دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تویوتا کرولا 2017 رونمایی شد + تصاویر

  • یلدا محمدی
  • ۱۵ فروردین ۱۳۹۵
  • ۰

عکس های دیدنی و تماشایی تویوتا کرولا 2017 که در 50 سالگی کرولا در نمایشگاه خودرو نیویورک به نمایش گذاشته شد و از این خودرو شیک و پرطرفدار رو نمایی شد. در ادامه می توانید تصاویر زیبای این خودرو را مشاهده نمایید.

تویوتا کرولا 2017 جدیدترین تولید کمپانی تویوتا است که به مناسبت 50 سالگی این کمپانی اقدام به تولید آن شده است. تویوتا کرولا پرفروش ترین خودروی دنیا محسوب می گردد که دارای ویزگی های خاص است که باعث مشهور شدن این خودرو شده است. در ادامه تصاویری زیبا و دیدنی از این خودرو جدید و خاص را مشاهده می فرمایید.

عکس های جدید خودور تویوتا کرولا 2017 :

تولید و نمایش خودرو جدید کمپانی تویوتا، حرکتی زیبا و خاص بود که توانست توجه افراد زیادی را به خود جلب نماید.نسخه ویژه 50 سالگی تویوتا کرولا 2017 ،بر مبنای آخرین مدل کرولا یعنی Corolla SE قرار دارد که تفاوت های ظاهری مختصری با آن مدل دارد. اما بیشتر تغییرات و ارتقا های صورت گرفته در خصوص بخش های داخلی خودرو بوده است. تویوتا کرولا مدل ۲۰۱۷ از یک موتور ۱۸۰۰ سی سی ۴ سیلند به همراه گیربکس شش سرعت دستی و  چهار سرعته اتوماتیک بهره می برد. در ادامه تصاویر منتشر شده از این خودرو را مشاهده می فرمایید.

تویوتا کرولا 2017تویوتا کرولا جدیدعکس تویوتا کرولا 2017خودرو جدید کمپانی تویوتاعکس تویوتا کرولا سال 2017

لازم است که بدانید که این نسخه مخصوص از پاییز امسال روانه نمایندگی های فروش می شود و در رنگ های مشکی Cherry، نقره ای کلاسیک و سفید صدفی موجود خواهد بود. برای آشنایی و مشاهده دیگر تصاویر و عکس های انواع خودرهای شیک و پرطرفدار به بخش عکس ماشین مراجعه نمایید.

منبع : عصر ایران

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *