دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

نحوه کوچک کردن بینی در فتوشاپ با دو روش ساده و راحت

  • رسول پنق
  • ۱۲ دی ۱۳۹۸
  • ۰

در این بخش سعی کرده ایم تا شما را با نحوه کوچک کردن بینی در فتوشاپ به دو طریق متفاوت آشنا کنیم. این آموزش‌ها شامل چند گام ساده است که با اجرای مو به موی آن‌ها، به این هدف یعنی کوچک کردن بینی بدون عمل جراحی با کمک فتوشاپ دست پیدا خواهید کرد.

در این بخش ما به آموزش نحوه کوچک کردن بینی در فتوشاپ پرداخته ایم. ما در این آموزش، به آموزش دو روش برای تغییر سایز بینی در نرم افزار فتوشاپ پرداخته ایم که این آموزش ها شامل چند گام ساده است.

آموزش نحوه کوچک کردن بینی در فتوشاپ

در این بخش سعی کرده ایم تا شما را با نحوه کوچک کردن بینی در فتوشاپ به دو طریق متفاوت آشنا کنیم. این آموزش‌ها شامل چند گام ساده است که با اجرای مو به موی آن‌ها، به این هدف یعنی کوچک کردن بینی بدون عمل جراحی با کمک فتوشاپ دست پیدا خواهید کرد.

آموزش فتوشاپ

روش اول

روش اول،  روش روتوش کردن است. در منوی ابزار که در قسمت چپ فتوشاپ قرار دارد گزینه Lasso Tool را انتخاب کنید. و بینی را در عکس مورد نظر انتخاب کنید. بعداز انتخب بینی با ابزار گفته شده به قسمت select رفته و گزینه Modify را انتخاب کنید و در بخش باز شده بر روی گزینه Feather کلیک کنید و در پنجره باز شده اندازه Feather Radius را ۱۰ قرار دهید. در این مرحله بر روی ناحیه انتخاب شده راست کلیک کنید و در پنجره باز شده بر روی Layer Via Copy کلیک کنید. در پانل لایه ها، بر روی لایه جدید کلیک کرده و کلید پیمایشی Ctrl+T را بفشارید. پس از آن روی ناحیه انتخاب شده راست کلیک کنید، گزینه موجود در تصویر را انتخاب کنید و از نقطه مشخص شده تغییر را اعمال کنید. بار دیگر این کار را با انتخاب نقطه ی دیگری از قسمت انتخاب شده انجام دهید. بعداز انجام این مراحل لایه ها را باهم ادغام کنید.

روش دوم

پاین روش با استفاده از دو عکس انجام می شود که لازم است بینی یکی از عکس ها را با عکسی که عمل کوچک کردن بینی را روی آن می خواهید انجام دهید تعویض کنید. ابتدا عکس های خود را با استفاده از فتوشاپ باز کنید. به سراغ عکس نفر اول رفته و بینی را برش دهید وز از صورت او جدا کنید. برای انجام اینکار بر روی گزینه Edit in Quick Mask Mode کلیک کرده و با ابزار براش این کار را انجام دهید. در ادامه مراحل مجددا بر روی Edite in Quick Mask Mode کلیک کنید.

آموزش کوچک کردن بینی در فتوشاپ

به سربرگ select رفته و گزینه Inverse را انتخاب کنید. بعداز انجام اینکار به قسمت Edit رفته و گزینه Copy را انتخاب کنید. به تصویر فرد دوم بروید در این قسمت باید بینی کپی شده از عکس فرد اول را بر روی عکس فرد دوم بگذارید. برای انجام اینکار گزینه Paste را از بخش Edit کلیک کنید. در ادامه این مرحله با انتخاب بینی برش خورده در قسمت لایه ها و سپس انتخاب ابزار Move Tool قسمت برش خورده را جا به جا کنید.  در هر مرحله می‌توانید با فشردن کلیدهای ‘+’+Ctrl و ‘-‘ +Ctrl اندازه تصویر را تغییر داده و عملیات را با دقت بیشتری انجام دهید. در مرحله بعدی روی لایه Background در پانل لایه‌ها بروید و با راست کلیک کردن آن را Duplicate کنید. کلید کنترل را نگه دارید و در پانل لایه‌ها روی لایه برش خورده کلیک کنید و سپس به بخش Select رفته و گزینه Modify را انتخاب کنید و بار دیگر گزینه Contract را انتخاب کنید. در پنجره باز شده، مقدار عدد را عددی بین ۵ تا ۷ وارد کنید. لایه Background Copy را انتخاب کنید و سپس به مسیر Edit > Clear بروید. خواهید دید که دماغ فرد دوم حذف خواهد شد. و در نهایت تمامی لایه های خود را ادغام کنید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *