دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل لباس راحتی نخی مخصوص فصل تابستان و روزهای گرم سال

  • ندا خوشرو
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
  • ۰

در این مطلب تصاویری از انواع مدل لباس راحتی نخی با طرح های متنوع مخصوص فصل تابستان را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل لباسهای راحتی نخی از انواع لباسهای مناسب برای روزهای گرم تابستان می باشد که در طرح های متنوع نظیر تاپ و شلوارک، پیراهن و تونیک، بلوز و شلوار و … موجود است و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه شخصی تان از بین این مدل های متنوع لباسی مناسب را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مدل لباس راحتی نخی با طرح و رنگ های متنوع

برای دوخت اغلب لباسهای راحتی تابستانی از پارچه های خنک نخی استفاده می شود که این پارچه ها در انواع مدلهای ساده و طرح دار موجود هستند که انتخاب هر یک از این مدلها برای پارچه لباسهای نخی به فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری شما بستگی دارد.

در ادامه تصاویری از انواع مدل لباسهای راحتی نخی با طرح و رنگ های متنوع را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این طرح ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل لباس راحتی زنانه

طرح های لباس راحتی زنانه و دخترانه

از برخی از لباسهای راحتی می توانید علاوه در منزل در سالن های ورزشی و باشگاه ها نیز استفاده نمایید که تیشرت و تاپ و شلوارک و بلوز و شلوارهای نخی برای فصول گرم سال انتخابی مناسب و ایده آل هستند.
لباس های نخی راحتی در انواع مدل های اسپرت و ساده موجود می باشند و اگر شما تمایل دارید ظاهری اسپرت و بی نظیر داشته باشید بهتر است لباس های اسپرت نخی را برای پوشیدن انتخاب نمایید.
لباس نخی همچنین در انواع مدل های ساده و طرح دار دوخته می شوند و در برخی از طرح های این مدل لباسها برای جذابیت بیشتر لباس از ترکیب دو یا چند رنگ پارچه استفاده می شود که این طرح ها زیبایی خاص خودشان را دارند.
لباسهای نخی در انواع رنگ های روشن و تیره موجود هستند که لباسهای نخی رنگ تیره برای خانم ها با فرم اندام مختلف انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند و خانم های لاغر و خانم ها با فرم اندام متناسب بهتر است از لباسهای نخی رنگ روشن استفاده نمایند.
توجه داشته باشید که رنگ های روشن از تعریق زیاد بدن در فصل تابستان جلوگیری می کنند از این رو بهتر است شما در روزهای گرم تابستان این رنگ لباس ها را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

تیشرت نخی زنانه

مدل لباس راحتی

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

لباس راحتی زنانه

مدل لباس نخی دخترانه

بلوز و شلوار راحتی و تابستانه زنانه

بلوز و شلوار نخی

مدل لباس زنانه راحتی

ست بلوز و شلوار زنانه

مدل بلوز نخی

بلوز نخی زنانه

مدل بلوز و شلوار نخی زنانه

پیراهن نخی زنانه

مدل بلوز نخی

مدل لباس راحتی

مدل لباس راحتی نخی

تاپ و شلوار راحتی نخی آبی

بلوز و شلوار زنانه

بلوز و شلوار طرح دار زنانه

 

لباس راحتی ساده نخی

مدل تیشرت دخترانه

مدل تیشرت و شلوارک نخی

مدل تیشرت و شلوارک دخترانه

مدل تیشرت نخی

لباس نخی ساده

طرح های پیراهن نخی زنانه و دخترانه

پیراهن های نخی از انواع مدل لباسهای پرطرفدار در بین خانم ها و دختران جوان هستند و این طرح لباسها در انواع مدل های مجلسی و راحتی دوخته می شوند.
پیراهن های نخی در انواع مدل های گلدار و طرح دار و ساده موجود می باشند و شما می توانید از بین این مدل ها پیراهن شیک و مناسبی را برای پوشیدن انتخاب نمایید.
پیراهن های نخی همچنین در انواع مدل های کوتاه و بلند طراحی می شوند و اگر شما تمایل دارید با پوشیدن پیراهن احساس راحتی بیشتری داشته باشید بهتر است طرح های بلند این مدل پیراهن ها را برای پوشیدن انتخاب نمایید.
پیراهن های کوتاه نخی نیز برای خانم هایی که تمایل دارند از لباس های کوتاه در روزهای گرم سال استفاده نمایند انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند.

مدل پیراهن نخی گلدار

پیراهن نخی گلدار

مدل لباس نخی بلند

پیراهن نخی بلند و شیک

لباس نخی زیبا و شیک

مدل پیراهن نخی دخترانه

پیراهن نخی

لباس نخی طرح دار

مدل پیراهن نخی زنانه

پیراهن زنانه طرح دار

پیراهن بلند نخی

مدل پیراهن نخی بلند

پیراهن نخی طرح دار

لباس راحتی طرح دار

پیراهن کوتاه گلدار

پیراهن طرح دار نخی

لباس راحتی نخی

انواع دیگر لباس راحتی نخی دخترانه

با شروع فصل گرم و تابستان، استفاده از لباس های جنس خنک و نخی رواج زیادی پیدا می کند، لباسهای نخی دخترانه، زنانه و بچگانه در انواع مدلها و طرحهای شیک به شکل  بلوز شلوار دخترانه، مدل پیراهن، تاب دامن و … طراحی و دوخته می شوند، این نوع پوشش, فوق العاده سبک و راحت بوده و می تواند ضمن جلوگیری از تعریق , موجب ایجاد احساس آرامش در فرد شود، در ادامه مدلهای جدید لباس راحتی نخی دخترانه را ملاحظه می کنید که امیدواریم مورد توجهتان قرار گیرند.

مدل فانتزی لباس تابستانه نخی

لباسهای دخترانه راحتی معمولا به نسبت لباسهای سایر افراد فانتزی تر هستند و همانطور که گفتیم؛ در انواع مدلها و طرحهای شیک و زیبا طراحی می شوند، توجه داشته باشید که به هنگام انتخاب لباس موردنظرتان حتما آن را متناسب با استایل و فرم بدنتان انتخاب کرده تا احساس راحتی بیشتری داشته باشید، لباسهای راحتی از جمله لباس های خنک مناسب برای فصل گرم سال می باشند، در اینجا انواع دیگر لباس نخی دخترانه و بچگانه قرار داده ایم که می توانید مدل دلخواه لباس خود را از بین گزینه های مختلف انتخاب نمایید.

انواع لباس تابستانه نخی جدیدترین مدل لباس تابستانه نخی مدل شیک لباس تابستانه نخی تصاویر لباس تابستانه نخی مدل زیبای لباس تابستانه نخی جدیدترین مدل لباس راحتی نخی مدل بلوز راحتی نخی مدل تاب شلوار راحتی نخی مدل لباس راحتی نخی ساده مدل پیراهن تابستانه نخی مدل لباس تابستانی نخی بچگانه مدل لباس تابستانه نخی مدلی از لباس راحتی نخی مدل لباس راحتی نخی زیبا

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل لباس راحتی نخی آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرند و از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *