دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تعبیر خواب قیچی چیست؟

  • فاطمه میرزایی
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
  • ۰

دیدن قیچی در خواب تعابیر مختلفی از جمله تعبیر فرزند دار شدن و نیز اشاره به قاطعیت و کنترل زندگی بیننده خواب را دارد، به طور کلی معبران، دیدن قیچی در خواب را نیکو می دانند، در ادامه با تعبیر خواب قیچی بیشتر آشنا می شوید.

درباره تعبیر خواب قیچی، دیدگاه های مختلفی وجود دارد، ضمن اینکه دیدن قیچی در خواب می تواند به شکل های گوناگونی باشد، مثلا اینکه خواب ببینیم لباسی را قیچی می کنیم و یا مویی را کوتاه می نماییم که هر کدام از اینها تعابیر خاص خود را دارد، برای خواندن مطالب بیشتر در این زمینه پیشنهاد می کنیم تا پایان ما را دنبال نمایید.

تعبیر خواب قیچی از دیدگاه معبران مختلف

تعبیر خواب در اصل یک نوع علم است که تعبیر آن دارای معایب و مزایایی می باشد، دیدن خواب ها که می تواند به صورت رویای صادقانه و یا کاذب باشد، دارای تعابیر مختلفی بوده و حتی می تواند بیانگر واقعیت یا اتفاقی در زمان آینده باشد؛ در مطالب قبلی آرگا تعبیر خواب پارچه، تعبیر خواب گم شدن کفش، تعبیر خواب چمدان و … را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم، حال در این مطلب قصد داریم تعبیر خواب قیچی از دیدگاه معبران مختلف را معرفی نماییم.

تعبیر خواب دیدن قیچی

امام صادق (ع) دیدن قیچی در خواب را مردی تقسیم کننده، مردی اصیل و نجیب، همچنین دوستی موافق و سازگار تعبیر می نماید، تعابیر مختلفی درباره دیدن قیچی در خواب وجود دارد. در این بخش می توانید با برخی دیدگاهای معبران مختلف درباره قیچی آشنا شوید.

از دیدگاه ابن سیرین

دیدن قیچی در خواب به معنای فرزند دار شدن است. و از نظر معبران به طور کلی، دیدن قیچی در خواب خوب است و تعبیرش نیکو می باشد.

  •  آرون گروپس

ابن سیرین همچنین تعبیر خواب قیچی را شخصی می داند که چیز ها را قسمت می کند، وی می گوید اگر در خواب ببینی به تو قیچی داده اند، یعنی اینکه صاحب فرزند می شوی.

از دیدگاه جابر مغربی

جابر مغربی دیدن قیچی را به اسب و ملک تعبیر می کند، به طوری که اگر اسب داری، اسب دیگری می خری و اگر مِلک داشته باشی، ملک دیگری خواهی خرید.

مغربی در مورد اصلاح ریش با قیچی می گوید؛ اگر در خواب ببینی ریش خود را با قیچی اصلاح می کنی، یعنی اینکه به کار سرپرستی و ریاست خودت بر خانه رسیدگی خواهی کرد.

همچنین تعبیر خواب کسی که مو ها یا لباسش را با قیچی بریده است، خوب می باشد.

اگر در خواب ببینید که ناخن تان را با قیچی یا ناخن گیر می گیرید، یعنی دین و ایمان و دیانت شما بهتر و قوی تر می شود.

از دیدگاه مغربی، دیدن قیچی در خواب به معنای خرید مِلک می باشد.

تعبیر و تفسیر خواب قیچی

از دیدگاه امام صادق (ع)

تعبیر دیدن قیچی در خواب عبارت است از :

  • مردی تقسیم کننده
  • مردی نجیب و اصیل
  • دوستی سازگار و موافق

امام صادق می فرماید؛ اگر کسی در خواب ببیند که لباسش را با قیچی بریده است، یعنی چیزی به وی می رسد.

به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

تعبیر خواب قیچی نماینده یک نفر نبوده، بلکه معرف دو نفر می باشد. به عنوان مثال زن و شوهر و یا برادر خواهری که فتنه انگیز هستند و موجب تفرقه و جدایی می شوند. حال اگر در خواب ببیند که قیچی در دست وی می باشد و یا در دست دیگری، تعبیر های آن نیز متفاوت می باشد.

مطیعی تهرانی، دیدن قیچی در خواب را تفتین و فتنه انگیز تعبیر می کند و در صورتی که قیچی در دست دیگری باشد، یعنی اینکه دو نفر در مورد شما متفقا فتنه می کنند.

اگر قیچی در دستان شما باشد، در واقع این شما هستید که به کمک دیگری فتنه کرده و نفاق به وجود می آورید، اگر چه ممکن است این کار عمدی نباشد ولی به هر صورت هست.  این تعبیر خواب از قیچی در صورتی صحیح است که قیچی محور خواب باشد، ولی اگر محور نبود، اثر کلی ندارد.

از دیدگاه آنلی بیتون

آنلی بیتون، دیدن قیچی در خواب را نشانه بد اقبالی می داند، به گونه ای که زنان به همسرانشان خیانت می کنند و با آنها صادق نخواهند بود، افراد عاشق از هم جدا شده و بیهودگی بر افکار آنها نقش می بندد.

اگر کسی در خواب ببیند، قیچی خود را تیز می کند، تعبیر آن ، یعنی اینکه می کوشد تا کاری بر خلاف احساسات خود انجام دهد؛ همچنین خواب دیدن قیچی شکسته نشان از جدایی از نزدیکان و روبه رو شدن با اختلافات و مشاجرات را دارد.

گم شدن قیچی در خواب نیز به معنای دوری از کارهای نا مساعد می باشد.

تعبیر خواب قیچی

همه خواب هایی که ما می بینیم، لزوما تعبیر خواب ندارند و بسیاری از آنها نشات گرفته از حواس انسان و اتفاقاتی می باشند که در طول روز برای وی رخ داده است، بنابراین اغلب این خواب ها آشفته بوده و نیازی به تعبیر خواب آنها نیست؛ اما خواب های صادقانه، رویاهایی از عالم مجردات هستند که به وسیله متصل شدن به عالم ملکوت اتفاق می افتد و در نتیجه این خواب ها قابل تعبیر بوده و دارای معانی معتبری هستند که در بیشتر موارد، خبری از آینده می دهند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *