دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل مانتو اداری بارداری با ۱۸ استایل شیک و رسمی

  • ندا خوشرو
  • ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل مانتو اداری بارداری با جدیدترین و زیباترین طرح و رنگ ها مخصوص خانم های شاغل و مشکل پسند را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم.

یکی از بزرگ ترین دغدغه ها برای خانم های باردار انتخاب مدل مانتویی مناسب برای پوشیدن در مکان های مختلف می باشد و اگر شما نیز در دوران شیرین بارداری به سر می برید و تمایل دارید در محیط کار خود استایل و پوششی مناسب داشته باشید بهتر است در انتخاب مدل مانتوی اداری خود حساسیت لازم را به خرج دهید.

مدل مانتو اداری بارداری با جدیدترین طرح و رنگ ها

مانتوهای بارداری در انواع طرح های مختلف اداری و مجلسی و اسپرت و … موجود می باشند که انتخاب هر یک از این مانتوها به نیاز و سلیقه شخصی شما بستگی دارد. در ادامه طرح هایی از مانتوی بارداری رسمی را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل مانتو اداری

طرح مانتوی بارداری اداری

یکی از شیرین ترین دوران ها برای همه بانوان دوران بارداری می باشد و این دوران از زندگی خانم ها حساس است از این رو بهتر است خانم های شاغل در انتخاب لباس های اداری خود دقت لازم را به خرج دهند تا در محیط کار احساس راحتی بیشتری داشته باشند.

مانتو از انواع پوشش های ضروری برای خانم های ایرانی محسوب می شود و با توجه به اینکه خانم های شاغل مجبور هستند بیشتر ساعت روز برای حضور در محیط کارشان مانتو بپوشند از این رو بهتر است مانتوی اداری خود را از بین طرح های ساده و راحت انتخاب شود.

مانتوی ساده بارداری

مدل مانتو ساده اداری مخصوص دوران حاملگی

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مانتوی بارداری ساده رسمی

مانتوی رسمی حاملگی

مانتوی اداری بارداری

مانتوی طوسی اداری

مانتوی مشکی بارداری

مدل مانتوی ساده مخصوص دوران بارداری

مدل مانتو بلند اداری بارداری

مانتوی بارداری

مانتوی اداری حاملگی

مانتو و شلوار اداری

مانتوی اداری بارداری

مانتو شلوار اداری مخصوص دوران حاملگی

مانتوی بلند اداری بارداری

مانتوی بلند رسمی

اغلب خانم ها تصور می کنند در دوران بارداری باید از مانتوهای رنگ تیره و گشاد استفاده نمایند در صورتی که این تفکر نادرست می باشد زیرا مانتوهای گشاد باعث می شوند تا خانم های باردار تیپی نامناسب داشته باشند.

خانم های باردار بهتر است جنس مانتوی بارداری اداری خود را متناسب با فصل سال انتخاب نمایند همچنین مانتوهای ساده و بدون طرح برای پوشیدن در مکان های اداری انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند.

مانتوهای اداری در انواع طرح های کوتاه و بلند موجود می باشند که انتخاب اندازه قد مانتو به اندازه قد و سایر ویژگی های ظاهری خانم ها بستگی دارد همچنین مانتوهای اداری مخصوص دوران حاملگی در انواع رنگ های تیره و روشن نظیر سرمه ای و مشکی و کرم و طوسی روشن و تیره و … موجود می باشند.

مانتوی کوتاه اداری مخصوص دوران بارداری

مانتوی کوتاه اداری مخصوص دوران حاملگی

 مدل مانتو اداری بارداری دو رنگ

مانتوی ساده رسمی برای دوران بارداری

مانتوی کوتاه و دو رنگ بارداری

مانتوی اداری

مانتوی اداری بارداری

مانتوی رسمی ساده

مانتوی ساده مخصوص دوران بارداری

مانتو شلوار اداری مخصوص دوران حاملگی

مانتوی مشکی ساده مخصوص دوران بارداری

مانتوی رسمی حاملگی

مانتوی ساده مخصوص دوران بارداری

مدل مانتوی ساده

مانتوی دو رنگ بارداری

مانتو شلوار رسمی و ساده

مانتوی اداری بارداری

مانتوی زیبا و ساده اداری

در این مطلب انواع مدل مانتو اداری بارداری را پیش رو داشتید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما عزیزان مطابقت و همخوانی داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها مانتو با طرح و رنگی مناسب را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *