دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

تعبیر خواب چای خشک و نوشیدن چای از دیدگاه چند معبر مشهور

  • فاطمه میرزایی
  • ۱۱ بهمن ۱۳۹۸
  • ۰

برخی معبران دیدن چای در خواب را به نشانه رضایتمندی و خشنودی از زندگی می دانند و عده ای نیز آن را به غم و غصه تعبیر می کنند، در ادامه با تعبیر خواب چای از دیدگاه مطیعی تهرانی و آنلی بیتون آشنا می شوید.

دیدن چای خشک در خواب به نشانه اندوه، گرفتاری و غم و غصه می باشد؛ در صورتی که ببینید چند قوطی چای از مغازه خریده اید، غم و غصه ای برایتان پیش خواهد آمد، اما اگر همچون چای فروش های شمال مقدار زیادی چای خشک مشاهده کنید، یعنی با مشکلات زیادی مواجه خواهید شد، برای آشنایی با تأویل رویای چای در ادامه همراه ما شوید.

آشنایی با تعبیر خواب چای

در مطالب قبلی تاکنون شما را با تعبیر رویای صدقه دادن، تعبیر رویای کتاب، تعبیر رویای مادر و … آشنا کرده ایم، اکنون در اینجا قصد داریم، دیدگاه تعبیرگران مختلف در مورد دیدن چای خشک و یا چای دم کرده را در اختیار شما علاقمندان به این بخش قرار دهیم، بنابراین اگر به دنبال تأویل رویای خود درباره این مورد هستید تا پایان، این مطلب را دنبال نمایید.

 تعبیر خواب چای

تعبیر خواب چای خشک به روایت مطیعی تهرانی

چای خشک به معنای غم و غصه است و میزان آن به مقدار چای خشکی که در خواب می بینید، بستگی دارد. در صورتی که یک یا چند قوطی چای از مغازه بخرید، دچار غم و غصه اندکی می شوید و اگر انبوهی از چای خشک را در خواب ببینید به این معنا می باشد که با کوهی از مشکلات و گرفتاری ها رو به رو خواهید شد.

همچنین اگر در عالم خواب، کسی چای خشک به شما هدیه دهد، بیانگر آن است که از طرف وی غم و غصه ای به شما خواهد رسید و اگر شما چای هدیه دهید، یعنی اینکه شما موجب ناراحتی وی خواهید شد.

تفسیر رویای چای+عکس

  •  آرون گروپس

اگر در خواب چند بسته و یا مقدار چای خشک بخرید و به خانه برید، یعنی اینکه خانواده تان را در ناراحتی های خود شریک می کنید و در صورتی که حالت عکس آن اتفاق بیفتد، یعنی اینکه چای خشک را از خانه بیرون ببرید به معنای آن است که اندوه و غصه را از خانه خارج کرده و با رفع اندوه از دل موجب تسکین و آرامش اهل خانه خواهید شد. در ادامه با تعابیر دیگر مطیعی تهرانی در مورد چای در حالتهای مختلف آشنا می شوید.

تعبیر رویای چای دم کرده

دیدن رویای چای دم کرده به نشانه دوستی و محبت می باشد و مقدار آن نیز بستگی به موقعیت و وضعیتی که بیننده خواب در عالم خواب مشاهده می کند، دارد؛ پهن بودن سفره ای گسترده و آماده بودن بساط چای در کنار آن به نشانه داشتن محیطی گرم و پر از آرامش در خانه و خانواده می باشد.

تعبیر رویای استکان چای

اگر در خواب ببینید که کسی به شما چای تعارف می کند به نشانه آن است که مورد محبت واقع می شوید و در صورتی که شما به کسی چای تعارف کنید، بیانگر آن است که وی از طرف شما مورد مهر و محبت قرار می گیرد.

تأویل رویای چای

در صورتی که استکان چای در عالم خواب از دستتان بیفتد و چای بریزد به نشانه آن است که شخصی که به وی چای تعارف می کنید، نسبت به شما ناسپاسی می کند، البته بستگی به آن دارد که چای را از چه کسی گرفته باشید.

تعبیر رویای ریختن چای

در صورتی که کسی خواب ببیند که چای روی دست و پایش ریخت و سوخت، به نشانه دستیابی به آرامش و راحتی وی در زندگی می باشد، اما در صورتی که چای بر روی وی بریزد و احساس سوزش نداشته باشد، همچنین آسیبی نبیند بیانگر آن است که به مقدار همان سوختگی ناراحت شده و دچار رنج و غصه می شود.

معنای خواب چای به روایت تعبیرگران+عکس

تعبیر خواب چای بی رنگ و پر رنگ

نوشیدن چای بی رنگ در خواب، به نشانه فریب و نیرنگ می باشد، بنابراین اگر کسی چای بی رنگ به شما تعارف کند به معنای آن است که از طرف وی دچار فریب شده و یا با بی حقیقتی مواجه می شوید و در صورتی که شما چای بی رنگ به کسی تعارف کنید نیز همین معنا را دارد. همچنین پر رنگ بودن چای به نشانه مبالغه بوده و زیاد روی کردن در ابراز محبت که رنج دهنده است را به همراه دارد. تعبیر چای تلخ در خواب نیز به معنای محبت نا به جا می باشد.

تعبیر خواب آنلی بیتون

اگر در خواب تفاله چای را ببینید به معنای آن است که در امور اجتماعی و عاشقانه تان با مشکلاتی مواجه خواهید شد.

درست کردن چای در خواب بیانگر آن است که مرتکب خطایی می شوید و نیز به شدت احساس پشیمانی خواهید کرد.

همچنین ریختن چای در عالم رویا به معنای به وجود آمدن اختلالاتی در امور خانوادگی می باشد.

تفسیر خواب چای

اگر کسی خواب ببیند که دوستانش چای می نوشند به معنای آن است که از تفریحات دسته جمعی خسته شده اند و شما در تلاشید که با کمک به آنها و کم کردن غم و غصه هایشان تغییرات مطلوبی در احساسات خود ایجاد کنید.

اگر در عالم خواب، هوس یک فنجان چای کرده باشید، بیانگر آن است که مهمان های ناخوانده ای شما را غافلگیر می کنند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *