دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

ژست عکس برای افراد چاق و نکاتی که افراد چاق باید هنگام عکس گرفتن رعایت کنند

  • عاطفه میرزایی
  • ۲۶ تیر ۱۴۰۱
  • ۰

برای داشتن عکس های زیبا نیازی به دوربین حرفه یا عکاس حرفه ای نیست همینه که شما بتوانید درست ژست بگیرید، عکس زیبا و شیکی خواهید داشت. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با انواع ژست عکس برای افراد چاق آشنا کنیم.

معمولا بیشتر خانم هایی که چاق هستند برای عکس گرفتن مشکل دارند، و دوست ندارند بخاطر اندامی که دارند عکس بد گرفته شود. در این مطلب بهترین ژست عکس برای افراد چاق و ترفند هایی که لاغر نشان بدهد در عکس ها تهیه و جمع آوری شده و در این مطلب با ما همراه باشید.

انواع ژست عکس برای افراد چاق

تنها چیزی که افراد چاق باید بدانند، شیوه درست لباس پوشیدن و اعتماد به نفس است. اول شما باید بدانید که کدام قسمت از بدنتان چاق است. کارشناسان از رنگ های تیره برای پنهان کردن بخش های چاق استفاده می کنند. لباس های کمر دار و همچنین لباس هایی که دارای کمر بند هستند برای افراد چاق به شدت توصیه می شود. زیرا باعث جمع تر دیده شدن ناحیه کمر، شکم و باسن میشود. و همچنین هم باید به طرح های لباس تان دقت داشته باشید که لباس هایی که با طرح های بزرگ شما راچاق نشان می دهند و حتما از طرح های ریز برای شماهایی که چاق هستید استفاده کنید که لاغر نشان داده شود.

مناسب ترین ژست عکس برای افراد چاق

-اگر پاهاتان چاق است برای اینکه در عکس لاغر تر دیده شود، بین ران ها فاصله بیندازید و به نچسبند. زیرا وقتی ران ها به هم میچسبند بزرگتر از آنچه هستند دیده میشوند.

-یکی دیگر از ژست ها برای لاغر نشان دادن، پاها را در حالت ضربدری قرار دهید مثل این که می خواهید قدم بردارید. و یکی از دست ها را روی کمر قرار دهید.

-یکی از ژست های مناسب برای خانم های چاق این است که به حالت سه رخ مقابل دوربین قرار بگیرند، شانه ها را عقب بدهند و وزن شان را روی یک پا بیندازند.
چگونگی نشستن برای ژست عکس
اگر می خواهید بازو هایتان را لاغر نشان دهید آنها را به بدنتان نچسبانید، دست تان را روی کمرتان قرار دهید تا بازوها با بدن فاصله داشته باشند. با این ژست ساده بازوها لاغرتر نشان داده می شود.
فیگور های مختلف افراد چاق
اگ دوست ندارید در عکس ها غبغب داشته باشید، برای خلاص شدن از غبغب در عکس ها باید سرتان را جلو بیاورید و همچنین زبان تان را به سقف دهان تان بچسبانید.
خاص ترین ژست عکس برای افراد چاق
یکی دیگر از ژست عکاسی برای افراد چاق باریک نشان داد کمرمی باشد
انواع حالت های عکس
برای باریک نشان دادن کمر، یک طرفه جلوی دوربین بایستید و دست را روی کمر قرار دهید. این ژست باسن را بزرگ و کمر را باریک نشان می دهد.
حالت خاص عکس متفاوت و زیبا برای افراد چاق
یکی دیگر از ژست ها برای خانم های چاق با کمر صاف نشستن است.

آشنایی با ژست عکس برای افراد چاق

با کمر صاف بنشینید: صاف نشستن در عکس بسیار موثر می باشد. اگر صاف بنشینید هم چربی های شکم مشخص نمی شود و هم بازوها و پاها لاغرتر نشان داده می شوند.
ژست عکس فوق العاده زیبا
یکی از ژست عکس برای خانم های چاق هنگام گرفتن عکس پرتره به عقب تکیه ندهید .
تصویر مناسب و بسیار خوبی برای لاغر نشان دادن
یکی دیگر از ژست عکس افراد چاق کمی بدن خود را جلو بدهند، زیرا با این کار چاق تر نشان داده می شوید، و چانه پهن و گردن کوتاه تر می شود. سرتان را کمی بچرخانید و بدن را به سمت دوربین جلو بدهید.

در کنار افراد لاغر نایستید:

-ایستادن کنار افراد لاغر در چاق دیده شدن شما موثر است. در عکس های گروهی افرادی را انتخاب کنید که ترجیحا به شما چاق تر هستند یا اینکه مطمعن شوید کنارتان فرد لاغری قرار نگرفته باشد.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس
-اگر فرد خاصی در عکس بود و احساس صمیمی بودن با آن را دارید، می توانید خود را پشت آنها پنهان کنید. این ژست برای زوج ها نتیجه بسیار خوبی همراه دارد.
انواع ژست عکس برای افراد چاق

انواع ژست عکاسی جدید برای افراد چاق

برای اینکه عکسهای زیبایی در موقعیت های مختلف از خود ثبت کنید، نیازی به داشتن دوربین های حرفه ای نیست، بلکه تنها با گرفتن ژست های مناسب می توانید عکسهای فوق العاده جذاب و زیبایی داشته باشید، افرادی که اندام متناسب و لاغری دارند، برای گرفتن ژست های مختلف اغلب مشکلی ندارند، اما ژست عکاسی می تواند دغدغه بسیاری از خانم ها و آقایان چاق باشد، حال در صورتی که به دنبال ژست های زیبا برای عکاسی در طبیعت و فضای بسته بوده و از خود ایده ای ندارید، می توانید از انواع ژست عکاسی زیبا و جدید برای افراد چاق و هیکلی که در ادامه به اشتراک گذاشته ایم دیدن کرده و ایده بگیرید.

ژست عکاسی جدید برای افراد چاق

از آنجا که بسیاری از خانم های چاق تمایل به لاغر شدن دارند، اما ممکن است، توانایی انجام این کار را نداشته باشند، بنابراین از طریق انتخاب پوشش های منایسب می توان استایل خود را لاغرتر از چیزی که هستید نشان دهید، یکی دیگر از ترفند های لاغرتر نشان دادن استایل، انتخاب ژست های مناسب در عکاسی است، از این رو در این بخش تصاویر جدیدتری از ژست های عکاسی زیبا و متنوع برای افراد چاق قرار داده ایم که می توانید ببینید و الگو بگیرید.

تصاویر ژست عکس برای افراد چاق ژست عکاسی برای افراد چاق انواع ژست عکس برای افراد چاق ژست عکاسی جذاب برای افراد چاق ژست عکاسی زیبا برای افراد چاق ژست عکاسی متفاوت برای افراد چاق ژست عکاسی دیدنی برای افراد چاق جدیدترین ژست عکس برای افراد چاق انواع ژست عکاسی افراد چاق جدیدترین ژست عکاسی برای افراد چاق ژست عکاسی افراد چاق تصاویر ژست عکاسی افراد چاق ژست جالب عکاسی برای افراد چاق ژست زیبای عکاسی برای افراد چاق

امیدواریم در این مطب از مجله آرگا نهایت استفاده را از ژست عکس برای افراد چاق برده باشید، و از اینکه تا این لحظه ما را همراهی نموده اید بی نهایت سپاس گذاریم.

در صورت تمایل برای مشاهده تصاویری از انواع ژست عکس برای افراد لاغر و ژست عکس زنانه می توانید در اینجا کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *