دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

تصاویر انواع مدل مو برای صورت کشیده و لاغر

  • خانم تمدنی نژاد
  • ۳ مهر ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب برای شما گالری تصاویر مدل مو برای صورت کشیده و لاغر، مدل مو برای صورت کشیده زنانه و دخترانه را جمع آوری نمودیم و نکاتی در مورد مدل موهای مناسب برای صورت کشیده آوردیم. امیدوارم این مدل موها برای شما جذاب و زیبا باشند.

یکی از انواع شکل صورت های جذاب صورت کشیده و لاغر می باشد. البته شما باید بدانید چه مدل مویی به صورتتان می آید تا کاملا شیک و جذاب به نظر برسید. در این مطلب برای شما گالری تصاویر مدل مو برای صورت کشیده را ارائه کرده ایم که امیدوارم این مدل موهای زنانه برای شما عزیزان جذاب باشند.

مدل مو مناسب صورت لاغر به تناسب طول و میزان لاغری صورت شما بستگی دارد. بهترین سبک مناسب این مدل صورت ها مدل مویی است که با برش طول به عرض صورت اضافه شود. در انتخاب مدل مو مناسب صورت خود باید نکات بسیار مهمی را رعایت کنید تا جذاب و زیبا به نظر برسید در ادامه نکات مرتبط با مدل مو مناسب صورت کشیده را با هم مطالعه می کنیم.

مدل مو برای صورت کشیده جذاب

مدل مو برای صورت کشیده

مدل مو برای صورت لاغر با مدل مو برای صورت گرد متفاوت می باشد. اغلب آرایشگران می دانند چه مدل مویی به چه صورتی می آید البته اگر شما نیز نکاتی در مورد این مدل صورت بدانید و در مدل موی خود اظهار نظر کنید باعث می شود زیباتر و جذاب تر به نظر برسید.

مدل مو مناسب صورت کشیده اغلب مدل مویی است که از گوش کمی پایین تر یا کمی پایین تر از چانه کوتاه شود. زیرا این مدل موها باعث می شود کشیدگی صورت کمتر شود.

مدل مو مناسب صورت کشیده زنانه

در این بخش زیباترین و جذاب ترین مدل موی زنانه  مناسب صورت کشیده و لاغر را برای شما آورده ایم. امیدواریم این مدل موها برای شما جذاب باشند. اگر دارای صورت کشیده هستید بهتر است با انتخاب مدل موی مناسب عرض صورت خود را بیشتر کنید.

مدل مو برای صورت کشیده مدل مو برای صورت کشیده و لاغر مدل مو برای صورت کشیده بلوند مدل موی برای صورت کشیده چتری مدل مو برای صورت کشیده جدید مدل مو برای صورت کشیده چتری کج مدل مو برای صورت کشیده مدرن مدل مو برای صورت کشیده زیبا مدل مو برای صورت کشیده بازیگران مدل مو برای صورت کشیده کوتاه زنانه مدل مو برای صورت کشیده بسیار زیبا مدل موهای صورت کشیده مدل مو برای صورت های کشیده مدل موی صورت کشیده

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مدل مو مناسب صورت کشیده دخترانه

در این بخش نیز زیباترین مدل موها مناسب صورت های کشیده و لاغر دخترانه را جمع آوری نموده ایم. دقت داشته باشید موی لخت  مناسب صورت کشیده مناسب نیست چون باعث می شود لاغری و بی حالی این صورت ها بیشتر دیده شود.

مدل مو برای صورت کشیده جدید و مدرن مدل مو برای صورت کشیده مواج مدل مو برای صورت کشیده فر مدل مو برای صورت کشیده کوتاهمدل مو برای صورت کشیده دخترانه مدل مو برای صورت کشیده و لاغر دخترانه مدل مو برای صورت کشیده دخترانه و زیبا

مدل مو برای صورت های بیضی شکل و لاغر

همانگونه که در توضیحات بالا اشاره شد مدل موها باید بر اساس فرم صورت و چهره انتخاب شود. افرادی که صورت های بیضی شکل و لاغری دارند باید مدل موی رو انتخاب نمایند که به فرم چهره آن ها بیاید و موجب پر شدن صورت آن ها گردد. مدل موی بلند برای صورت کشیده بهترین و مناسب ترین مدل موی است که برای این قبیل افراد توصیه می شود چون موها با پوشاندن اطراف صورت و ریختن بر روی شانه ها جذابیت چهره این افراد را بیشتر نمایان می کند. همچنین انتخاب مدل موی جلوی سر مناسب برای افراد پیشانی بلند می تواند تا حد زیادی حالت کشیدگی صورت را کمتر نمایان سازد. مدل موهای چتری برای دختران و خانم های که پیشانی بلندی دارند می تواند مدل انتخابی خوبی برای پوشش پیشانی باشد که اندازه چتری مو باید یک سوم اندازه کشیدگی صورت باشد. راه حل دیگر برای کم تر کردن کشیدگی چهره، فر دادن و ایجاد موج در موهای اطراف صورت می باشد که افراد با صورت های بیضی شکل می توانند این مدل را نیز امتحان کنند و بر جذابیت صورت خود بیفزایند.

علاقمندان به مدل موهای کوتاه و بلند برای صورت های بیضی شکل و لاغر با همراهی این بخش می توانند تصاویری متعدد و فوق العاده جذاب از انواع مدل موی مناسب چهره کشیده را مشاهده نمایند و بر اساس سلیقه خود برترین مدل را برای فرم موهای خود انتخاب کنند.

مدل موی خاص برای صورت بیضی

جدیدترین مدل مو برای صورت کشیده

مدل موی جدید برای صورت بیضی

مدل موی قشنگ برای صورت بیضی

مدل موی دیدنی برای صورت بیضی

مدل موی بی نظیر برای صورت بیضی

جالب ترین مدل مو برای صورت کشیده

مدل موی ایده آل برای صورت بیضی

مدل موهای جدید مناسب صورت بیضی و کشیده

خاص ترین مدل مو برای صورت کشیده

مدل موهای دخترانه مناسب صورت بیضی و کشیده

مدل موهای زنانه مناسب صورت بیضی و کشیده

مدل موهای ساده مناسب صورت بیضی و کشیده

مدل موهای جذاب مناسب صورت بیضی و کشیده

مدل موهای کوتاه مناسب صورت بیضی و کشیده

بهترین مدل مو برای صورت کشیده

مدل موهای دوست داشتنی مناسب صورت بیضی و کشیده

مدل مو جدید برای صورت های لاغر و کشیده

همانطور که در بالا گفته شد برای انتخاب مدل مو باید نکات زیادی در نظر گرفته شود. در این مطلب نکات مهم در مورد مدل مو مناسب برای صورت کشیده و لاغر گفته شد. امیدوارم با استفاده از این مدل ها بتوانید مدل موی زیبا برای خود انتخاب کنید. برای مشاهده بیشتر مدل مو کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *