دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بررسی گوشی لنوو z6 و شناخت بیشتر نکات منفی و مثبت این تلفن همراه

  • حکیمه فهیمی
  • ۲۰ آبان ۱۳۹۸
  • ۰

گوشی هوشمند لنوو Z6 از صفحه نمایش بزرگ ۶.۳۹ اینچی با بریدگی قطره مانند در قسمت بالا برخوردار است. این میان رده جذاب از چیپست اسنپدراگون ۷۳۰ قدرت می گیرد و دارای ۸ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی می باشد. در این مقاله به بررسی بیشتر این گوشی می پردازیم.

در این مقاله به بررسی گوشی هیجان انگیز لنوو z6 می پردازیم. این گوشی از صفحه نمایش بسیار زیبای ۶.۳۹ اینچی به همراه دوربین های با کیفیت و ظرفیت باتری ۴۰۰۰ میلی امپری که دارای قابلیت شارژ سریع ۱۵ واتی می باشد بهره می برد. با ما همراه باشید.

بررسی گوشی شگفت انگیز لنوو z6

آشنایی با گوشی جذاب لنوو Z6

گوشی لنوو z6 دارای حافظه رم ۸ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایت ظرفیت ذخیره سازی داخلی می باشد که از صفحه نمایش ۶.۳۹ اینچی با وضوح کامل HD نیز بهره می برد. سیستم عامل بکار رفته در این اسمارتفون اندروید (Pie) 9.0 است. گوشی Z6 دارای دوربین سه گانه ۲۴MP + 8 MP + 5 MP به همراه فلش LED در قسمت پشتی و دوربین سلفی ۱۶ MP  در قسمت جلو می باشد. وضوح کامل نمایشگر این گوشی از رزولوشن ۱۰۸۰ ۲۳ ۲۳۴۰ پیکسل بهره می برد. در ادامه با بررسی بیشتر این اسمارتفون با ما همراه باشید.

بررسی طراحی گوشی لنوو Z6

در قسمت جلو این گوشی از نمایشگر OLED 6.39 اینچی با رزولوشن ۲۳۴۰ *۱۰۸۰ پیکسل و نسبت ابعاد ۱۹.۵: ۹ استفاده شده است. این صفحه نمایش دارای سرعت تازه سازی ۱۲۰ هرتز بوده و از گرافیک رنگی گسترده HDR10 و DCI-P3 نیز پشتیبانی می کند. z6 از اسکنر اثر انگشت بر روی نمایشگر بهره می برد همچنین در بالای صفحه نمایش دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی را در داخل شکاف قطره مانندی تعبیه شده است.

شناخت ویژگی های لنوو z6

 

این گوشی دارای نمایشگر FHD + OLED با نسبت صفحه نمایش به بدنه ۹۳.۱ درصد است. لنوو Z6 از آلیاژ منیزیوم ساخته شده و پنل پشتی آن از ساخت شیشه ی سه بعدی بهره می برد که بر روی این پنل دوربین های سه گانه قرار گرفته اند. جدیدترین تلفن هوشمند میان رده لنوو اندروید ۹.۰ پای بوده که بر اساس رابط کاربری ZIUI 11 اجرا می شود.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

بررسی دوربین و کارایی گوشی لنوو Z6

دوربین عقب سه گانه نصب شده بر روی لنوو z6  شامل یک سنسور اصلی۲۴ مگاپیکسلی (f / 1.8) ، یک سنسور تله فوتو ثانویه ۸ مگاپیکسلی (۲x optical, 8x hybrid zoom) و یک لنز فوق العاده ۵ مگاپیکسلی است. این گوشی در قسمت جلو ، دارای دوربین سلفی ۱۶MP با دیافراگم f / 2/0 می باشد. در قسمت جلویی z6، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی را برای کلیک کردن بر روی تصاویر و برقراری تماس ویدیویی طراحی کرده است. این دستگاه حتی در شرایط کم نور یا تاریک می تواند تصاویر زیبایی را به ثبت برساند.

آشنایی با طراحی ظاهری

در بررسی کارایی لنوو Z6 باید گفت که این اسمارتفون از چیپست اسنپدراگون ۷۳۰SoC با رم ۶ گیگابایتی بهره می برد. Z6 در سیستم عامل مبتنی بر اندروید ۹.۰ پای بوده که توسط رابط کاربری ZUI 11 اجرا می شود که تجربه کاربری مناسبی را ارائه می دهد. این سمارتفون می تواند اکثر وظایف مانند انجام بازی، فیلم ، موسیقی و غیره را با سهولت انجام دهد.

بررسی باتری و ذخیره سازی گوشی لنوو Z6

گوشی لنوو Z6 با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی از طریق شکاف کارت microSD قابل ارتقا تا ۵۱۲ گیگابایت است. این گوشی فضای کافی برای تمام برنامه ها، موسیقی، فیلم ها و … را برای شما فراهم می کند. لنوو Z6 دارای یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۵W می باشد که تضمین می کند شارژ گوشی شما برای کل روز دوام داشته باشد.

بازنگری گوشی لنوو z6

شارژر ۱۵ واتی موجود در جعبه قادر است باتری گوشی شما را در عرض چند دقیقه شارژ کند. از دیگر نکات برجسته این گوشی می توان به پورت USB-C ، جک هدفون ۳.۵ میلی متری و بلوتوث ۵.۰ برای اتصال سریعتر اشاره کرد.لنوو ادعا می کند که Z6 قادر خواهد بود ۳۹۵ ساعت زمان آماده به کار ، ۱۶ ساعت بازی، ۲۶ ساعت پخش ویدیو و ۸ ساعت مکالمه را با یک بار شارژ کامل ارائه دهد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *