دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تعبیر خواب لباس سفید چیست؟

  • ندا خوشرو
  • ۶ تیر ۱۳۹۸
  • ۰

در این مطلب تعبیر خواب لباس سفید از دیدگاه چند تعبیرگر اسلامی و غربی را گردآوری کرده ایم که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را ببرید.

تعبیر خواب لباس سفید از دیدگاه تعبیرگران نمادی از پاکی و انسجام درونی بیننده رویا می باشد و شما می توانید با توجه به جزئیاتی که در عالم رویا مشاهده کرده اید رویای خود را به راحتی با کمک تعابیر مختلف تفسیر نمایید.

تعبیر خواب لباس سفید از دیدگاه معبران مختلف

خواب اشیاء و لباس های مختلف از انواع رویاهای رایج هستند که ممکن است هر فردی در طول عمر خود آن ها را مشاهده کند. در مطالب قبلی تعبیر خواب کیف و تعبیر خواب اتومبیل و تعبیر خواب چمدان را مشاهده کردید در ادامه با تعبیر خواب لباس سفید در خدمت شما همراهان عزیز و گرامی خواهیم بود.

تعبیر خواب لباس سفید

دیدن لباس سفید در عالم رویا دارای چه تعبیری می باشد ؟

قسمت زیادی از ضمیر ناخودآگاه در عالم رویا هوشیار می شود و اغلب روانشناسان برای حل مشکلات روحی افراد به بررسی خواب هایش می پردازند. دیدن لباس و پیراهن سفید را می تواند از نظر روانشناسی از دو جنبه مختلف مورد بررسی قرار داد:

تعبیر مشاهده لباس سفید در عالم رویا

  • جنبه اول 

رنگ سفید نمادی از هوشیاری ذهن و خلوص و نظافت و پاکی می باشد و در برخی موارد نیز دیدن این لباس یادآور بیمارستان و بیماری است و می تواند نشانه تهدید شدن بیننده رویا نیز باشد.
در کتاب تفسیر یک رویا دیدن لباس سفید در عالم رویا می تواند نشانه یکپارچگی و احساس انسجام درونی بیننده رویا باشد همچنین در جایی دیگر از این کتاب دیدن لباس سفید به احساس پاک و ازدواج تعبیر شده است.
لوک اوینتهاو نیز دیدن لباس سفید را نماد ازدواج برای بیننده رویا تعبیر کرده است.

تعبیر مشاهده لباس سفید در عالم رویا

  •  آرون گروپس
  • جنبه دوم 

معبران اسلامی لباس سفید را نمادی برای کسب و کار مردان دانسته اند.
بر اساس گفته حضرت دانیال لباس سفید و شسته شده نماد کاری مناسب و آماده برای بیننده رویا است.
جابر مغربی نیز لباس سفید و تمیز را نشانه ای برای دین و ایمان و دنیای بیننده رویا دانسته است.
بر اساس گفته ابن سیرین پوشیدن لباس سفید در عالم رویا می تواند بیانگر رهایی از رنج و غم باشد.

تعبیر لباس سفید در عالم رویا
ابراهیم کرمانی نیز می گوید اگر در خواب ببینی که چهره ات سیاه است و لباس سفید و پوشیده ای را بر تن داری نشانه این است که صاحب فرزند دختر خواهی شد.
اگر فردی در خواب ببیند که لباس سفید پوشیده است یا در اطرافش لباس های سفید زیادی پهن شده نشانه این است که تغییرات مهمی در زندگی بیننده رویا در حال رخ دادن هستند و به زودی اثرات این تغییرها را بیننده رویا تجربه می کند و این تغییرات می توانند با توجه به شرایط حال زندگی بیننده رویا خوب یا بد باشند.

تعبیر مشاهده لباس سفید در خواب

در این مطلب تعبیر خواب لباس سفید را پیش رو داشتید که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را ببرید و بتوانید خوابی را که دیده اید به راحتی تفسیر نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *