دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی مهدی قائدی بازیکن با استعداد و پرحاشیه تیم فوتبال استقلال

  • فاطمه میرزایی
  • ۱۳ آذر ۱۳۹۸
  • ۰

در این مطلب بیوگرافی مهدی قائدی فوتبالیست جوان و آینده دار تیم استقلال تهران را به همراه تصاویر شخصی و جدید وی مرور می کنیم.

مهدی قائدی بازیکن خوش تکنیک و موفق باشگاه استقلال تهران در ۱۴ آذر ۱۳۷۸ در بوشهر متولد شده است. وی هم اکنون با پیراهن شماره ۱۰ و در پست وینگر برای این تیم بازی می کند، برای آشنایی کامل با بیوگرافی مهدی قائدی در ادامه همراه ما شوید.

بیوگرافی مهدی قائدی به همراه تصاویر جدید

مهدی قائدی در حال حاظر یکی از بهترین بازیکنان تیم فوتبال استقلال تهران است که دارای یک خواهر و یک برادر می باشد. وی در طی بازی های اخیر خود برای تیمش، بسیار درخشان ظاهر شده است.

عکس های شخصی مهدی قائدی

او فوتبالش را از تیم های پایه و از باشگاه ایران جوان بوشهر شروع کرد و به دلیل بازی های خوبی که از خود به نمایش گذاشت، خیلی زود به تیم اصلی باشگاه راه پیدا کرد، به طوری که در اولین بازی اش در فصل ۹۶-۱۳۹۵ موفق به زدن ده گل برای تیمش شد، ضمن اینکه در آن سال به عنوان پدیده لیگ یک به فوتبال ایران معرفی گردید.

زندگینامه و تصاویر مهدی قائدی

حضور در استقلال تهران

عملکرد درخشان قائدی در فوتبال بوشهر موجب شد تا توجه بسیاری باشگاه های بزرگ کشورمان از جمله استقلال تهران به سوی وی جلب شده و خواستار حضور او در تیمشان شوند، تا اینکه وی در ۱۷ تیر ۱۳۹۶ با بستن قرار دادی ۵ ساله به تیم پر افتخار استقلال تهران پیوست.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

زندگی نوشته خواندنی مهدی قائدی
اولین بازی رسمی قائدی برای استقلال تهران در ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ اتفاق افتاد، او که در این رقابت در دقیقه ۶۴ و به جای امید نورافکن به ترکیب تیم اضافه شده بود با انجام حرکات تکنیکی خود بار دیگر نگاه ها را متوجه بازی خوبش کرد. وی به خاطر چثه ریز و اصالت بوشهری اش از سوی هواداران این تیم به باشوی کوچک نیز معروف می باشد.

بیوگرافی مهدی قائدی+عکس
اولین گل قائدی با پیراهن استقلال در هفته ششم لیگ برتر و در بازی مقابل تیم مسجد سلیمان رقم خورد. وی سپس در فصل جدید پیراهن شماره ۱۰ را به تن کرده و برای استقلال بازی کرد. جالب است بدانید که پیراهن شماره ۱۰ برای استقلالی ها بسیار محبوب است و تا قبل از آن افرادی چون حسن روشن، شاهرخ بیانی، مسعود مژدهی، علیرضا منصوریان، مهدی پاشازاده، میلاد میداوودی، سیاوش اکبرپور آن را به تن کرده بودند.

زندگی نامه درباره مهدی قائدی

حضور در تیم ملی

مهدی قائدی سابقه بازی در تیم ملی زیر ۲۰ سال ایران را نیز دارد. وی برای حضور در رقابت های جهانی زیر ۲۰ سال ۲۰۱۷ با مربیگری امیر حسین پیروانی انتخاب شده بود که در اولین مسابقه خود برای بازی مقابل زامبیا به میدان رفت و به مدت ۱۸ دقیقه برای تیم کشورمان بازی کرد، سپس در بازی مقابل پرتقال بعد از حضور کوتاهش در ترکیب تیم به دلیل مصدومیت، نتوانست تیم ملی ایران را همراهی کند و به ناچار زمین بازی را ترک کرد.

ماجرای تصادف قائدی

قائدی در بهمن ۱۳۹۶ برای انجام برخی کار های مربوط به دانشگاه خود به شهر بوشهر رفته بود، زمانی که به همراه دوستانش در راه برگشت از تماشای مسابقات فوتبال ساحلی بودند، خودروی حامل آنها دچار یک سانحه رانندگی شدید شد و بعد از انتقال به بیمارستانی در آنجا به دلیل خونریزی داخلی تحت عمل جراحی قرار گرفت و بعد از آن نیز در بخش آی سو بستری شد.

زندگینامه درباره مهدی قائدی

بعد از این اتفاق تلخ، او مدتی از فوتبال دور بود تا اینکه با باز یافتن سلامتی کامل خود، دوباره بازی برای تیمش را از سرگرفت. قائدی در مدت حضورش در باشگاه استقلال به همراه تیمش مقام قهرمانی جام حذفی در سال ۱۳۹۷ را نیز کسب کرده است.

ازدواج وی

مهدی قائدی در تیر ماه ۱۳۹۸ عکسی از خود منتشر کرد و گویا حلقه ای که در دست چپ وی خودنمایی می کرد، خبر از متاهل شدنش داشت. البته وی در آن زمان واکنشی به اخبار منتشر شده درباره ازدواجش نشان نداد، اما بعد از مدتی در نهایت این خبر را تایید کرد، با این حال وی تاکنون خبر یا عکسی از همسرش منتشر نکرده است.

زندگی نامه جذاب مهدی قائدی

اکنون بعد از آشنایی با بیوگرافی مهدی قائدی می توانید برخی تصاویر منتشر شده و جدید وی را در اینجا ببینید.

عکس های مهدی قائدیوریا غفوری و مهدی قائدی

تصاویر جدید مهدی قائدی مهدی قاعدی در کنار وینفرد شفر

زندگی نامه جدید مهدی قائدیعکس مهدی قائدی با مدل موهای فر

زندگی نامه و عکس مهدی قائدیبهنام برزای، مهدی قائدی و وریا غفوری

سرگذشت و تصاویر مهدی قائدیمهدی قائدی در کنار مادر و برادرش

گالری عکس های مهدی قائدیعکس مهدی قائدی در کودکی

سرگذشت مهدی قائدیمهدی قائدی و خواهرش

زندگی نوشته مهدی قائدیعکس و بیوگرافی مهدی قائدی

بیوگرافی مهدی قائدیعکس خانوادگی مهدی قائدی

همه چیز درباره مهدی قائدیعکس بازیکن محبوب تیم استقلال تهران

بیوگرافی مهدی قائدیسلفی مهدی قائدی و برادرش

زندگینامه جذاب مهدی قائدیعکس اینستاگرامی مهدی قائدی

زندگینامه کامل مهدی قائدیعکس و زندگینامه مهدی قائدی

بیوگرافی مهدی قائدیعکس خوشحالی پس از گل بازیکنان استقلال

زندگینامه خواندنی مهدی قائدیژست جالب قائدی و برزای

زندگینامه جدید مهدی قائدیعکس جدید مهدی قائدی

بیوگرافی مهدی قائدی

امیدواریم مطالعه بیوگرافی مهدی قائدی مورد پسند هواداران و علاقمندان وی واقع شده باشد. در صورت تمایل برای خواندن جدیدترین اخبار و حواشی پیرامون بازیگران داخلی و خارجی به قسمت عکس بازیگران مراجعه نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *