دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تزیین هدیه شب یلدا با روش های نو و بکر برای عروس خانم های باسلیقه

  • فاطمه میرزایی
  • ۱۱ آذر ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب مدل های شیک و جدیدی از انواع تزیین هدیه شب یلدا برای تازه عروس ها گردآوری کرده ایم که در ادامه شما را به تماشای این تصاویر جذاب دعوت می نماییم.

یکی از رسوم زیبای شب یلدا یا شب چله، بردن هدایای دیزاین شده از طرف خانواده داماد به منزل عروس خانم تازه عقد کرده می باشد، از این رو در این بخش قصد داریم انواع مدل های جدید و زیبای تزیین هدیه شب یلدا برای عروس در اختیارتان قرار دهیم که می توانید از این نمونه ها برای تزیینات شکیل خود ایده بگیرید.

ایده هایی جدید و زیبا از تزیین هدیه شب یلدا

از گذشته رسم است که در اعیاد بزرگ همچون عید نوروز یا شب یلدا،  هدایای متنوعی از جمله یک تکه طلا مثل گوشواره، انگشتر یا سکه بهار آزادی، لباس و خوراکی های دیزاین شده را به منظور پیشکش به منزل تازه عروس می برند، از این رو در این مطلب مجموعه تصاویری از تزیینات هدیه شب یلدا با ایده های بکر و زیبا قرار داده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان واقع شود.

در قدیم رسم بود که خانواده داماد هدایای تزیین شده برای عروس خانوم که شامل لباس های گرم از جمله پالتو، بوت، یک چادری زیبا به همراه روسری، سبد گل، میوه ها و خوراکی های دیزاین شده و یک تکه طلا را درون یک طبق می گذاشتند و راهی منزل تازه عروسشان می شدند و شب یلدا را در کنار هم جشن می گرفتند، اما امروزه این سنت ها منسوخ شده و یا خیلی کم دیده می شود، البته هنوز هم بسیاری از خانواده ها سعی می کنند به این سنت ها پایبند باشند و به این ترتیب هدایای عروس را داخل طبق های کوچکتر یا سبد های چوبی چیده و پیشکش عروس می کنند. در ادامه می توانید تصاویری از هدایای شب چله عروس با تزیینات زیبا را ببینید.

تزیینات شیک هدیه شب چله

امروزه ایده ها و روش های خلاقانه زیادی وجود دارد که با بهره گیری از آنها می توانید تزیین میوه شب یلدا را در اشکال مختلف و زیبا دیزاین کنید و به عنوان هدیه شب چله به نوعروستان پیشکش نمایید. در ادامه شما را به تماشای مدل های دیگری از تزیین هدیه مخصوص شب یلدای عروس دعوت می نماییم.

هدیه شب یلدا با تزیینات شکیلمیوه آرایی شب یلدا با ایده های خلاقانه و زیبا

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

کادوی شب چله عروس

تزیین مدل هندوانه ای کادو برای عروس

گل آرایی هدیه شب یلداگل آرایی هدایای شب چله عروس با سلیقه و زیبا

هدایای مخصوص عروس و داماد برای یلداتزیین شکیل خوراکی های شب یلدا برای عروس

تزیین زیبای هدیه شب چلهتزئین شکیل کادوی شب یلدا برای عروس

دیزاین هدیه برای شب چلهجدیدترین مدل تزیین هدایای عروس

دیزاین کادوی شب چلهتزیینات شب یلدا برای عروس با ایده بکر و زیبا

دیزاین کادوی شب یلداتزیین جعبه هدیه عروس با سلیقه و شکیل

دیزاین شکیل هدیه شب یلداتزیین زیبا و جذاب هدیه عروس ویژه شب چله

تزیین هدیه شب یلداتزیین کادوی عروس مخصوص شب چله

دیزاین زیبای هدیه شب یلداهدیه زیبای شب چله با دیزاین هندوانه

دیزاین هدیه شب یلدامدل های جذاب تزئین هدایای شب یلدا برای عروس

تزیین هدیه شب یلدا

تزیین هدیه عروس و داماد با خلاقیت های بکر و زیبا

تزیین زیبای کادوی شب یلداکادوی عروس تزیین شده با تم هندوانه

تزیین کادوی شب یلداتزئین ساده و شکیل هدیه شب چله

تزیین هدیه شب یلدامیوه آرایی سیب برای شب یلدا با تزیینات زیبا و شیک

تزیینات شکیل هدیه شب یلداایده زیبا برای تزئین کادوی عروس

تزیین هدیه شب چله عروسخلاقیت در تزیین هدیه شب یلدا

تزیین هدیه شب چلهتزیینات شیک هدایای عروس برای شب چله

تزیینات هدیه شب یلدامدل های شیک دیزاین هدیه شب چله

تزیین هدیه شب یلدا

تزیینات جدید کادوی شب یلدای عروس

همانطور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم؛ یکی از رسوم زیبای ایرانی ها برای خانواده هایی که تازه با هم وصلت کرده اند، بردن هدایا و پیشکش برای تازه عروس و داماد در اعیاد و جشن های مهم سال همچون شب چله، عید نوروز و غیره می باشد، که اغلب به شکلی زیبا و با ایده های خلاقانه و شیک با استفاده از سبد های زیبا، گل و غیره دیزاین می شود، اگر به دنبال ایده هایی شیک و زیبا برای تزیینات هدایای شب چله عروس هستید، اما از خود ایده ای در این زمینه ندارید، می توانید از مجموعه تصاویر دیگر گلچین شده از انواع تزیین کادوی شب چله دیدن کنید و الگو بگیرید.

انواع تزئینات کادوی شب چله

جشن شب یلدا یکی از مناسبت های زیبای ایرانیان است که دارای آداب و رسوم مخصوص به خود می باشد، آخرین روز پاییز که منتهی به اولین شب زمستان می شود را شب یلدا نامگذاری کرده اند که رسم است خانواده ها در این شب در خانه بزرگتر خانواده یا فامیل جمع می شوند و از طریق دورهمی شبانه و خوردن خوراکی های شب یلدا، تفأل به حافظ و … این شب نسبتا طولانی را به خیر و خوشی سپری می کنند، در ادامه عکس هایی از تزیینات هدیه شب یلدای نوعروس و داماد را قرار داده ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار گیرند.

تزئیناتی از کادوی شب چلهتزئینات شکیل کادوی شب چلهانواع تزئینات کادوی شب چلهتزئینات جذاب کادوی شب یلداتزئینات متفاوت کادوی شب یلداتزیین هدیه شب یلدا شکیلتزئینات زیبای کادوی شب یلداتزئینات شکیل کادوی شب یلداتزیین هدیه شب یلدا نوعروستزئینات کادوی شب یلداتزئینات متفاوت هدیه شب یلداتزئینات جذاب هدیه شب یلداتزئینات شکیل هدیه شب یلداتزیین هدیه شب یلدا عروس و داماد

امیدواریم این مطلب رضایت شما عزیزان را جلب کرده باشد و بتوانید با ایده گرفتن از این نمونه ها مطابق با سلیقه تان زیباترین تزیینات را برای هدایای شب یلدا انتخاب کرده و الگو بگیرید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *