دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی هوتن شکیبا و شناخت بیشتر این بازیگر محبوب + تصاویر جدیدش

  • فاطمه میرزایی
  • ۱۸ تیر ۱۴۰۱
  • ۰

در این بخش بیوگرافی هوتن شکیبا بازیگر نقش حبیب در لیسانسه ها و برنده جایزه سیمرغ از جشنواره فیلم فجر برای فیلم شبی که ماه کامل شد را مرور می کنیم.

هوتن شکیبا بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و نیز صداپیشه ایرانی در ۲۴ خرداد ۱۳۶۳ در شهر سنندج به دنیا آمده است، وی یک برادر به نام هومن دارد که در نقاشی متبحر می باشد، پدر  آنها کارمند اداره کشاورزی و مادرش معلم بوده است، برای خواندن بیوگرافی هوتن شکیبا در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

بیوگرافی هوتن شکیبا بازیگر کشورمان به همراه تصاویر

هوتن شکیبا بازیگر محبوب و توانمند ایرانی فارغ التحصیل کارشناسی کارگردانی تئاتر از دانشگاه سوره و کارشناسی ارشد بازیگری از دانشگاه هنر می باشد و با بازی در مجموعه تلویزیونی لیسانسه ها ۱ و۲ به کارگردانی سروش صحت به شهرت رسید.

بیوگرافی هوتن شکیبا

هوتن شکیبا کار صداپیشگی را نیز انجام می دهد و در مجموعه کلاه قرمزی که در نوروز ۱۳۹۳، ۱۳۹۴ و ۱۳۹۷ پخش می شد، به عنوان صداپیشه دیبی و خونه بغلی فعالیت داشت. وی در تئاتر نیز بسیار فعال می باشد و تا کنون در نمایش های زیادی، به عنوان بازیگر به روی صحنه رفته است، ضمن اینکه به همراه نوید محمدزاده، یوسف باپیری، اشکان خیل نژاد و آرمان کوچکی اعضای گروه تئاتر تازه را تشکیل می دهند.

بیوگرافی هوتن شکیبا

او در دوران دانشگاه در نمایش ها و فیلم های کوتاه زیادی بازی می کرد و همیشه دوست داشته تا بازی در نقش های متفاوت را تجربه نماید؛ بازی در تئاتر «ویلون هایتان را کوک کنید» در سال ۱۳۸۷، اولین فعالیت حرفه ای و جدی شکیبا محسوب می شود که به خاطر بازی در آن توانست جایزه بازیگر اول را از جشنواره یازدهم تئاتر دانشگاهی دریافت نماید و همین باعث شد تا وی کار بازیگری را با جدیت و امید بیشتری دنبال نماید.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

زندگینامه هوتن شکیبا

همچنین بازی او در نقش کوتاهی در نمایش ماراساد تقدیر شد. سپس با بازی در تله فیلمی به کارگردانی بهروز شعیبی برای اولین بار مقابل دوربین قرار گرفت و در نهایت در سال ۱۳۹۲ در فیلم سینمایی «شب بیرون» به کارگردانی کاوه سجاد حسینی در سینما حضور پیدا کرد، بعد از آن، برای ایفای نقش در فیلم «طبقه حساس» به کارگردانی کمال تبریزی و «حق سکوت» به کارگردانی هادی نائیجی از او دعوت به عمل آمد.

بیوگرافی هوتن شکیبا

مرگ هوتن، الیور توئیست، ۱۰۰% و بینوایان از جدیدترین تئاتر هایی هستند که هوتن شکیبا در آنها، بازی های زیبایی را از خود به نمایش گذاشته است.

بیوگرافی کامل هوتن شکیبا

فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار که هم اکنون اکران آن در سینماهای سراسر کشور آغاز شده است، موفق به دریافت جوایز زیادی شد و بعد از فیلم سینمایی قرمز که در آن محمدرضا فروتن و هدیه تهرانی هر دو نفر توانستند جایزه بهترین بازیگر را از آن خود نمایند، می توان وی و الناز شاکردوست را به عنوان دومین زوج سینمایی ایرانی نام برد که برای یک فیلم هر دو نفر جایزه گرفتند.

سرگذشت هوتن شکیبا

گویا مدتی است که فیلمبرداری مجموعه طنز فوق لیسانسه ها که ادامه لیسانسه های ۱ و ۲ می باشد، آغاز شده است و هوتن شکیبا به همراه گروه دیگر بازیگران مشغول نقش آفرینی در این سریال می باشد.

بیوگرافی هوتن شکیبا

اکنون بعد از مطالعه بیوگرافی هوتن شکیبا ، دعوت می نماییم تا عکس های جدید و متنوع این بازیگر جوان و خوش آتیه کشورمان را مشاهده کنید.

زندگی نوشته هوتن شکیباعکس جدید هوتن شکیبا

بیوگرافی هوتن شکیبا  هوتن شکیبا و هانیه توسلی

بیوگرافی هوتن شکیبا+تصاویر  سلفی هوتن شکیبا و ستاره پسیانی در روز برفی

بیوگرافی هوتن شکیبا+عکسهوتن شکیبا در کنار عادل فردوسی پور و علیرضا حقیقی

بیوگرافی هوتن شکیبا  هوتن شکیبا و سعید روستایی

بیوگرافی و زندگینامه هوتن شکیباعکس و بیوگرافی هوتن شکیبا

بیوگرافی و عکس هوتن شکیباعکس کودکی هوتن شکیبا

بیوگرافی خواندنی هوتن شکیباعکس هوتن شکیبا

بیوگرافی جذاب هوتن شکیباگریم هوتن شکیبا در تئاتر دایی وانیا

بیوگرافی هوتن شکیبا  عوامل فیلم شبی که ماه کامل شد در جشنواره فجر

بیوگرافی متفاوت هوتن شکیباهوتن شکیبا در کنار ستاره اسکندری

بیوگرافی جدید هوتن شکیبا

فیلم شناسی هوتن شکیبا

فیلم های سینمایی

شب بیرون (۱۳۹۲)، طبقه حساس (۱۳۹۲)، حق سکوت (۱۳۹۲)، هلن (۱۳۹۴)، موج اف ام ردیف ۴۸ (۱۳۹۷)، شبی که ماه کامل شد (۱۳۹۷)

بیوگرافی هوتن شکیبا

مجموعه های تلویزیونی

فوق لیسانسه ها، کلاه قرمزی ۹۷، لیسانسه ها ۲، لیسانسه ها،کلاه قرمزی ۹۴، کلاه قرمزی ۹۳، تله فیلم همسایه ها، تله فیلم کویر، ابله در شبکه نمایش خانگی

بیوگرافی درباره هوتن شکیبا

نمایش ها

ویولن هایتان را کوک کنید (۱۳۸۷)، رمولوس کبیر (۱۳۸۸)، ماراساد (۱۳۸۸)، در این شهر فرشته ای وجود ندارد (۱۳۸۸)، دختر نارنج و ترنج (۱۳۸۸)، جن گیر (۱۳۸۸)، قصه سیبی که پرواز کرد (۱۳۸۹)، به خاطر یک مشت روبل (۱۳۸۹)، دایی وانیا (۱۳۹۰)، زوج ناجور (۱۳۹۰)، اسکلیگ و بچه های پرواز (۱۳۹۱)، تبار شناسی دروغ و تنهایی (۱۳۹۱)، روایت ناتمام یک فصل معلق (۱۳۹۱)، آوازه خوان طاس (۱۳۹۱)، درخت بلوط (۱۳۹۱)، ویران (۱۳۹۱)، باغ آلبالو (۱۳۹۲)، مترسک (۱۳۹۲)، زمان لرزه (۱۳۹۲)، هیپوفیز (۱۳۹۲)، ننه دلاور بیرون پشت در (۱۳۹۲)، بر پهنه دریا (۱۳۹۳)، دن کامیلبو (۱۳۹۳)، نمایشنامه خوانی هاروی (۱۳۹۳)، شماره ۱۹۱۹۳ (۱۳۹۳، صداپیشه)، کامنت (۱۳۹۳)، استوان اینیشمور (۱۳۹۴)، سوراخ (۱۳۹۵)، پروژه هملت/شکسپیر (۱۳۹۵)، پرده سوم صحنه چهارم (۱۳۹۵)، از زیر زمین تا پشت بام (۱۳۹۵)، مرگ هوتن (۱۳۹۵)، الیور توئیست (۱۳۹۶)، ۱۰۰% (۱۳۹۶)، بینوایان (۱۳۹۷)، صد در صد (۱۳۹۸)

زندگینامه جالب هوتن شکیبا

جوایز هوتن شکیبا از جشنواره های مختلف

  • برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره سی و هفتم فیلم فجر برای فیلم شبی که ماه کامل شد.
  • دریافت جایزه ویژه بازیگری بهترین بازیگر مرد از پانزدهمین دوره جشن بازیگر خانه تئاتر برای نمایش الیور توئیست
  • کاندید دریافت جایزه بازیگر مرد برای سریال لیسانسه ها از چهارمین جشنواره تلویزیونی جام جم
  • کاندید دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد در بخش بین الملل جشنواره سی و ششم تئاتر فجر برای بازی در نمایش الیور توئیست
  • دریافت لوح تقدیر بهترین بازیگر مرد از جشنواره سی و ششم تئاتر فجر برای بازی در نمایش صد در صد
  • دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد کمدی برای سریال لیسانسه ها در هفدهمین جشن حافظ
  • کسب جایزه اول بازیگری از جشنواره یازدهم تئاتر دانشگاهی برای نمایش ویولون هایتان را کوک کنید.
  • دریافت لوح تقدیر بازیگری از دوازدهمین دوره جشنواره تئاتر دانشگاهی برای بازیگری در نمایش ماراساد
  • کسب جایزه بهترین بازیگر تئاتر سال از یازدهمین دوره جشن بازیگر خانه تئاتر برای بازی در نمایش زمان لرزه
  • نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر تئاتر از سیزدهمین دوره جشن بازیگر خانه تئاتر برای بازی در نمایش سوراخ
  • کسب جایزه اول بازیگری از نوزدهمین دوره جشنواره تئاتر کودک و نوجوان برای بازی در نمایش مترسک

بیوگرافی از هوتن شکیبا

علاقمند به تدریس

این هنرپیشه شناخته شده سینما و تلویزیون در کنار بازیگری به تدریس این رشته نیز علاقمند است و می گوید از تدریس خیلی راضی است و تاثیرش را دیده است، وی می گوید؛ «دوست دارم اگر تجربه ای بدست آورده ام آن را به کسی انتقال دهم».

زندگی نوشته درباره هوتن شکیبا

علاقه به تماشای کارتون

جالب است بدانید که هوتن شکیبا به تماشای کارتون و انیمیشن علاقه زیادی دارد؛ وی می گوید در گذشته همه کارتون ها را تماشا می کرده و دوست داشته است و پدرم نیز وی را همراهی می کرد، به طوری که به هنگام شروع کارتون پدرش را صدا می زده است.

برنامه مهمونی

برنامه مهمونی که از شبکه نمایش خانگی در حال پخش است یک مجموعه عروسکی جذاب دیگر از ایرج طهماسب می باشد که توانسته خیلی زود جایگاه خود را در دل مخاطبانش پیدا کند، یکی از شخصیت های محبوب این مجموعه عروسک بچه (پسر بچه گل فروش) است که وی صداپیشگی این عروسک و نیز عروسک شاباش را برعهده دارد.

زندگی نوشته در مورد هوتن شکیبا

از دیگر صداپیشگان این مجموعه جذاب و پرطرفدار می توان به کاظم سیاحی، نازنین شعبانی، الی امامی، سهیل مستجابیان، امیر ادیب اشاره کرد. د رهر قسمت این مجموعه مهمان های شناخته شده ای نیز دعوت می شوند که تاکنون پریناز ایزدیار، هومن سیدی، زانیار و سیروان خسروی، صابر ابر، آتیلا و ستاره پسیانی و … حضور داشته اند.

عکس های جدید هوتن شکیبا

در ادامه بیوگرافی خواندنی هوتن شکیبا، مجموعه تصاویر جدیدتری از وی به اشتراک گذاشته ایم که امیدواریم مورد توجه دوستداران و علاقمندان این هنرپیشه توانمند و محبوب سینما و تلویزیون کشورمان قرار گیرد.

تصاویر هوتن شکیبا سرگذشت هوتن شکیبا شرح حال زندگی هوتن شکیبا گالری عکسهای هوتن شکیبا تصاویر و بیوگرافی هوتن شکیبا زندگی نوشته کامل هوتن شکیبا زندگی نوشته متفاوت هوتن شکیبا عکس و بیوگرافی هوتن شکیبا زندگی نوشته جذاب هوتن شکیبا زندگی نوشته خواندنی هوتن شکیبا زندگی نوشته جدید هوتن شکیبا زندگی نوشته هوتن شکیبا جدیدترین بیوگرافی هوتن شکیبا

امیدورایم بیوگرافی هوتن شکیبا برای طرفداران و علاقمندان به این بازیگر ایرانی جذاب بوده باشد، در صورت تمایل برای آشنایی با زندگینامه سایر هنرمندان ایرانی و خارجی می توانید بر روی لینک عکس بازیگران کلیک نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *