دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل سارافون بارداری جدید و شیک

  • خانم تمدنی نژاد
  • ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
  • ۰

یکی از نکاتی که خانم های باردار خوش پوش باید در دوران بارداری آن را مورد توجه قرار دهند انتخاب سارافون بارداری شیک و جدید می باشد در این مطلب مجموعه عکس مدل سارافون بارداری جذاب در طرح ها و رنگ های مختلف را جمع آوری نموده ایم .

در هنگام انتخاب سارافونهای بارداری باید نکات زیادی را مد نظر قرار داد از جمله این نکات می توان به رنگ ،طرح و راحتی آن اشاره نمود در این مطلب برای شما مجموعه عکس های مدل سارافونهای بارداری جدید در طرح ها و رنگ های مختلف را جمع آوری نموده ایم امیدوارم با استفاده از این نکات و مدل های ارائه شده در این مطلب بتوانید سارافونی مناسب و زیبا برای خود انتخاب نمایید تا پایان مطلب همراه ما باشید .

انتخاب سارافون متناسب با اندام و رنگ پوستتان باعث افزایش جذابیت شما در این دوران می گردد هنگام خرید سارافون  حاملگی سعی کنید سایز های بزرگتر را انتخاب نمایید زیرا در این دوران بدن شما رشد سریعی خواهد داشت سارافونی که برای دوران حاملگی انتخاب می نمایید قسمت شکم آن باید بزرگتر باشد .

مدل سارافون بارداری

مجموعه تصاویر مدل سارافون بارداری جدید

در این بخش برای شما تصاویر مدل سارافونهای بارداری در طرح ها و رنگ های مختلف را جمع آوری نموده ایم امیدوارم با استفاده از این مدل ها بتوانید مدل سارافونی مناسب برای دوران بارداری را انتخاب نمایید .

مدل سارافون بارداری قرمز

در این دوران بهتر است سارافونی تک رنگ انتخاب نمایید زیرا سارافونهای طرح دار باعث می شود سایزتان بزرگتر به نظر برسد .

مدل سارافون زیبا قرمز

  •  آرون گروپس

برای دوران حاملگی خود مدل سارافونی را انتخاب نمایید که کش بیاید سارافون با جنس کشباف و استرچ گزینه مناسبی برای دوران حاملگی می باشند .

مدل سارافون بارداری جدید مدل سارافون بارداری 2016 مدل سارافون بلند بارداری مدل سارافون بارداری جدید و زیبا مدل سارافون بارداری با طرح گل مدل سارافون بارداری طرحدار مدل سارافون بارداری نقره ای مدل سارافون بارداری با گل برجسته مدل سارافون بارداری ساده مدل سارافون بارداری لی مدل سارافون لی بارداری

همانطور که گفتیم لباس لی یکی از مهمترین لباس های موجود در کمد هر خانم و دختر خانم خوش سلیقه می باشد مدل های مانتو لی و سارافون لی نیز می توانند انتخاب مناسبی برای روزهای سرد در دوران  حاملگی باشند .

مدل سارافون بارداری آستین حلقه ای مدل سارافون بارداری آبی مدل سارافون طرح پلنگی مدل سارافون بارداری سبز مدل سارافون زیبا بارداری

این مدل سارافون ها می تواند به عنوان سارافون مجلسی مناسبی نیز برای خانم های خوش پوش باردار در نظر گرفته شود .

مدل سارافون جدید و زیبا

طرح های سارافون بارداری مجلسی و ساده

سارافون از انواع لباس های کاربردی و پرطرفدار در بین خانم ها به شمار می رود و اگر شما در دوران بارداری به سر می برید و تمایل دارید لباسی مناسب را برای مهمانی ها یا در محیط منزل بپوشید بهتر است سارافون های مخصوص دوران حاملگی را انتخاب نمایید.

سارافون های حاملگی مانند سایر لباس های حاملگی در انواع رنگ های تیره و روشن موجود هستند همچنین برای دوخت این سارافون ها از پارچه های ساده یا طرح دار استفاده می شود که انتخاب طرح و رنگ پارچه سارافون به رنگ پوست و سایر ویژگی های ظاهری شما بستگی دارد.

مدل سارافون حاملگی سارافون شیک بارداری سارافون بلند بارداری سارافون کوتاه برای بارداری سارافون طرح دار برای بارداری سارافون زیبا و طرح دار سارافون ساده مخصوص بارداری سارافون کوتاه برای بارداری سارافون زیبا برای دوران بارداری سارافون شیک برای بارداری سارافون زیبا برای دوران حاملگی طرح سارافون بارداری مدل سارافون مخصوص بارداری

در این مطلب نکات مهمی که هنگام خرید مدل سارافون حاملگی باید رعایت گردد را برای شما جمع آوری نمودیم و تصاویر مدل سارافون های جدید برای دوران بارداری با هم مشاهده نمودیم امیدواریم با استفاده از این نکات و مدل ها بتوانید مدل سارافون مناسب را برای خود انتخاب نمایید برای مشاهده بیشتر انواع لباس بارداری، کلیک کنید .

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *