دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل تاتو ابرو جدید برای انواع صورت ها

  • ندا خوشرو
  • ۱۴ آبان ۱۳۹۹
  • ۰

تاتو و هاشور ابرو امروزه در بین خانم های ایرانی رواج پیدا کرده است اگر شما می خواهید ابرو های خود تاتو کنید و به دنبال مدل های شیک و مدرن تاتو ابرو هستید تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا به شما انواع متنوع مدل تاتو ابرو را معرفی کنیم.

تاتوی ابرو، وارد کردن رنگ به وسیله سوزن به لایه های زیرین پوست ابروها است مواد تاتو مدت ها در لایه های پوست شما باقی می مانند بنابراین باید در هنگام انتخاب مدل تاتو نهایت دقت را داشته باشید. در ادامه این مطلب انواع مدل تاتو ابروها را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

در زمان های گذشته در مصر استان زنان و مردان اشراف زاده از تاتو کردن برای زیبایی و جذابیت خود استفاده می کردند و سابقه تاتو به همه زمان های گذشته بر می گردد. در این بخش تصاویر انواع مدلهای تاتو ابرو را مشاهده خواهید کرد.

مدل های شیک و جذاب تاتو ابرو

مدل تاتو ابرو جدید

امروزه بیشتر خانم ها برای ابروهای خود از مدل هاشور ابرو و مدلهای تاتوی ابرو استفاده می کنند. در هنگام تاتو باید نکات بهداشتی را به خوبی رعایت کنید و مدل ابرویی را برای خود انتخاب کنید که به فرم چشم و چهره شما می آید.

تاتو ابرو مدل ابرو تاتو شده پهن بهتر است برای طبیعی نشان دادن ابرو های خود فقط جاهای خالی ابرو را با کمک سوزن تاتو پر کنید و مو های ابرو های خود را نزدیک به خط تاتو کوتاه نکنبد.

انواع مدل تاتو ابرو انواع مدل های تاتو ابرو مدل تاتو ابرو زیبا و نازک

  •  آرون گروپس

در این بخش مدلهای متنوع و شیک تاتو ابرو را برای شما عزیزان گرد آوری کرده ایم که امیدواریم این مدلها مورد پسند شما قرار بگیرند.

انواع مدل تاتو ابرو مدل های زیبا تاتو ابرو Models Eyebrow Tattoo (23)مدل تاتو ابرو پهن

مدلهای تاتو ابرو برای عروس

رنگ تاتوی ابرو در زیبایی و جذابیت ابروی شما بسیار تاثیر گذار است رنگ تاتوی ابرو باید هم رنگ ابرو و یا نزدیک به رنگ ابرو باشد بهترین رنگ برای تاتوی ابرو، قهوه ای سوخته است که این رنگ بر روی هر رنگ ابرو مناسب است. استفاده از رنگ قرمز در تاتوی ابرو باعث حساسیت می شود. برای انتخاب مدل تاتوی ابرو می توانید از مدل ابرو پهن و باریک و مدل ابرو کوتاه و بلند و … استفاده کنید.

مدل تاتو ابرو عروس تاتو ابرو بریا انواع صورت ها مدل تاتو ابرو شیک انواع مدل های تاتو ابرو انواع مدل های متنوع تاتو ابرو تاتو ابرو عروس

در تصاویر زیر مدل هایی متنوع از تاتوی ابرو برای عروس را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها بتوانند شما را در انتخاب مدل جدید تاتوی ابرو به خوبی راهنمایی کنند.

انواع مدل تاتو ابرو تاتو ابرو در مدل های متنوع مدل تاتو ابرو برای صورت های مختلف مدل تاتو ابرو شیک و زیبا تاتو ابرو عروس با مدل های شیک   مدل ابرو های تاتو شده مدل تاتوئابرو شیک و مدرن انواع مدل ابروی تاتو شده

مدل تاتو ابروی پهن و دخترانه

امروزه تاتو ابروها و هاشور زدن آن در بین خانوم ها طرفداران زیادی پیدا کرده است. تاتو یکی از روشهای زیبایی ابروها می باشد که به وسیله آن رنگ را به صورت مستقیم و به وسیله تیغ هایی مخصوص به درون پوست تزریق می کنند که به دو شیوه موقت و دائم انجام می گیرد، اخیرا دنیای تاتو در این زمینه شاهد پیشرفت های زیادی بوده است به طوری که مدلهای جدید تاتوی ابروها به صورت کاملا طبیعی انجام می شود و رنگ را به شکلی ظریف وارد پوست می کنند و در نتیجه با ابروی واقعی تفاوتی نخواهد داشت، از انواع مدل هاشور ابروها می توان به تاتو ابروها به شکل سایه، میکرو بلدینگ، میکرو پیگمنتیشن و فیبروز اشاره کرد، در ادامه مدلهای دیگری از تاتو ابروی دخترانه و پهن را ملاحظه می کنید.

مدلی جذاب از تاتو ابرو

بسیاری از خانوم ها به خصوص بسیاری از دختران جوان علاقمند به مدل ابروی پهن هستند، از این رو در صورتی که مایل به مشاهده تاتو  برای چنین ابروهایی هستید، در این بخش تصاویر جدیدتری از انواع تاتو برای ابروهای پهن و بلند به اشتراک گذاشته ایم که می توانید بهترین و متناسب ترین مدل را با توجه به فرم صورت خود انتخاب نمایید، حال برای جلوگیری از عوارض ناشی از هاشور و تاتو کردن، قبل از انجام این کار, حتما به نزد افراد متخصص مراجعه کرده و نیز از بهداشتی بودن مکان های انجام آن, مطمئن شوید.

تصاویری از انواع تاتو ابرو

مدلی از تاتو ابروی دخترانه پهن

انواع مدلهای تاتو ابرو

مدلی زیبا از تاتو ابروی دخترانه

زیباترین مدل تاتو ابروی دخترانه

مدل تاتو ابرو دخترانه

جدیدترین مدل تاتو ابروی دخترانه

مدلی از تاتو ابرو مدل تاتو ابرو زیبا

مدل تاتو ابروی بلند

مدل تاتو ابروی پهن و بلند

مدل تاتو ابروی دخترانه

مدل تاتو ابروی زیبا

مدل تاتو ابرو پهن

در این مطلب انواع مدل تاتوی ابرو شیک و مدرن مشاهده کردید که امیدواریم از دیدن این مدل نهایت لذت را ببرید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مدل های متنوع ابرو به بخش مدل ابرو مراجعه کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *