دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

اوپو رینو و اوپو رینو ۱۰x زوم با دوربین سلفی کشویی متفاوت رونمایی شدند!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲۲ فروردین ۱۳۹۸
  • ۰

اوپو رینو (Oppo Reno) و اوپو رینو ۱۰x زوم (Oppo Reno 10x Zoom) با ویژگی های سخت افزاری قدرتمند روانه بازار می شوند. ضمن اینکه مشخصات جذاب دیگری نیز به همراه دارند. 

شرکت اوپو از مدت ها قبل به شکل رسمی اعلام کرده بود که گروه جدیدی از گوشی ها را با نام رینو تولید و به بازار عرضه می نماید.

سری های ارائه شده با نام اوپو رینو و اوپو رینو ۱۰ ایکس زوم شناخته می شوند. این دو گوشی برای قرار گیری در بازار حرف های زیادی دارند.

اوپو رینو ۱۰x زوم

این گوشی پرچمدار جدید شرکت اوپو قلمداد می شود. در قسمت پشت این گوشی یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی پریسکوپی با لنز مجهز به دیافراگم f/3.0 دیده می شود. یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با لنز عریض ۱۲۰ درجه‌ای مجهز به دیافراگم f/2.2 از دیگر مشخصات این گوشی می باشد.

دوربین سلفی این گوشی ۱۶ مگاپیکسلی بوده و با دیافراگم f/2.0 معرفی می گردد. نحوه بالا آمدن این دوربین به شکل کشویی می باشد. اوپو رینو و اوپو رینو 10x زوم

دارای رم ۶ یا ۸ گیگابایت در کنار حافظه ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت بوده و با اسنپدراگون ۸۵۵ کوالکام عرضه می گردد. نمایشگر آن ۶.۶ اینچی و دارای وضوح فول اچ دی پلاس است. مجهز به فناوری انتقال صدا از طریق نمایشگر بوده و ظرفیت باتری آن ۴۰۶۵ میلی آمپر ساعتی است.

اوپو رینو و اوپو رینو 10x زوم

این مدل قرار است با رنگ های مشکی و سبز تیره عرضه شود. مدل ۶ گیگابایتی آن با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۵۹۵ دلار و مدل ۶ گیگابایتی با حافظه ۲۵۶ گیگابایت با قیمت ۶۷۰ دلار و مدل ۸ گیگابایتی با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۷۱۴ دلار عرضه می گردد.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

اوپو رینو

این گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون ۷۱۰ می باشد. با نمایشگر ۶.۳ اینچی امولد با کیفیت فول اچ دی پلاس عرضه می شود. دوربین سلفی آن ۱۶ مگاپیکسلی بوده و در قسمت پشت نیز دارای دوربین ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 و دوربین ۵ مگاپیکسلی دارای حسگر تشخیص‌ عمق برای جلوه بوکه می باشد. اوپو رینو و اوپو رینو 10x زوم

باتری آن ۳۷۶۵ میلی آمپرساعتی است و دارای فناوری شارژ سریع VOOC 3.0 می باشد. با رنگ های صورتی، مشکی، سبز تیره و بنفش عرضه می گردد. نسخه ۶ گیگابایتی آن با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت با قیمت ۴۴۶ دلار، نسخه ۶ گیگابایتی با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت با قیمت ۴۹۱ و نسخه ۸ گیگابایتی با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۵۳۶ دلار عرضه می شود.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *