دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی علیرضا طلیسچی و آشنایی بیشتر با زندگی هنری و شخصی وی

  • فاطمه میرزایی
  • ۹ مرداد ۱۳۹۸
  • ۰

بیوگرافی علیرضا طلیسچی خواننده، ترانه سرا، تنظیم کننده و آهنگساز کشورمان به همراه تصاویر متنوع و جدید وی را می توانید در ادامه این مطلب مشاهده نمایید.

علیرضا طلیسچی خواننده جوان و پر طرفدار ایرانی در ۷ مهر ۱۳۶۴ در تهران متولد شده است. وی دارای دیپلم عمران و لیسانس موسیقی با گرایش سازهای جهانی می باشد. در اینجا به معرفی بیوگرافی علیرضا طلیسچی و آثار وی می پردازیم.

بیوگرافی علیرضا طلیسچی+ تصاویر جدید

علیرضا طلیسچی در یک خانواده چهار نفره به دنیا آمده و دارای اصالت همدانی است. او یک برادر به نام عرفان دارد که به حرفه عکاسی مشغول می باشد. لبخند زیبای علیرضا، استایل معروف وی است.

بیوگرافی علیرضا طلیسچی

علیرضا خواننده، آهنگساز، تنظیم کننده و ترانه سرای موفق موسیقی پاپ است که در ساز های پیانو و گیتار تخصص دارد. او خوانندگی را سن ۱۸ سالگی شروع کرد، اما فعالیتش در این عرصه به صورت حرفه ای از بهمن سال ۱۳۸۴ آغاز شد و با انتشار آثارش در قالب گروه علیرضا و حمیدرضا معروف شد.

بیوگرافی کامل علیرضا طلیسچی

آلبوم های «نارفیق ۱» و «نارفبق ۲» حاصل همکاری این دو نفر، با هم می باشد. سپس بعد از جدایی اش از این گروه، به انتشار آثار مستقل خود در فضای مجازی پرداخت که با استقبال مخاطبان زیادی همراه شد. وی اولین آلبوم رسمی اش را در سال ۱۳۹۵ و به نام «دقیقه هام» منتشر کرد، ضمن اینکه اولین کنسرت او نیز در ۱۴ آذر ۱۳۹۵ در سالن میلاد، نمایشگاه بین المللی تهران برگزار گردید.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

بیوگرافی جدید علیرضا طلیسچی

ازدواج

علیرضا طلیسچی ازدواج نکرده و مجرد می باشد، اما می گوید که ازدواج در برنامه هایم می باشد. او در یکی از مصاحبه هایش در مورد متن عاشقانه ترانه هایش و شکست عشقی اینگونه گفته است:

در اینکه من آدم احساسی هستم، شکی نیست اما تا حالا شکست عشقی نخوردم. ولی درون مایه آهنگهایم دیس لاو هست، اونم بخاطر علاقه مردم به این نوع موسیقی است.

خاطره ای جالب از زندگی علیرضا

وی در مورد جالب ترین خاطره زندگی اش می گوید، در دوران نوجوانی من و حمیدرضا، حدود ۱۸ تا آهنگ ساخته و به دنبال یک تنظیم کننده بودیم، آن موقع من دوران سربازی ام را سپری می کردم و سه ماه از خدمتم گذشته بود که یک روز به دنبال خوراکی به بیرون آمدم و در داخل شهر، سوار تاکسی شدم که ناگهان متوجه شدم، آهنگ من و حمیدرضا از ضبط خودروی راننده تاکسی شنیده می شود، به سرعت با حمیدرضا تماس گرفتم، تا اینکه متوجه شدم که او برای تعمیر لپ تاپش، آن را پیش یک تعمیر کار برده و وی آهنگ هایمان را با اسم خوانندگان دیگر انتشار داده بود. بنابراین زمانی که به تهران برگشتم، متوجه شدم، چقدر کارمان با استقبال روبه رو شده و برایم بسیار جالب بود، همچنین الان واقعا آن تعمیر کار را دعا می کنم.

زندگی نوشته علیرضا طلیسچی

اکنون بعد از آشنایی با بیوگرافی علیرضا طلیسچی می توانید عکس ها و آثار وی را ملاحظه نمایید.

بیوگرافی علیرضا طلیسچیعکس جدید علیرضا طلیسچی

بیوگرافی از علیرضا طلیسچیتیپ مشکی علیرضا طلیسچی

بیوگرافی درباره علیرضا طلیسچینیوشا ضیغمی و همسرش در کنسرت علیرضا طلبسچی

بیوگرافی علیرضا طلیسچیعکس و زندگینامه علیرضا طلیسچی

بیوگرافی جالب علیرضا طلیسچیعکس علیرضا طلیسچی در کنار مادر و برادرش   بیوگرافی علیرضا طلیسچیعکس شیک علیرضا طلیسچی

بیوگرافی جذاب علیرضا طلیسچیعماد و میعاد در کنار علیرضا طلیسچی  بیوگرافی و زندگینامه علیرضا طلیسچیسلفی علیرضا طلیسچی در روز برفی

بیوگرافی متفاوت علیرضا طلیسچیبهنام بانی و علیرضا طلیسچی در کنار مادرانشان

بیوگرافی علیرضا طلیسچیعکس کودکی علیرضا طلیسچی

بیوگرافی و تصاویر علیرضا طلیسچیعلیرضا طلیسچی و پدرش   بیوگرافی علیرضا طلیسچی   عکس اینستاگرامی علیرضا طلیسچی

سرگذشت علیرضا طلیسچی

علیرضا طلیسچی و مهران مدیری

زندگینامه علیرضا طلیسچی

معرفی آلبوم های علیرضا طلیسچی

  • نا رفیق (۱)
  • نا رفیق (۲)
  • بی معرفت
  • قمار

بیوگرافی خواندنی علیرضا طلیسچی

تک آهنگ ها

یک درصد، چهارشنبه سوری، امشب (Tonight)، روز نهم، ناتو، حلقه، قرار نبود، تقویم، اگه بدونی، چقدر دیر، وابستگی، با من بمون، تو کنار اون خوشی، همه دنیام تویی، علمدار، دوست دارم، دلم پیش توئه، این زمستون هم تموم شد، روبروی من، ساحل، نمی خوامت، سیاه، موهات، نباشی پیشم، رد داده بودی، زخمای من، آهنگ غمگین، دلگیرم، یلدا، عزیزی، بگو نه، به خودم بد کردم، دلی، آی دل خودم، من همونم، می رم پی کارم، تو فکر میکنی کی ای، نفس کی بودی تو، ای داد بر من، دیوونه دوست داشتنی، آخرش قشنگه، زندگی جونم، سخت گیر

بیوگرافی علیرضا طلیسچی+عکس

امیدواریم از مطالعه بیوگرافی علیرضا طلیسچی خواننده جوان پاپ ایرانی لذت برده باشید، در صورت تمایل برای مشاهده جدیدترین عکس ها و اخبار پیرامون هنرمندان داخلی و خارجی به بخش عکس بازیگران مراجعه نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *