دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

آموزش سایه زدن چشم به صورت مرحله به مرحله

  • ندا خوشرو
  • ۲ شهریور ۱۳۹۹
  • ۱

چشم ها نقاط اصلی چهره هر فرد هستند. انتخاب رنگ سایه بستگی به حالت چشم و رنگ چشم های شما دارد. در این بخش از آرایش و زیبایی آموزش سایه زدن چشم را به صورت مرحله به مرحله و تصویری در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم.

با رنگ های متفاوت سایه می توانید مدل های متفاوتی از سایه چشم را بر روی پلک چشم خود ایجاد کنید. با انتخاب یک مدل سایه چشم مدرن و مناسب می توانید جذابیت چشم های خود را چند برابر کنید. در ادامه این مطلب نحوه سایه زدن چشم را مشاهده خواهید کرد.

برخی از خانم های جوان مهارتی برای کشیدن خط چشم و زدن سایه چشم ندارند. اگر شما ترجیح می دهید که برای رفتن به مهمانی ها آرایش چشم هایتان را خودتان انجام دهید می توانید با الهام گرفتن از این مطلب آموزش سایه زدن چشم، میکاپ چشم ها یتان را به آسانی انجام دهید.

آموزش سایه زدن چشم

آموزش سایه زدن چشم

رنگ های سایه و مدل سایه چشم جدید در بزرگی و کوچکی چشمان شما تاثیر گذار هستند. رنگ های روشن سایه چشم باعث می شوند تا چشم های شما درشت تر به نظر برسند و رنگ های تیره چشم های شما را کوچک تر نشان می دهند.

آموزش کشیدن سایه چشم
برای کشیدن سایه چشم ابتدا روشن ترین رنگ سایه را انتخاب کنید سپس سایه روشن را بر روی همه پلک بالایی چشم خود بکشید ( از خط مژه تا زیر ابرو ) سایه روشن رنگ پایه آرایش چشم های شما است. سایه پایه باعث دوام رنگ سایه چشم شما می شود و از افتادن خط بر روی آرایش چشم شما جلو گیری می کند. بعد از اینکه سایه روشن را بر روی پلک چشم هایتان زدید رنگی متوسط را انتخاب کنید و پایین ابرو های خود با رنگ سایه متوسط سایه بزنید سپس رنگ متوسط سایه را بر روی رنگ پایه سایه چشم پخش کنید می توانید با یک رنگ تیره از سایه چشم میکاپ چشم هایتان را جذاب تر کنید. رنگ تیره سایه چشم را در امتداد خط مژه بالای چشم و گوشه خارجی چشم هایتان بکشید سپس این رنگ تیره را از وسط پلک پایین به سمت ناحیه خارج از چشم بکشید تا با سایه ای که بر روی پلک بالا زده اید یک حالت مثلثی شکل در ناحیه گوشه چشم شما بوجود آورد این مدل سایه چشم باعث می شود تا چشم و خط ابرو هایتان برجسته تر به نظر برسند. سایه تیره را به خوبی بر روی پلک خود پخش کنید تا چشم های شما جذاب تر به نظر برسند.

سایه زدن چشم به صورت مرحله به مرحله

در هنگام زدن سایه چشم باید چشم های خود را باز نگه دارید و سرتان را به عقب متمایل کنید. خانم های مسن می توانند برای زدن سایه چشم خود از سایه های هفت رنگ استفاده کنند.
اگر پلک های شما پف دارد بهتر است که از رنگ های تیره و مات برای زدن سایه چشم خود استفاده کنید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مراحل تصویری کشیدن سایه چشم

نکات مهم و اصولی برای سایه زدن چشم

*برای خوش حالت شدن چشم ها و ابروها بهتر است از سایه های سفید یا مایل به سفید در زیر ابرو استفاده نمایید. علاوه بر آن استفاده از این سایه باعث بزرگ تر نشان دادن چشم ها می گردد، در نتیجه افرادی که چشم های ریزی دارند بر روی پلک بالایی و خط مژه پایین می توانند از این سایه بزنند، البته بهتر است روی پلک بالا خطی تیره نیز کشیده شود.

*برای جذابیت چشم ها و زیبایی بیشتر می توان در زیر پلک پایینی، سایه مورد استفاده قرار دهید.

*به هنگام سایه زدن بهتر است چشم ها باز نگه داشته شود و سر کمی به عقب متمایل گردد، در این حالت نتیجه سایه کشیدن بهتر خواهد شد.

*افرادی که حالت پلک های آنان پف کرده است، سایه های با رنگ های مات بهترین انتخاب می باشند.

طریقه سایه زدن چشم

*برای بزرگ تر نشان دادن عنبیه، سایه های تیره با رنگ نوک مدادی، مشکی و سورمه ای به دلیل تضاد در ایجاد بخش سفید و رنگی آن، مناسب می باشد.

*سایه های لایت یا ملایم و کم رنگ بهترین انتخاب برای تمام فوصول می باشند زیرا با رنگ پوست طبیعی شما مخلوط می گردند و با این تطابق، زیبایی تان ملموس تر خواهد بود. از میان سایه های طبیعی لایت، سایه هایی با رنگ ارغوان ، وانیلی و قهوه ای کم رنگ می تواند در جذابیت چهره و چشمان شما تاثیرگذار باشد. همچنین استفاده از رنگ های خاکستری، زیتونی، آبی، طلایی و بنفش کم رنگ سایه های مناسب با پس زمینه تندتر برای جذابیت بیشتر چشمها می باشند.

*برای سایه زدن چین پلک باید از سایه های با رنگ های تیره مشکی، بنفش، قهوه ای و خاکستری استفاده کنید تا حالت چشم ها را مشخص تر نماید.

*چنانچه تمایل دارید به تنهایی از یک سایه مثلا سایه ای با رنگ سبز، صورتی یا آبی مورد استفاده قرار دهید، اگر بر روی این سایه کمی از سایه کم رنگ همان رنگ مورد استفاده البته نوع براق و روشن تر آن بکشید، چشمان زیباتری خواهید داشت.

آموزش سایه زدن چشم ها

با کشیدن یک مدل سایه چشم می توانید چشم های خود را بزرگتر و کوچکتر جلوه دهید اگر چشم های شما با فاصله زیاد از یکدیگر هستند می توانید با زدن مدل سایه مناسبی این فاصله را کم تر کنید و اگر چشم های نزدیک به هم دارید می توانید با انتخاب سایه چشم مناسب فاصله چشم های خود را بیشتر کنید. آموزش سایه زدن چشم را در این بخش از آرایش صورت مشاهده کردید که امیدواریم این مطلب آموزشی شما را در کسب مهارت زدن سایه چشم به خوبی راهنمایی کند. موفق باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۱ دیدگاه برای این نوشته
  • نیایش گفت:

    با سلام و تشکر از شما و مطالب مفیدتون . میخواستم بگم شما که لطف میکنید و علمتون رو گسترش می دهید . لطفا یه جوری مطالب رو بگذارید که وقتی کپی پیست می کنیم . عکس ها هم با مطالب کپی پیست شوند در محیط ورد . چون همیشه که اینترنت نیست تا ما آنلاین امتحان کنیم .از شما سپاسگزارم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *