دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

بررسی گوشی m30 و شناخت نقاط ضعف و قوت این گوشی

  • محسن محمدی
  • ۶ شهریور ۱۳۹۸
  • ۰

در بررسی گوشی m30 باید برای شما بگوییم که شرکت سامسونگ توانسته است مدلی از گوشی های خود را تولید کند که از لحاظ ظاهری و فنری دارای قابلیت های بسیار مناسبی می باشد.

شرکت سامسونگ یکی دیگر از گوشی های میان رده خود را با نام گلکسی ام ۳۰ روانه بازار کرده است. این مدل از گوشی های تولید شده توسط این شرکت با توجه به ویژگی های ظاهری و فنی که در خود جای داده است توانسته است در مدت زمان اندک جایگاه مناسبی را در بین طرفداران گوشی های سامسونگ پیدا کند. حال ما با بررسی گوشی m30 قصد داریم تا بیشتر با این ویژگی های ظاهری و فنی گفته شده آشنا شویم. اگر شما نیز قصد خرید این مدل از گوشی های شرکت سامسونگ را دارید می توانید با خواندن ادامه مطلب اطلاعات مفیدی راجع به آن پیدا کرده تا در هنگام خرید دچار اشتباه نشوید و از داشتن خریدی به صرفه لذت کافی را ببرید.

بررسی گوشی m30 و ویژگی های ظاهری و فنی آن

بررسی گوشی m30

ما در زیر به برخی از مهمترین این ویژگی های اشاره ای مفید و مختصر داشته ایم.

طراحی ظاهری در بررسی گوشی m30

در نگاه اول به این مدل از گوشی های سامسونگ حتما خواهید فهمید اگر چه جنس بدنه آن از پلاستیک است. اما پلاستیک به کار رفته در آن از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. و از لحاظ ظاهری بسیار شیک و کاربر پسند است. هر چند استفاده از پلاستیک برای گوشی ام ۳۰ مقاومت آن را در برابر خط و خش کم کرده است اما نکته مثبت وزن کم آن با توجه به باتری حجیم استفاده شده در گوشی می باشد. صفحه پشتی به کار رفته شده در این گوشی ظاهر شیشه ای نداشته و جاذب لک و اثر انگشت می باشد.

بررسی گوشی m30

از دیگر مواردی که در بخش پشتی آن به کار رفته شده است سنسور اثر انگشت و دوربین سه گانه به همراه فلش تعبیه شده برای آن می باشد.

در بخش جلویی گوشی ۸۵ در صد آن را نمایشگر ۶.۴ اینچی پوشش داده است. همانند دیگر گوشی های تولید شده توسط این شرکت کره ای ناچی قرار داده شده است که برای کاربران گوشی های سامسونگ تازگی چندانی ندارد. در بررسی گوشی m30 علی رقم داشتن باتری ضخیم و بزرگ این مدل از گوشی دارای ضخامت ۸.۵ میلی متری می باشد که مناسب ارزیابی می شود.

  •  آرون گروپس

صفحه نمایش

بررسی گوشی m30

گوشی گلکسی m30 دارای صفحه نمایش ۶.۴ اینچی از نوع سوپر آمولد ساخت شرکت سامسونگ می باشد. از لحاظ کنتراست و غنی بودن رنگ های تولید شده در این صفحه نمایش با کیفیت بالایی موجه هستیم. استفاده از این گوشی در محیط های باز و مکان های که نور وجود دارد به راحتی میسر است چرا که میزان حداکثر نور نمایشگر گلکسی ام۳۰ به حدود ۶۳۰ نیت می رسد. اما می باید این میزان نور به صورت دستی تنظیم شده و امکان انجام خودکار آن در این گوشی وجود ندارد.

دوربین

دوربین سه گانه به کار رفته شده در این گوشی با لنز اصلی ۱۳ مگا پیکسل و دو دوربین جانبی ۵ مگا پیکسل شما را در ثبت و ضبط تصاویر منحصر به فرد یاری خواهند نمود. برای رابط کاربری دوربین این مدل از گوشی های شرکت سامسونگ باید بگوییم که کاملا شبیه به آنچه که در گوشی ام۲۰ مشاهده کرده ایم می باشد.

ویژگی های گوشی ام30

در محیط های با نور کافی دوربین اصلی گوشی به خوبی کار کرده و تصاویر خوبی با کنتراست کافی را برای شما ثبت می کند. ولی در محیط های با نور کم مثلا عکس برداری در شب کیفیت چندانی را نباید از این دوربین انتظار داشت. توجه داشته باشید که دوربین سلفی این مدل از گوشی های شرکت سامسونگ از لنز با کیفیت ۱۶ مگا پیکسل بهره می برد.

باتری

خریداران گوشی ام30

یکی از برگ برنده های گوشی گلکسی ام ۳۰ باتری به کار رفته در این موبایل می باشد. این باتری با داشتن ظرفیت معادل ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت می تواند پاسخ گوی بسیاری از نیاز های شما باشد. برای پر شدن باتری این گوشی نیاز به زمانی معادل ۲.۵ ساعت می باشد. گلکسی m30 از قابلیت شارژر سریع نیز استفاده می کند تا بتواند باتری با حجم بالای خود را در مدت زمانی که گفته شد به طور کامل شارژ نماید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *