دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

آموزش تصویری و جدید ساخت کاردستی با چوب بستنی

  • یلدا محمدی
  • ۲۰ مرداد ۱۳۹۴
  • ۲

نحوه ساخت کاردستی با چوب بستنی و تصاویر مربوط به ساخت این کاردستی زیبا و جذاب با کمترین امکانات در منزل به همراه ایده های نو و زیبا برای ساخت کاردستی های مختلف با چوب بستنی

ساخت انواع وسایل زیبا با چوب بستنی و مدل های مختلف جعبه چوبی و جعبه هدیه که به راحتی میتوان آنها را با انواع چوب های بستنی در سایز های مختلف تهیه کرد. ساخت این نوع کار های دست ساز خیلی راحت و در عین حال جذاب است که میتوانید آموزش کامل ساخت آن را در ادامه مشاهده کنید.

آموزش ساخت کاردستی با چوب بستنی :

کاردستی که امروز در نظر داریم آموزش بدیم ساخت یک نوع جعبه زیبا است که برای هدیه و یا به عنوان جعبه جواهرات کاربرد زیادی دارد و ساخت آن بسیار راحت و جذاب است. برای شروع ساخت کاردستی تعدادی چوبهای بستنی را تمیز شسته و خشک کنید.

کاردستی با چوب

چهار عدد چوب بستنی را مطابق شکل زیر روی هم قرار داده و با چسب چوب بهم متصل کنید. بعد از اتصال، یک ردیف چوب بستنی روی آن بچینید که حکم کف جعبه را دارد. در صورتی که  تصمیم دارید از جعبه برای نگه داری وسایل ریز استفاده کنید چوب ها را کنار هم قرار دهید تا فاصله ایی بین انها نباشد.

کاردستی با چوب

آموزش کاردستی

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

کاردستی با چوب

حالا چندین چوب بستنی را روی هم قرار داده هر کدام را جداگانه چسب چوب بزنید، برای زیبایی بیشتر کار چوب ها را به صورت یک درمیان قرار دهید. تعداد چوب بستنی ها به ارتفاع جعبه شما بستگی دارد و کاملا سلیقه ایی است. چهار طرف جعبه را با ردیف های چوب بستنی بپوشانید تا دیواره های جعبه درست شود.

ساخت کاردستی

آموزش ساخت کاردستی

کاردستی با چوب بستنی

ساخت جعبه جواهرات

در این مرحله از ساخت کاردستی با چوب بستنی درب جعبه را آماده میکنیم. برای این کار چوب بستنی ها را در کنار هم قرار میدهیم و چسب میزنیم. برای تزیین کار میتوانید از انواع مهره ها و وسایل تزیینی ریز استفاده کنید تا خلاقیت شما زیباتر شود و جلوه بیشتری داشته باشد.

آموزش کاردستی با چوب

کاردستی با چوب بستنی

کاردستی

با کمی دقت و خلاقیت با استفاده از این آموزش می توانید مدل های متنوع و زیبایی از این سبک کارهای دست ساز را تهیه کنید. امیدوارم از آموزش خلاقیت با چوب بستنی لذت برده باشید و حتما این کارهای دست ساز زیبا را تهیه کنید. موفق باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۲ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *