دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

ساخت انواع کاردستی ماشین با مقوا و کاغذ رنگی

  • یلدا محمدی
  • ۱۸ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

آموزش ساده و آسان ساخت کاردستی ماشین برای کودکان و مدل های متنوع و زیبای ماشین های کاغذی و مقوایی را در این مطلب مشاهده فرمایید و با جدیدترین ایده های خلاقانه در این زمینه آشنا شوید.

ایده های جدید و متنوع برای ساخت کاردستی اتومبیل با مقوا و کاغذ برای کودکان را در ابن مطلب گردآوری نموده ایم که ضمن مشاهده این مدل های جذاب با نحوه صحیح ساخت کاردستی اتومبیل با وسایل ساده نیز آشنا می شوید. در ادامه با مشاهده این مدل های زیبا و جذاب همراه ما باشید و از طرح های ارائه شده برای ساخت کاردستی های مختلف برای کودکان نهایت استفاده را ببرید.

ساخت کاردستی ماشین و مدل های متنوع ماشین کاغذی و مقوایی :

یکی از ایده های جالب و سرگرم کننده برای کودکان ساخت ماشین است که می توان آن را با وسایل در دسترس محدود تهیه نمود. برای ساخت انواع مدل ماشین می توانید از مقوا، کاغذ، کارتن و حتی رول دستمال کاغذی استفاده نموده و با کمی ابتکار و خلاقیت ماشین های کودکانه زیبایی تهیه نمایید. در ادامه قصد داریم به نحوه ساخت ماشین های زیبا و جذاب بپردازیم.

ساخت ماشین با رول دستمال کاغذی :

برای ساخت این مدل کاردستی اتومبیل، نیاز به وسایل زیاد و پیچیده ندارید و به راحتی می توانید ماشینی زیبا و متفاوتی را فراهم آورید. ابتدا به تعداد دلخواه رول دستمال کاغذی تهیه نمایید، سپس آنها را رنگ نمایید.

ساخت کاردستی ماشین با رول دستمال کاغذیخلاقیت در ساخت ماشین برای کودکان

روی یک تکه مقوا یا کارتن تعدادی دایره یکسان ببرید. توجه داشته باشید که رول ها حکم بدنه ماشین را دارند و دایره های برش زده شده به جای چرخ ماشین استفاده می شود، با این حساب برای هر رول تعداد چهار دایره لازم است.

ساخت ماشین با مقواساخت ماشین کاغذی برای کودکان

  •  آرون گروپس

قسمت بالای رول را برش زده و در صورت دلخواه عروسک کوچکی داخل آن قرار دهید، چرخ را به بدنه ماشین و در محل مناسب بچسبانید و از کاردستی با مقوا جالب و زیبای خود لذت ببرید.

ساخت کاردستی کودکان با مقواساخت ماشین مقوایی برای کودکان

مدل های جدید ماشین دست ساز :

با نحوه صحیح و کامل ساخت کاردستی کودکانه اتومبیل آشنا شدید، در این بخش از شما دعوت می نماییم به مشاهده تصاویری زیبا و متنوع ار انواع اتومبیل های مقوایی و کاغذی بپردازید و با الگوبرداری از مدل های ارائه شده زیباترین اتومبیل ها را برای بچه های تهیه نمایید.

آموزش ساخت کاردستی با رول دستمال کاغذی ساخت کاردستی ماشین با مقوا ساخت کاردستی جدید برای کودکان کاردستی خلاقانه جدید ساخت کاردستی اتوبوس با مقوا آموزش ساخت کاردستی ساخت ماشین وانت با مقوا مدل جدید کاردستی برای کودکان کاردستی خلاقانه برای کودکان کاردستی جدید و خلاقانه برای کودکانمدل ماشین مقوایی برای کودکان

مدل های متنوع ساخت ماشین با کارتن

ماشین های اسباب بازی یکی از محبوب ترین وسایل سرگرم کننده برای کودکان پسر می باشد. بنابراین ایده ساختن انواع ماشین با وسایل ساده می تواند این امکان را برای پسر بچه ها فراهم آورد تا مدل ماشین دلخواه خود را با همین وسایل ساده و به درد نخور بسازند. علاوه بر آن به دلیل هزینه های بالای این اسباب بازی های پسرانه ممکن است برای تعداد بی شماری از کودکان امکان خرید آن ها وجود نداشته باشد که با کمک این ترفند می توان صاحب زیباترین ماشین های دست ساز شد.

کاردستی ماشین با کارتن

انواع کارتن و کارتون جعبه کفش مناسب ترین وسیله برای ساختن انواع ماشین در مدل های متنوع و زیبا می باشد. از این رو در این بخش سعی کرده ایم گلچینی از بهترین مدل خودروها و ماشین های سنگین ساخته شده با کارتن را به اشتراک بگذاریم. هر کدام از این مدل ها با برش های اصولی و درست کارتن و اتصال ماهرانه قطعات ماشین کاغذی سر هم شده اند که البته ممکن است برای بسیاری از بچه ها ساختن این مدل کاردستی پسرانه مشکل باشد که والدین عزیز با مشارکت در این کار می توانند به آن ها کمک نمایند.

علاوه بر اینکه می توانید انواع خودروها و ماشین ها را با کارتن بسازید وسایل متعدد دیگری نیز می توانید با کمک این وسیله بسازید که برای دیدن این مدل کارهای دست ساز می توانید بر روی کاردستی با کارتن کلیک نمایید.

ساخت ماشین جدید

ساخت ماشین قشنگ

ساخت ماشین سنگین

ساخت ماشین تریلی

ساخت ماشین متفاوت

مدل های متنوع کاردستی ماشین

ساخت ماشین با وسایل ساده

ساخت ماشین لاکچری

ساخت ماشین کوچک

ساخت ماشین های متنوع

ساخت خودرو سواری مدل های خاص کاردستی ماشین

کاردستی زیبای خودرو

کاردستی شیک خودرو

کاردستی خودرو پلیس

کاردستی دیدنی خودرو

مدل زیبای کاردستی خودرو

مدل های قشنگ کاردستی ماشین

مدل متفاوت کاردستی خودرو

امیدواریم از مشاهده این آموزش ساده و آسان و همچنین مدل های مختلف کاردستی اتومبیل که در این مطلب ارائه دادیم لذت برده باشید. پیشنهاد می کنیم از دیگر آموزش های جالب و جذاب و ایده های مختلف در بخش کاردستی دیدن فرمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *