دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

بررسی گوشی شیائومی mi 9 se و شناخت ویژگی های این تلفن همراه

  • ساناز براتی
  • ۳ دی ۱۳۹۸
  • ۰

شرکت شیائومی چهارمین شرکت تولید کننده موبایل در جهان است که امروزه گوشی های با کیفیت و کارایی بالا و قیمت مناسبی را در اختیار خریداران قرار داده است. امکانات و خصوصیات شیائومی me 9 se در مقایسه با قیمت آن در رده عالی قرار دارد.

شرکت شیائومی چهارمین تولید کننده ی برتر گوشی موبایل است. این شرکت سازنده ی گوشی هایی جذاب با قابلیت بالا و کیفیت خوب و همچنین قیمتی مناسب است که در کشورهای در حال توسعه بویژه هند طرفداران بسیاری دارد. شیائومی mi 9 se یکی از جذابترین گوشی های این شرکت در بین گوشی های میان رده اقتصادی بشمار می رود.

بررسی شیائومی mi 9 se

گوشی شیائومی mi 9 se اولین موبایلی است که در آن پردازنده اسنپ دراگون ۷۱۲ بکار رفته است. این گوشی همزمان با شیائومی mi 9 معرفی شد که دارای سایز کوچکتر و وزن کمتری نسبت به آن بود. طراحان این شرکت گوشی های سری mi را گوشی هایی اقتصادی معرفی کرده اند. این در حالی است که شباهتی به یک محصول اقتصادی ندارند.

مطالعه درباره گوشی شیائومی mi 9 se

طراحی نمایشگر

محصولات میان رده شیائومی هم سطح شرکت های پرچم دار شده اند و توجه خریداران را به خود جلب کرده اند. نمایشگر شیائومی mi 9 که استراتژی اقتصادی در آن دیده نمی شود از پنل سوپر مولدی که نمایشگر ۵.۹۷ اینچی دارد تشکیل شده، که رزولوشن۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسلی را دارد و اصلا شببیه به یک گوشی خوش قیمت نیست. همچنین این گوشی دارای محافظ صفحه گوریلا گلس نسل ۵ با تراکم پیکسل ۴۳۲ پیکسل بر اینچ است.

عملکرد گوشی شیائومی mi 9 se

دوربین سه گانه

کمپانی شیائومی در این مدل از دوربین سه گانه ۴۸ و ۱۳ و ۸ مگاپیکسلی استفاده کرده است که باز هم دست و دلبازی این شرکت را می رساند. دوربین ۸ مگاپیکسلی یک لنز تله فوتو و ۱۳ مگا پیکسلی استاد عکاسی واید است. دور بین های ۸ و ۴۸ مگا پیکسلی به فوکوس خودکار مجهز هستند. دوربین سلفی این گوشی نیز قدرتمند با ۲۰ مگا پیکسل وارد رقابت شده است.

بررسی گوشی شیائومی mi 9 se

  •  آرون گروپس

عملکرد باطری

انتخاب باطری با ظرفیت ۳۰۷۰ میلی آمپر ساعت به خاطر وجود پردازنده اسنپ دراگون ۷۱۲ و نمایشگر ۵.۹۷ اینچی کاملا بجا و هوشمندانه بوده است. عملکرد باطری شیائومی mi 9 se در حالت استند بای حدودا ۱۱۱ ساعت و در حالت وب گردی حدود ۱۴ ساعت بوده، همچنین عملکرد آن در زمان پخش موزیک ۷۱ ساعت و در هنگام تماس تلفنی ۱۷ ساعت می باشد.

بررسی شیائومی mi 9 se

سخت افزار گوشی

گوشی شیائومی mi 9 se در دو نسخه ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی همراه با سنسور اثر انگشت تولید می شود. پردازنده مرکزی این گوشی ۱۰ نانومتری است که با اسنپدراگون ۷۱۲ ساخته شده است. پردازنده ای که هیچ انتقادی از آن نمی توان کرد. همچنین پردازنده ی گرافیکی Adreon 616 با همراهی رم ۶ گیگا بایتی طراحی شده است. سیستم عامل اندروید ۹.۰ سازماندهی و مدیریت بین اجزا و قطعات سیستم را بر عهده دارد، همچنین رابط کاربری پرطرفدار MIUI از مشخصات آن است.

نقد و بررسی شیائومی mi 9 se

ارتباطات گوشی

این گوشی از راهای ارتباطی وای فای، باند دوگانه، رادیو، بلوتوث، NFC ، فن آوری مکان یابی A-GPS ,GOLNASS , BeiDou و در گاه ارتباطی USB Type C بهره برده است.

همچنین می توانید برای آشنایی با گوشی شیائومی ردمی نوت ۸ و گوشی شیائومی mi a3 کلیک نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *