دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی بشیر حسینی و آشنایی بیشتر با مجری برنامه عصر جدید + عکس

  • فاطمه میرزایی
  • ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸
  • ۰

این روز ها برنامه عصر جدید با اجرای احسان علیخانی طرفداران زیادی پیدا کرده است، از این رو در این مطلب به معرفی بیوگرافی بشیر حسینی یکی از داوران این برنامه استعداد یابی می پردازیم.

بشیر حسینی در ۱۵ آذر ۱۳۶۰ در تهران متولد شده است، وی مدیر گروه علوم نوین رسانه دانشکده ارتباطات در دانشگاه صدا و سیما و به عنوان رئیس شورای سیاست گذاری المپیاد بین المللی سواد رسانه ای و نیز مشاور دانشگاهی و استعداد یابی فعالیت داشته و نیز جوان برگزیده کشور در سال ۱۳۸۵ می باشد. در ادامه بیوگرافی بشیر حسینی را مرور خواهیم کرد.

بیوگرافی بشیر حسینی

دکتر بشیر حسینی فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته حقوق از دانشگاه امام صادق و دکترای فرهنگ و ارتباطات می باشد که در دو سطح از حوزه نیز تحصیل کرده است. او مدتی است که به عنوان کارشناس علوم جامعه شناختی، کارشناس رسانه، کارشناس بازی، منتقد و تحلیلگر و همچنین پژوهشگر تربیتی با تلویزیون همکاری دارد.

بیوگرافی کامل بشیر حسینی

دکتر بشیر حسینی به دو زبان عربی و فرانسه تسلط داشته و عضو هیئت علمی دانشگاه صدا و سیما و نیز استاد دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه امام صادق و دانشگاه تهران می باشد.

بیوگرافی خواندنی بشیر حسینی

وی قبل از حضور در برنامه عصر جدید در برخی از برنامه های دیگر تلویزیون از جمله در برنامه رسانش که از شبکه امید پخش می شد، برنامه اینترنتی زابی واکا که در ایام جام جهانی پخش می شد و نیز برنامه اکسیر با اجرای فرزاد حسنی حضور پیدا کرده بود.

  •  آرون گروپس

بیوگرافی جدید بشیر حسینی

یکی از تکه کلام های معروف وی در برنامه عصر جدید کلمه «با عشق» در هنگام رای دادن می باشد که اعتقاد به داوری جدی و عاشقانه دارد و احتمالا این اعتقاد ناشی از تسلطش به زبان فرانسوی باشد؛ امین حیایی، آریا عظیمی نژاد و رویا نونهالی از دیگر داوران این برنامه پر طرفدار هستند؛ حسینی در رابطه با داوری اش در برنامه عصر جدید چنین اظهار نظر کرده است :

ما ٧نفر رو داوری می‌کنیم و ٧٠میلیون نفر ما رو! امیدوارم لذت ببرید، تأمل بکنید و تعامل بکنیم. عصرجدید، مسابقه ‏حرفه‌ای‌هاست. استعدادهای تازه و تازه‌کار باید اول با پشتکار، ابتکار و نمونه‌کار حرفه‌ای بشن و بعدش قدم روی چشم‌هامون بذارن. ما به ‏قابلیت رقابت استعداد ایرانی در سطحِ جهانی اعتقاد و اعتماد داریم و سطح توقعاتمون رو پایین نمیاریم.

بیوگرافی بشیر حسینی

در بیوگرافی بشیر حسینی آمده است که وی در شهریور ۱۳۹۷ توسط حکمی از سوی  مدیر شبکه چهار سیما به عنوان سرپرست گروه فرهنگ و اندیشه معرفی شده است. او همچنین در زمینه تألیف کتاب نیز فعالیت دارد، کتاب ۱۵۰ هشتک یکی از آثار تألیف شده وی می باشد، همچنین مؤلف کتاب فکر و سواد رسانه ای مقطع دهم می باشد. رئیس شورای سیاست گذاری المپیاد بین المللی سواد رسانه ای و مدرس گارگروه سواد رسانه در قاره های اروپا، آفریقا و آسیا از دیگر وظایف دکتر بشیر حسینی است. دکتر حسینی یکی از مخالفین فیلترینگ شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام و اینستاگرام می باشد و می گوید:

اگر بر رسانه‌ها امیر نشویم، زیردستشان اسیر می‌شویم. با فیلترینگ اینستاگرام دو ‏قشر از این شبکه می‌روند، نخست مذهبی‌ها که دیدن سایت فیلتر شده را حرام می‌دانند و دوم جامعه سنتی. فیلترینگ تلگرام بزرگترین ‏خدمت را به ضد انقلاب کرد و آنها را در این پیام‌رسان با مردم تنها گذاشت.

اکنون بعد از آشنایی کامل با بیوگرافی بشیر حسینی می توانید تصاویری از وی را مشاهده نمایید.

بیوگرافی از بشیر حسینیعکس جدید بشیر حسینی

بیوگرافی بشیر حسینی عکس بشیر حسینی داور برنامه عصر جدید

زندگینامه بشیر حسینیعکسی از دکتر بشیر حسینی

بیوگرافی بشیر حسینیدکتر بشیر حسینی در کنار کودکان آفریقایی

بیوگرافی متفاوت بشیر حسینیتصویری از بشیر حسینی   بیوگرافی بشیر حسینی بیوگرافی بشیر حسینیعکس بشیر حسینی

بیوگرافی بشیر حسینیعکس متفاوت دکتر بشیر حسینی

بیوگرافی بشیر حسینیبشیر حسینی در کنار مدیر شبکه سه سیما  بیوگرافی بشیر حسینی+عکس

امیدواریم این بخش از بیوگرافی هنرمندان و اشخاص معروف مورد پسند شما عزیزان و دوستان همیشگی آرگا قرار گرفته باشد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *