دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تعبیر خواب نامه از دید چند معبر مختلف

  • فاطمه میرزایی
  • ۱۳ آبان ۱۳۹۸
  • ۰

امام صادق (ع)، دیدن نامه در خواب را با توجه به متن آن تعبیر می کنند، مثلا اگر متن نامه حاوی خبر خوبی بود، خیر بوده و در غیر این صورت تعبیر خوبی ندارد، همچنین ابن سیرین تعبیر خواب نامه را در صورتی که در آن باز باشد، بیانگر فاش شدن حرفای صاحب خواب می داند. در ادامه با تعابیر دیگر نامه آشنا می شوید.

افراد ممکن است به اشکال گوناگونی خواب نامه را ببیند، مثلا اینکه نامه ای از کسی که در راه دور است، دریافت کرده اند و یا در حال نوشته نامه برای عزیزی می باشند، که هر یک دارای تعابیر خاص خود می باشد، در ادامه این مطلب قصد داریم به معرفی تعبیر خواب نامه از دیدگاه های مختلف بپردازیم، بنابراین با ما همراه شوید.

آشنایی با تعبیر خواب نامه به روایت معبران مختلف

به طور کلی دیدن نامه در خواب و یا بیداری بیانگر رسیدن پیغام، خبر و سلام می باشد و واکنش صاحب خواب نسبت به دریافت نامه و مطالب نوشته شده در آن می تواند تعبیر را متفاوت نماید. حال همانطور که در مطالب قبلی انواع تعبیر خواب غروب آفتاب، فرزند پسر، تعبیر خواب ریزش مو را در اختیارتان قرار داده ایم، می توانید در این مطلب نیز با تعبیر خواب نامه در حالتهای مختلف آشنا شوید.

تاویل خواب نامه +عکس

تعبیر خواب از دیدگاه جابر مغربی

اگر کسی خواب ببیند، از سوی پادشاه نامه ای دریافت کرده که بیانگر حرفهای ناخوشایند است، به معنای نشاط، آسایش و راحتی صاحب خواب می باشد و در صورتی که حرفهای ناخوشایندی در نامه نوشته شده باشد، تعبیر آن وجود خطر و بیم و ترس برای بیننده خواب است.

اگر کسی خواب ببیند که نامه ای از شخصی بزرگ، پرهیزگار و زاهد دریافت نموده است، بیانگر آن است که از طرف آن شخص به وی پند و نصیحت می شود.

تعبیر خواب نامه از دیدگاه امام صادق (ع)

اگر کسی خواب نامه ببیند و در داخل نامه سخن خیری نوشته شده باشد، به معنای آن است که صاحب خواب حاجت روا شود و در صورتی که دارای حرف ناخوشایندی باشد، معنای خوبی نداشته و دلالت بر نرسیدن به خواسته اش دارد.

  •  آرون گروپس

تعبیر خواب از دیدگاه ابن سیرین

اگر کسی خواب ببیند که نامه ای سر به مهر دارد، معنای آن سخنی پنهان و سرپوشیده می باشد و در صورتی که نامه اش سرگشاده و باز باشد، بیانگر سخنی فاش است.

 تعبیر رویای نامه

تعبیر خواب از دیدگاه ابراهیم کرمانی

در صورتی که شخصی خواب ببیند، نامه ای سر به مهر دارد، تعبیر آن رسیدن خبری به وی است، اگر نامه را بگشاید، به معنای آن است که غمی نخواهد داشت و چنانچه نامه را باز کرد و خواند، در صورتی که امی و بی سواد باشد، بیانگر عزت و جاه بیننده خواب است، عده ای نیز تعبیر خواص نامه را به معنای آخر عمر وی می کنند.

تعبیر خواب از دیدگاه منوچهر مطیعی تهرانی

اگر کسی در خواب ببیند که نامه ای دریافت کرده است، در حالی که به خاطر آن شاد و مسرور می باشد، به نشانه آن است که در آینده خبر شادی به وی رسیده و دوست عزیزی را ملاقات خواهد کرد و یا اینکه مهمان گرامی و دوست داشتنی برای او خواهد آمد.

در صورتی که شخصی خواب ببیند، نامه ای به دوستان خود نوشته است یا می نویسد، تعبیر آن ایجاد امیدی در زندگی وی خواهد بود و حالت شخص منتظر را پیدا خواهد کرد.

معنای خواب نامه

در صورتی که خواب ببینید، نامه ای اداری می نویسید، در حالی که از نوشتن آن مسرور می باشید، به معنای آن است که گره ای از مشکلاتتان باز خواهد شد و اگر خوشحال نشده باشید، بیانگر پیش آمدن مشکل برای صاحب خواب است.

تعبیر خواب از دیدگاه لیلا برایت

این تعبیرگر، خواندن نامه عاشقانه در خواب را به معنای شنیدن اخبار بد می داند، همچنین خواندن نامه غمگین در خواب به نشانه حوادث ناگوار می باشد.

اگر کسی خواب ببیند که در حال نوشتن نامه ای عاشقانه می باشد، بیانگر دلبسته شدن وی به شخصی خواهد بود.

تعبیر خواب از دیدگاه لوک اویتنهاو

اویتنهاو دریافت کردن نامه را به معنای بدست آوردن ثروت در آینده برای صاحب خواب تعبیر می کند، همچنین خواندن نامه را به معنای ازدواج و نوشتن نامه را بیانگر خبر های جالب می داند.

 تعبیر خواب نامه

ضمن اینکه پیدا کردن نامه به معنای پیش آمدن کار های اداری، تعبیر گم شدن نامه در خواب، شنیدن اخبار بد و نامه را با سبک سری باز کردن از دیدگاه وی بیانگر آن است که مراقب دزد ها باشید.

تعبیر خواب از دیدگاه آنلی بیتون

اگر کسی خواب ببیند که نامه ای سفارشی دریافت کرده است، بیانگر آن است که به خاطر مسائل مادی، دوستی های قدیمی وی از هم پاشیده می شود.

در صورتی که بیننده خواب نامه، دختری باشد، دلالت بر انجام کار های ناپسند و غیر اخلاقی در مقابل دریافت درآمد کافی می باشد.

تعبیر رویای نامه بی نام و نشان از دیدگاه معبران

اگر کسی خواب ببیند که نامه ای بی نام و نشان دریافت نموده، دلالت بر آن دارد که از جایی نامعلوم به وی صدمه و آسیب خواهد رسید.

اگر شخصی خواب ببیند که در حال نوشتن نامه ای می باشد، تعبیر آن حسادت وی به فردی می باشد که برتری اش نسبت به خود را قبول دارد.

در صورتی که کسی خواب ببیند، نامه ای که دریافت کرده، اخبار نامطلوبی در آن نوشته شده است، بیانگر آن است که دچار بیماری می شود و اگر نامه حاوی خبر های خوب و نوید بخش باشد، تعبیر خواب نامه این معنی را می دهد که باید شکر گزار نعمت ها و آسایش جاری در زندگی اش باشد.

 تعبیر خواب نامه

اگر شخصی خواب ببیند، نامه ای عاشقانه بر روی کاغذی رنگی یا سبز رنگ دریافت کرده است، معنای آن، چیره شدن نا امیدی بر صاحب خواب می باشد، در صورتی که متن نامه با جوهر آبی نوشته شده باشد، تعبیر خوبی داشته و به معنای آینده درخشان وی است.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *