دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل پیراهن بارداری در ۵۰ طرح بلند و کوتاه بسیار شیک و جذاب

  • ندا خوشرو
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
  • ۰

در این مطلب تصاویری از انواع مدل پیراهن بارداری با جدیدترین طرح و رنگ های مد سال را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

دوران بارداری یکی از حساس ترین دوران ها برای خانم ها است و اغلب خانم ها در این دوران برای داشتن ظاهر و تیپی مناسب دچار مشکل می شوند و اگر شما نیز از این دسته از افراد هستید بهتر است در انتخاب مدل پیراهن بارداری خود دقت لازم را به خرج دهید.

۵۰ مدل پیراهن بارداری با طرح های کوتاه و بلند

لباس های بارداری در انواع طرح های متنوع نظیر لباس راحتی بارداری و لباس مجلسی بارداری و … موجود هستند و شما می توانید با توجه به نیاز خود از بین این طرح ها لباسی با تن پوش شیک و مناسبی را برای پوشیدن انتخاب نمایید. در ادامه تصاویری از انواع مدل لباس های بارداری را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده این طرح ها نهایت لذت را ببرید.

لباس بارداری دو رنگ

طرح های لباس بارداری زیبا و شیک

یکی از مهم ترین نکات در انتخاب لباس بارداری در نظر گرفتن راحتی آن است و با توجه به اینکه بدن در این دوران هفته به هفته در حال تغییر کردن است بنابراین بهتر است خانم های باردار لباس های مناسب و راحتی را برای پوشیدن انتخاب نمایند.
برای دوخت لباس های بارداری از پارچه ها با الیاف طبیعی نظیر نخ و کتان استفاده می شود زیرا این پارچه ها حساسیت زا نیستند و شما می توانید به راحتی و بدون هیچ نگرانی این طرح لباس ها را بپوشید.
لباس هایی که برای دوران بارداری خود انتخاب می کنید باید فرم خوبی داشته باشند و در ناحیه شکم آزاد باشند تا با پوشیدن آن ها احساس راحتی بیشتری داشته باشید.

مدل لباس بارداری کوتاه

لباس بارداری کوتاه

مدل لباس بارداری

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

لباس نخی طرح دار بارداری

لباس بارداری بلند

لباس بارداری حریر و شیک

لباس بارداری زیبا و شیک

لباس حاملگی زیبا و بلند

لباس بارداری ساده

پیراهن  حاملگی مشکی

لباس بارداری کوتاه

مدل لباس بارداری مشکی

پیراهن بارداری طرح دار

لباس حاملگی طرح دار و شیک

مدل لباس بارداری زیبا و شیک

لباس بارداری بلند

مدل لباس بارداری زیبا و طرح دار

لباس حاملگی طرح دار و کوتاه

پیراهن بارداری کره ای

لباس مجلسی کره ای بارداری

پیراهن بارداری

پیراهن مجلسی ساده و شیک

مدل لباس مجلسی کوتاه بارداری

پیراهن مجلسی کوتاه و شیک

پیراهن بارداری زیبا و شیک

مدل پیراهن ساده حاملگی

پیراهن بارداری زیبا و شیک

لباس بارداری کوتاه

مدل لباس بارداری قرمز

لباس بارداری شیک و قرمز

مدل لباس بارداری

لباس بارداری بلند و شیک

مدل لباس بارداری شیک

مدل پیراهن زیبا و شیک حاملگی

مدل پیراهن بارداری بلند

لباس مجلسی بارداری

مدل لباس بارداری

لباسهای بارداری با رنگ های شاد برای خانم های در دوران حاملگی انتخابی مناسب و ایده آلی محسوب می شوند و اگر فرم اندام شما در این دوران برایتان اهمیت زیادی ندارد بهتر است این لباس ها را برای پوشیدن انتخاب نمایید زیرا رنگ های روشن روی روحیه تاثیر مثبتی می گذارند.
لباس های بارداری رنگ تیره باعث می شوند تا فرم اندام شما لاغرتر به نظر برسد بنابراین اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که تمایل دارید که فرم اندام تان متناسب تر به نظر برسد بهتر است این رنگ لباس ها را برای پوشیدن انتخاب کنید.
لباس های حاملگی در انواع طرح های کوتاه و بلند دوخته می شوند و شما می توانید این پیراهن ها را با اکسسوری های مناسب و کفش و کیف زیبایی در مهمانی ها و مجالس بپوشید و شیک پوش و جذاب تر به نظر برسید.

مدل لباس بارداری کوتاه و ساده

لباس مجلسی کوتاه بارداری

مدل لباس بارداری زیبا و کوتاه

لباس مشکی بارداری

لباس بارداری بلند

لباس بارداری ساده و شیک

مدل لباس مجلسی بارداری

لباس بارداری مجلسی

مدل لباس مجلسی بارداری

لباس حاملگی کوتاه

مدل لباس بارداری طرح دار

لباس طرح دار بارداری

مدل پیراهن بارداری ساده

طرح لباس شیک برای دوران بارداری

لباس مجلسی بارداری

لباس مجلسی بارداری

پیراهن بارداری مجلسی

پیراهن گیپور مجلسی

مدل لباس بارداری ساده

پیراهن کوتاه مجلسی

پیراهن کره ای بارداری

مدل لباس مجلسی کره ای

پیراهن بارداری طرح دار

لباس مجلسی زیبا و طرح دار

 مدل پیراهن بارداری مشکی

لباس شیک برای دوران حاملگی

لباس بارداری زیبا و ساده

مدلهای جدید پیراهن حاملگی مجلسی

همانطور که می دانید؛ زمانی که خانمی باردار می شود دچار تغییرات زیادی در ظاهر و اندام خود می شود که با توجه به این تغییرات قطعا استفاده از لباسهایی که قبلا می پوشیده است، امکان پذیر نبوده و برای راحتی خود و جنین بهتر است از لباس و پیراهن های آزاد و راحت تری استفاده نماید، امروزه انواع لباس بارداری برای پوشش راحت در منزل و یا به عنوان لباس مجلسی برای مادران باردار طراحی می شود که هر کسی می تواند با توجه به سلیقه، متناسب با فرم اندام و نیز مکانی که لباس را مورد استفاده قرار می دهد، می تواند لباس دلخواه خود را انتخاب و سفارش نماید، در ادامه تصاویر جدیدتری از انواع لباسهای بارداری شیک و زیبا قرار داده ایم که امیدواریم مورد توجه تان قرار گیرند.

انواع مدل لباس حاملگی

انتخاب مدل لباس بارداری برای مجالس و مهمانی ها از اهمیت زیادی برخوردار است، زیرا علاوه بر زیبا و شیک بودن باید مناسب و سبک باشد تا مادر و جنینی که در وجود وی پرورش می یابد، احساس راحتی و آرامش بیشتری داشته باشند، همانطور که گفتیم؛ لباسهای بارداری مجلسی در انواع مدلهای کوتاه و بلند در جنس پارچه های متنوع طراحی و تولید می شوند، در اینجا می توانید از مدلهای جدید پیراهن حاملگی شیک برای مجالس دیدن کنید.

تصاویر مدل لباس حاملگی مدلی از لباس حاملگی مدل لباس حاملگی حریر مدل لباس حاملگی شیک مدل پیراهن بارداری گلدار مدل لباس حاملگی بلند مدل لباس حاملگی شیک مدل پیراهن بارداری دوتیکه مدل لباس حاملگی گلدار مدل لباس حاملگی زیبا مدل لباس حاملگی جدید مدل لباس حاملگی مدل پیراهن بارداری حریر مدل لباس حاملگی جذاب

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل پیراهن بارداری آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها مورد پسندتان قرار بگیرند و بتوانید از بین آن ها لباس حاملگی شیک و جذابی را انتخاب کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *