دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تعبیر خواب آب خوردن چیست؟

  • ندا خوشرو
  • ۲۳ فروردین ۱۳۹۸
  • ۰

در این مطلب تعبیر خواب آب خوردن از دیدگاه تعبیرگران مشهور و برجسته را مطالعه خواهید کرد که امیدواریم این مطالب مورد توجه شما همراهان عزیز و گرامی قرار بگیرد.

تعبیر خواب آب خوردن از دیدگاه معبران مختلف دارای تعابیری متفاوت است و بهتر است شما با توجه به جزئیاتی که در عالم رویا مشاهده کرده اید خواب خود را تفسیر نمایید.

تعبیر خواب آب خوردن از دیدگاه معبران اسلامی

دیدن فعالیت های روزانه در عالم خواب دارای تعابیری متفاوت هستند که هر یک از این خواب ها می توانند روی زندگی بیننده خواب دارای تاثیرات مثبت یا منفی باشند. در مطالب قبلی تعبیر خواب ظرف شستن و تعبیر خواب مسافرت و تعبیر خواب حمام را مطالعه کردید در ادامه این مطلب تعبیر خواب آب خوردن را گردآوری کرده ایم.

تعبیر خوردن آب

  • محمد بن سیرین 

اگر فردی در عالم رویا ببیند که از آب خوشگوار و صافی می خورد بیانگر این می باشد که عمر وی دراز خواهد بود و معیتش نیز خوش است.
اگر فردی در خواب ببیند که از دریا آب خوشگواری می خورد بیانگر این است که به میزان آبی که خورده از پادشاه نعمت و مال بدست می آورد.
اگر فردی در خواب ببیند که همه آب دریا را می خورد بیانگر این می باشد که پادشاهی همه جهان را در برمی گیرد.
اگر فردی در خواب ببیند که با جام آب برمی دارد و می نوشد بیانگر این می باشد که بیننده خواب فریفته ثروت و مال می شود.

تعبیر نوشیدن آب

  • منوچهر مطیعی تهرانی 

اگر فردی در خواب ببیند که از آب رودخانه یا سیل آبی کثیف می خورد بیانگر این است که مال و اموالی را از طریق نامشروع بدست می آورد و اگر آب رودخانه یا سیل صاف و زلال باشد و خواب بیننده از آن بخورد بیانگر این می باشد که وی مالی را از راه پسندیده بدست می آورد.
اگر فردی در خواب ببیند که با کاسه یا لیوان آب می خورد بیانگر این می باشد که در جشنی عشرت آور و عیش آمیز شرکت می کند که این جشن و سرور به خواب بیننده متعلق ندارد و در این جشن وی مهمان می باشد.
تعبیر خواب خوردن آب گرم خوب نیست و بیانگر بیماری برای بیننده خواب می باشد که در این صورت وی باید مراقب صحت و سلامت خود در دو هفته آینده باشد.

تعبیر خواب نوشیدن آب

  •  آرون گروپس
  • ابراهیم کرمانی 

اگر فردی در خواب ببیند که آب صافی در پیاله است و وی مانند سگی از این آب می نوشد بیانگر این است که زندگی خواب بیننده به عیش و عشرت می گذرد و خواب بیننده کاری را انجام می دهد که به بلا و فتنه می رسد و علاوه بر این بیننده خواب مال خود را اندک اندک خیرات خواهد کرد و به افراد می بخشد.

تعبیر خواب نوشیدن آب

در این مطلب تعبیر خواب آب خوردن از دیدگاه تعبیرگران سنتی را مطالعه کردید که شما می توانید با توجه به جزئیاتی که در عالم رویا مشاهده کرده اید تفسیر خواب خود را از بین این تعابیر مختلف پیدا کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *