دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

خصوصیات متولدین مهر ماه و شناخت ویژگی های رفتاری زنان و مردان مهرماهی

  • ندا خوشرو
  • ۲۴ بهمن ۱۳۹۸
  • ۰

در این مطلب خصوصیات متولدین مهر ماه برای زنان و مردان مهر ماهی را مطالعه خواهید کرد که امیدواریم این مطلب طالع بینی مورد توجه شما همراهان عزیز و گرامی مجله آرگا قرار بگیرد.

اطلاع از ویژگی های زنان و مردان متولد مهر ماه می تواند برای برخی از افراد جذابیت داشته باشد و اگر شما به تازگی با یک مهر ماهی آشنا شده اید و یا خودتان متولد ماه مهر هستید بهتر است ویژگی های رفتاری متولدین این ماه را مطالعه کنید تا بتوانید با خصوصیات رفتاری آن ها آشنا شوید.

بررسی خصوصیات متولدین مهر ماه

برج میزان تنها ماه در منطقه البروج می باشد که بر خلاف سایر برج ها با علامتی بی جان مشخص شده است. بسیاری از طالع بینان امروزی ماه مهر را جزء مفیدترین ماه ها در منطقه البروج در نظر گرفته اند زیرا این ماه زمان برداشت ثمرات سخت کوشی است که در فصل بهار انجام شده اند. مهر ماهی ها از قوه ذهنی و استعداد خوبی برخوردار می باشند و اگر آن ها در شرایطی قرار بگیرند که مجبور به قضاوت گردند می توانند به صورت بی طرفانه و منصفانه داوری نمایند. یکی از بزرگ ترین نقطه ضعف های مهر ماهی ها ناشکیبایی آن ها در برابر انتقاد می باشد و آن ها تمایل دارند که افراد دیگر اعمال و رفتارشان را تایید کنند ولی به صورت کلی مهر ماهی ها افرادی با تدبیر و ملاحظه گر و متعادل و انعطاف پذیر می باشند. در مطالب قبلی خصوصیات متولدین اردیبهشت و خصوصیات متولدین خرداد و خصوصیات متولدین تیر را مطالعه کردید در ادامه به بررسی خصوصیات متولدین مهر ماه خواهیم پرداخت که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرد.

خصوصیات متولدین مهر ماه

خصوصیات کلی متولد مهر ماه

پشتیبان و حامی همسر ، متعادل ، صلح جو ، شیرین بیان ، متین و آرام ، علاقه مند به فضا ، منطقی ، عاشق اصالت ، بی آلایش ، به موسیقی علاقه مند هستند ، موقر ، اجتماعی ، بد پیله ، پر احساس ، خجالتی ، اهل مشورت ، عاشق ادبیات و هنر ، به فکر فردا نیستند ، سیاستمدار ، مورد قبول اطرافیان ، اهل برابری و مساوات ، پر شور و حرارت نیستند ، از دیگران حمایت می کنند ، عاقل ، پایدار ، شکمو ، با انصاف ، خوش سلیقه ، اهل تجزیه و تحلیل ، گاهی اوقات تنبل هستند ، جستجوگر ، کنجکاو ، از زیادی مهمان متنفر هستند ، از بی بند و باری متنفر می باشند ، با درایت و با معلومات ، به آسانی تغییر عقیده نمی دهند ، شیک پوش و جذاب ، مهربان ، دارای پشتکار زیاد ، نکته سنج ، یک روز گرم و یک روز سرد می باشند ، مشاوری خوب ، هوشمند ، دوست یاب ، مرتب و منظم ، گاهی اوقات لجباز ، عاشق رنگ آبی هستند ، مانند باتری باید به صورت مرتب شارژ شود ، درستکار ، صادق ، خوش مشرب ، ساده دل ، دو دل و مردد ، آسان گیر ، خوش بین.

خصوصیات متولدین مهر

خصوصیات مرد متولد ماه مهر

زن پرست ، با انصاف ، متعادل ، خوش سلیقه ، گاه تنبل و بی اعتنا نسبت به زندگی هستند و اگر شوهر شما متولد ماه مهر می باشد بهتر است همیشه به سر و وضع خود برسید و خانه تان را تمیز و مرتب نگه دارید.

مردان متولدین مهر هرگز تمایلی به رنجاندن افراد دیگر ندارند و شما بهتر است به خودتان ببالید که هوشمندترین مشاور جهان را در کنار خود دارید.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مردان مهر ماهی دارای طبعی گرم و تر می باشند و اغلب آن ها جوانمرد و خوش خلق و مورد توجه مردم هستند همچنین آن ها در قضاوت منصف می باشند و هر وقت دروغ بگویند صدمه می بینند.

مردان متولد مهر از تجارت سود زیادی نصیبشان می شود ولی شراکت با آن ها سازگار نمی باشد و با هر کسی شراکت کنند ضرر زیادی می بینند همچنین مال حرام نیز با آن ها سازگار نمی باشد.

بررسی خصوصیات اخلاقی مهر ماهی ها

مردان متولد مهر اغلب در سینه و شکم خود نشانی دارند که برای آن ها نیک می باشد و اغلب آن ها در سنین ۸ و ۲۴ و ۳۸ با خطر مواجه می شوند و اگر از این سنین به راحتی گذر کنند تا سن بالای شصت و گاه هشتاد سال نیز عمر می کنند همچنین برخی از آن ها در کف دست چپ و در قسمت خط عمر نقطه ای دارند که نشانه خطر و توقف است که می توانند با احسان و صدقه آن خطر رفع نمایند.

یکی از بزرگ ترین عیب های متولدین مهر ماه زودباوری آن ها می باشد همچنین آن ها گاه اسیر نفس عماره می شوند و ممکن است مورد تهمت نیز قرار بگیرند.

یکی از خصوصیات متولدین مرد مهر ماه این است که به خود مسلط هستند و خویشتندار می باشند همچنین روزهای جمعه و شنبه برای آن ها جزء روزهای خوب است و انگشتر فیروزه و یاقوت نیز برای آن ها مناسب می باشد.

متولدین مهر ماه

خصوصیات زن متولد ماه مهر

زنان متولد مهر ماه استخوان بندی درشتی دارند و اغلب آن ها سنگین وزن می باشند همچنین در آن ها علائمی نظیر اراده و جدیت و تصمیم دیده می شود که این علائم با خلق و خوی زنانه سازگاری کمتری دارند.

زنان متولد مهر ماه در هر موقعیتی چه جزئی و چه مهم می توانند انصاف و قدرت استدلال و هوشیاری خود را ظاهر سازند و آن ها از تنهایی و انزوا نفرت زیادی دارند.

زنان مهر ماهی اغلب خوشرو و خوش زبان هستند و گاه پر حرف و پایبند به ادا و اصولی خاص می باشند. زنان مهر ماهی دارای طالعی نیکو هستند و در زندگی به رفاه و آسایش دست پیدا خواهند کرد.

ویژگی های رفتاری مهر ماهی ها

اغلب زنان متولد این ماه به سرعت خشمگین می شوند و اگر از عصبانیت خودداری نکنند آسیب زیادی می بینند همچنین آن ها در زمان عصبانیت طپش قلب پیدا می کنند که باید در این صورت مراقب خودشان باشند.

زنان مهر ماهی گاه دچار خیالات واهی و اضطراب می گردند و اغلب آن ها بدون هیچ دلیلی با همسر خود بد رفتاری می کنند حتی اگر همسرشان با آن ها مهربان باشد.

زنان مهر ماهی با سه خطر در زندگی خود مواجه خواهند شد که اگر از آن ها به سلامت بگذرند عمرشان طبیعی سپری می شود همچنین اگر آن ها بیمار شوند علت بیماری آن ها بلغم و صفرا می باشد.

ویژگی های زنان مهر ماهی

در مقابل زنان مهر ماهی این کارها را هرگز انجام ندهید.

۱. هرگز به زنان مهر ماهی دستور ندهید و در مسائل مختلف سعی کنید وی را به آرامی متقاعد نمایید.

۲. زنان مهر ماهی محیطی صلح آمیز را دوست دارند و از شما نیز انتظار دارند که رعایت این موضوع را بکنید و در برابر این زنان هرگز به خود اجازه ستیزه جویی یا تند زبانی را ندهید.

۳. زن مهر ماهی را هرگز مجبور نکنید که در ورزش های خارج از خانه شما را همراهی کند زیرا تمایل زیادی به انجام این کار ندارد.

۴. در مورد امور مالی زنان مهر ماهی را راهنمایی و نصیحت نکنید و از بحث کردن با این زنان درباره امور شغلی و مسائل سیاسی پرهیز کنید.

۵. اگر شما به موسیقی و هنر و ادبیات علاقه مند نیستید هرگز اجازه ندهید که وی این موضوع را بفهمد و سعی کنید به همه آن ها علاقه مند شوید.

در مقابل مردان مهر ماهی این کارها را هرگز انجام ندهید.

۱. در حضور مردان مهر ماهی با مردی زیادی خودمانی نشوید و اجازه ندهید که وی در مورد محبت شما احساس تردید داشته باشد.

۲. یکی از خصوصیات مردان متولد مهر ماه این است که تمایل دارند قلب همسر شان به صورت کامل متعلق به وی باشد.

۳. هرگز در برابر این مردان موجودی کودن و تنبل نباشید.

۴. هرگز به وی دستور ندهید و او را وادار نسازید که شما را به همه دوستانش معرفی کند.

رازهای رفتاری متولدین مهر ماه

۱. برای گرفتن هر تصمیمی به متولدین ماه مهر فرصت دهید.

۲. متولدین ماه مهر برای ارضای خواسته های خود به دنبال ابراز علاقه صمیمانه و آتشین می باشد و آن ها از محیط های خیال انگیز و رمانتیک لذت زیادی را می برند.

۳. اگر تمایل دارید راهی را به قلب متولدین مهر ماه باز کنید باید میزان علاقه خود را نسبت به انواع هنرها و موسیقی افزایش دهید که در این صورت مورد تحسین آن ها قرار می گیرید.

۴. همیشه از متولدین مهر ماه تعریف کنید و قبل از شروع هر کاری نظر و عقیده آن ها را نیز بپرسید زیرا آن ها در هر زمینه ای همیشه حرفی را برای گرفتن دارند.

۵. مهر ماهی افرادی تعلل ورزی می باشند و گاهی برای انجام برخی از کارها امروز و فردا می کنند و در تصمیم گیری نیز تا حدی متکبر و مغرور می شوند ولی بهتر است شما در این مواقع هیچ اعتراضی نکنید.

۶. یکی از ویژگی های متولدین مهر ماه این است که برای گرفتن هر تصمیمی مدت زمان زیادی را فکر می کنند.

عادات بد مهر ماهی

یکی از خصوصیات بارز متولدین مهر ماه این است که افرادی با مهر و محبت می باشند اگر چه آن ها برخی اوقات بد اخلاق نیز می شوند.

از عادات بد آن ها می توان به روابط اجتماعی بیش از حدی که دارند اشاره کرد. آن ها به هر مکانی جدیدی که می روند دوستان زیاد و جدیدی پیدا می کنند و اغلب با افرادی که هیچ شناختی از آن ها ندارند سر صحبت را باز می کنند همچنین متولدین مهر ماه ممکن است تمام روز را در مورد زندگی خصوصی دوستان شان صحبت کنند که این مورد برای دیگران ممکن است جذاب نباشد.

روانشناسی رنگ ماه مهر

سیاره متولدین مهر ماه ونوس می باشد که تحت تاثیر رنگ های سبز و سفید و آبی قرار دارد. همچنین متولدین مهر ماه برای رسیدن به روزهای مطلوب بهتر است جمعه ها به سراغ رنگ کرم بروند.

پیوند زناشویی متولدین مهر ماه با سایر ماه ها

ماه مهر با ماه فروردین : بسیار خوب

خونگرم و مهربان هستند و اعتقاد زیادی به تساوی حقوق زن و مرد دارند.

ماه مهر با ماه اردیبهشت : خوب

هر دوی آن ها انسان هایی هستید که تمایل زیادی به حفظ آرامش و اعتدال دارند.

ماه مهر با ماه خرداد : بسیار خوب

انسان هایی حسابگر و خونگرم می باشند و تفاهم مناسبی با یکدیگر دارند.

ماه مهر با ماه تیر : بسیار خوب

اهل رفت و آمد و معاشرت با دیگران می باشند و هر دوی آن ها بسیار شکیبا هستند.

ماه مهر با ماه مرداد : خوب

در پی برقراری ملایمت و آرامش توام با منطق در زندگی می باشند.

ماه مهر با ماه شهریور : خوب

پیوندی موفق دارند زیرا هر دوی آن ها انسان هایی عادل و با سلیقه هستند.

ماه مهر با ماه مهر : خوب

متولدین مرد و زن مهر ماه به دلیل خصوصیات مشتری که دارند می توانند در زندگی زناشویی موفق باشند.

ماه مهر با ماه آبان : متوسط 

اگرچه زندگی آن ها خالی از دردسر نمی باشد ولی می توانند موفق باشند.

ماه مهر با ماه آذر : بسیار خوب

دارای خصایصی نظیر محبت و درستکاری و مسئولیت پذیری می باشند.

ماه مهر با ماه دی : متوسط

بلند پرواز و نسبتا خودرای هستند و ممکن است در زندگی مشترک با مشکلاتی مواجه شوند.

ماه مهر و با ماه بهمن : بد

بی قرار و پرجنب جوش و تنوع طلب و سرکش

ماه مهر با ماه اسفند : بسیار خوب

پیوند موفقی دارند زیرا از نظر عاطفی با یکدیگر هماهنگ و سازگار می باشند.


در این مطلب با خصوصیات متولدین مهر ماه آشنا شدید که امیدواریم اطلاعات لازم را در زمینه ویژگی های رفتاری مردان و زنان مهر ماهی بدست آورده باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *