دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

اختلال روانی سلنا گومز از بیان خودش!

  • محدثه خاکشور
  • ۱۹ فروردین ۱۳۹۹
  • ۰

سلنا گومز و مایلی سایرس که در گذشته های دور قبل از شهرت با یکدیگر دوستان صمیمی بودند، در فضای مجازی با یکدیگر صحبت نمودند، که در این گفتگو شیوع کرونا و اعتراف سلنا به بیماری روانی اختلال دو قطبی جای داشت.

برای اولین بار در طی سالها، سلنا گومز و مایلی سایرس در مورد یک تابو به اسم بیماری های روانی سخن گفتند، آن ها در لایو اینستاگرام در مورد موضوع های گوناگونی از جمله ضرورت در خانه ماندن در روزهای شیوع کرونا؛ بیماری های روانی و نحوه تعامل با دیگران صجبت کردند.

سلنا گومز برای اولین بار از بیماری روانی دو قطبی که به آن مبتلا می باشد سخن گفت و و اینکه آن را مخفی نمی کند. سلنا گومز و مایلی سایرس قبل از رسیدن به شهرت با یکدیگر دوستان صمیمی بودند که در این روزهای قرتطینه ای فرصتی ایجاد شد تا بتوانند در فضای مجازی با هم صحبت نمایند. سلنا گومز در لایو اینستاگرام به مبتلا بودن خود به اختلال روانی دو قطبی یا افسردگی شیدایی اعتراف نمود.

سلنا گومز گفت:اخیرا به یکی از بهترین بیمارستان های روانی آمریکا به نام مک لین رفتم و پس از آزمون های مختلف پی بردم که اختلال دو قطبی دارم.

قابل ذکر است که اختلال افسردگی و شیدایی یا اختلال دو قطبی که این روزها بسیاری از افراد از آن رنج می برند، موجب می گردد خلق و خوی آنها پیوسته از حالتی به حالت دیگر تغییر می یابد، در این اختلال ذهنی و روانی فرد بیمار دو مرحله افسردگی و شیدایی در زندگی خود را تجربه می نماید.

سلنا اضافه کرد: درباره این اختلال اطلاغات زیادی کسب نمودم که کمک بسیاری به من کرده و آگاهی نسبت به بیماری، ترس من را از بین برده است. سایرس نیز گفت: من واقعا به خاطر گفتگویی که با یکدیگر داشتیم خوشحالم.

سلنا گومز و مایلی سایرس در مورد اینکه چگونه افراد می توانند در این اوضاع و احوال که به واسطه ی شیوع کرونا بر زندگی ما سایه افکنده است؛ از طریق فضای مجازی با یکدیگر در ارتباط باشند و بسیار جذاب و هیجان انگیز می باشد.

اختلال روانی سلنا گومز از بیان خودش!

  •  آرون گروپس

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *