لطیف همچون نخی، حریر و ریون باشد، حال لباسهای مجلسی بارداری ممکن است کمی تنگ و چسبان باشند که اگرچه معمولا پوشیدن این نوع لباسها پیشنهاد نمی شود، اما استفاده از آن برای مدت زمان خیلی کوتاه در مجالس خاص می تواند بلامانع باشد، در اینجا دعوت می کنیم از جدیدترین مدلهای لباس بارداری بلند و راحتی دیدن کنید.

مدل پیراهن حاملگی

مدل لباس بارداری قرمز

انواع مدل لباس بارداری

جدیدترین مدل لباس بارداری

مدل لباس حاملگی

مدل پیراهن بارداری بلند

مدل لباس بارداری بلند

مدل لباس بارداری گلدار

مدل پیراهن بارداری سورمه ای

مدل لباس بارداری شیک

مدل لباس بارداری زیبا

مدل لباس بارداری جدید

مدل لباس بارداری

مدل پیراهن بارداری صورتی

امیدواریم با مشاهده انواع مدل پیراهن بارداری جدید و متفاوتی که در این مطلب برای شما گردآوری کرده ایم راهنمای مناسبی برای شما باشد و بتوانید با استفاده از این الگوها برای این دوره از زندگی خود لباس مناسبی انتخاب کنید. شما در صورت تمایل مشاهده لباس مجلسی بارداری می توانید به بخش لباس بارداری رجوع کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *