دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

گلکسی نوت ۱۰ بدون دکمه فیزیکی و جک هدفون عرضه می گردد!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۵ خرداد ۱۳۹۸
  • ۰

گلکسی نوت ۱۰ مشابه اچ تی سی یو ۱۲ پلاس بدون جک هدفون ۳.۵ میلی متری و دکمه های فیزیکی روانه بازار می شود. 

خرداد سال ۱۳۹۷ گوشی هوشمند اچ تی سی یو ۱۲ پلاس معرفی شد. در این طراحی کلیدهای مربوط به کنترل صدا و پاور کلیک پذیر نبودند. فناوری حساس به فشار برای بازخوردهای لامسه ای در این گوشی به کار رفته بود.

شرکت سامسونگ نظر مثبت در رابطه با این تغییر داشته و تصمیم گرفته این ویژگی را برای پرچمدار بعدی خود به کار برد. طبق اعلام یکی از منابع، گلکسی نوت ۱۰ بدون دکمه فیزیکی روانه بازار خواهد شد.

کلیدهای به کار رفته در این گوشی به فشار حساس خواهند بود. این فناوری در لبه های دستگاه با بافت متفاوت از معمولی تعبیه شده اند.

گلکسی نوت 10 بدون دکمه فیزیکی

شایعات دیگر نیز مبنی بر این موضوع است که این گوشی بدون جک هدفون به بازار عرضه می گردد. احتمالاً این دستگاه دارای باتری بزرگ تری می باشد.

البته حذف جک هدفون از ترندهای فعلی بازار بوده و احتمالاً در تمام گوشی ها عرضه می شود. بدون دکمه بودن این گوشی باعث می شود که دیگر نیازی به ایجاد برش در قاب آلومینیومی نباشد.

  •  آرون گروپس

احتمالاً گلکسی نوت ۱۰ در ماه اوت امسال عرضه می شود. نمایشگر به کار رفته در این گوشی ۶.۶۶ اینچ با نسبت تصویر ۱۹ به ۹ می باشد. باتری ۴۵۰۰ میلی آمپرساعتی در نسخه بزرگ گوشی و باتری ۳۴۰۰ میلی آمپرساعتی در نسخه کوچک این گوشی به کار رفته است.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *