دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

۴۲ مدل لباس عروس فرمالیته شیک و جدید در طرح های بلند و کوتاه

  • ندا خوشرو
  • ۲۰ مرداد ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب تصاویری از انواع مدل لباس عروس فرمالیته با طرح های کوتاه و بلند را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

اغلب عروس و دامادها برای اینکه در روز جشن عروسی شان ریلکس تر باشند و استرس فیلمبرداری و عکاسی را نداشته باشند ترجیح می دهند مراسم فرمالیته ای بگیرند که برای این مراسم بهتر است از مدل لباس عروس فرمالیته استفاده شود و شینیون و میکاپ عروس نیز از بین مدلهای ساده انتخاب شود.

مدل لباس عروس فرمالیته جدید

پیراهن عروس فرمالیته، در انواع طرح های کوتاه و بلند موجود است و شما می توانید برای گرفتن عکس و فیلم قبل از جشن عروسیتان از این لباس ها استفاده نمایید.

در مطالب قبلی مدل لباس نامزدی و مدل لباس عروس حنابندان و مدل لباس مراسم خواستگاری را مشاهده کردید در ادامه تصاویری از انواع مدل پیراهن عروس فرمالیته، را گردآوری کرده ایم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

مدل لباس عروس فرمالیته

طرح های  پیراهن عروس فرمالیته کوتاه و بلند

برخی از عروس ها تمایل دارند در مراسم فرمالیته همان پیراهن عروس خود را بپوشند ولی برخی دیگر تمایل دارند از پیراهن عروسی استفاده نمایند که ساده تر است و طرح آن با پیراهن اصلی عروسی شان متفاوت می باشد.
لباس عروس های ساده با پارچه های حریر و لباس  عروس های رنگی و کوتاه برای مراسم فرمالیته، انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند.
پیراهن عروس فرمالیته همچنین بهتر است به صورتی انتخاب شود که حالت رسمی نداشته باشد و علاوه بر این مدل موها و سبک آرایش نیز باید از بین مدل های دخترانه انتخاب شود.

مدل لباس عروس ساده

پیراهن عروس دکلته فرمالیته

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مدل لباس فرمالیته کار شده

مدل لباس عروس طرح دار و زیبا

لباس عروس پوشیده

پیراهن عروس سفید فرمالیته

مدل پیراهن عروس فرمالیته

لباس کوتاه فرمالیته

لباس عروس آستین دار

لباس عروس پوشیده و کوتاه

لباس عروس فرمالیته

پیراهن عروس زیبا و فرمالیته

لباس عروس ساده و شیک

مدل لباس عروس سفید و بلند

مدل پیراهن عروس فرمالیته

پیراهن عروس شیک و بلند

مدل پیراهن عروس فرمالیته و زیبا

لباس عروس طرح دار و ساده

لباس عروس ساده

لباس عروس فرمالیته

مدل پیراهن عروس کوتاه

پیراهن عروس شیک و کوتاه

لباس عروس زیبا و شیک

پیراهن عروس فرمالیته بلند

مدل پیراهن عروس فرمالیته

مدل پیراهن عروس زیبا فرمالیته

اگر سایز شما بزرگ است بهتر است از پیراهن های فرمالیته ای استفاده نمایید که سایز آن ها بزرگ تر است و برای انتخاب این مدل لباسها ابتدا فرم اندام تان را بشناسید سپس با توجه به شکل ظاهری خود از بین طرح های مختلف این  پیراهنی با تن پوش مناسب را انتخاب نمایید که روی زیبایی ظاهر شما تاکید بیشتری داشته باشد.
پیراهن فرمالیته که دارای یقه ۷ و دلبری هستند برای عروس ها با فرم اندام درشت و چاق انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند و اگر بازوهای شما بزرگ است بهتر است لباسهای فرمالیته آستین سه ربع یا آستین دار را برای پوشیدن انتخاب نمایید.
لباس های فرمالیته همچنین نباید از بین طرح های تنگ یا گشاد انتخاب شوند، زیرا لباسهای تنگ و گشاد باعث می شوند تا فرم اندام نامتناسب به نظر برسد.

مدل پیراهن عروس کوتاه

لباس عروس ساده و زیبا

مدل پیراهن عروس زیبا و جدید

پیراهن عروس فرمالیته

مدل پیراهن عروس بلند

پیراهن عروس بلند و فرمالیته

مدل لباس عروس زیبا و جدید

لباس عروس ساده

پیراهن عروس کوتاه و زیبا

مدل پیراهن عروس فرمالیته

مدل لباس عروس فرمالیته و شیک

مدل لباس عروس کوتاه

مدل لباس عروس کوتاه

پیراهن عروس شیک و ساده

مدل لباس عروس فرمالیته رنگی

پیراهن عروس رنگی فرمالیته

لباس عروس سفید و بلند

پیراهن عروس شیک و فرمالیته

پیراهن عروس فرمالیته

پیراهن عروس زیبا و فرمالیته

مدل لباس عروس آستین دار

لباس عروس آستین دار فرمالیته

لباس عروس کوتاه آستین دار

پیراهن فرمالیته برای عروس

مدل لباس عروس زیبا و شیک

مدلهای لباس عروس فرمالیته پوشیده

یکی از دغدغه های عروس و داماد برای جشن عروسی فرمالیته، آن است که در انتخاب لباس روز عروسی خود دچار تردید می شوند که آیا پیراهن روز عروسی شان را بپوشند یا اینکه لباس جدیدی انتخاب نمایند، از آنجا که روز عروسی از مهمترین روز ها در زندگی عروس و داماد می باشد، بنابراین آنها تلاش می کنند تا همه چیز به نحو احسن برگزار شده و هیچ چیز موجب ناراحتی و نگرانی شان نشود، از این رو مراسم فرمالیته عروسی می تواند کمک زیادی در برگزاری هر چه بهتر جشن عروسی داشته باشد، در این مراسم از آنجا که لازم است کار های فیلمبرداری خود را انجام دهید، باید ژست های مختلفی را برای عکاسی تجربه نمایید و از آنجا که احتمال خراب شدن یا کثیف شدن لباس عروسی زیاد می باشد، بنابراین بهتر است در روز فرمالیته جشن عروسی، لباس جداگانه ای بپوشید تا لباس اصلی شما خراب نشود.

طرح لباس عروس فرمالیته

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم؛ روز فرمالیته در عروسی یا عروسی تشریفاتی دارای مزیت های زیادی است که علاوه بر برگزاری یک جشن عالی و بی نقص می تواند موجب کمتر شدن استرس عروس و داماد، نداشتن دغدغه آب و هوا در روز عروسی، داشتن زمان و فرصت کافی برای عکاسی و داشتن انتخاب بیشتر برای عکاسی شود، حال در صورتی که به دنبال پیراهن عروس زیبا و پوشیده برای جشن عروسی فرمالیته خود هستید، می توانید از این مدلهای شیک لباس عروس در اینجا دیدن کنید.

مدلی از پیراهن عروس فرمالیته مدلهای پیراهن عروس فرمالیته مدلی از پیراهن عروس فرمالیته مدل خاص پیراهن عروس فرمالیته تصاویر پیراهن عروس فرمالیته مدل پیراهن عروس فرمالیته پوشیده مدل جذاب پیراهن عروس فرمالیته جدیدترین مدل لباس عروس فرمالیته مدل شیک پیراهن عروس فرمالیته مدل زیبای پیراهن عروس فرمالیته مدل جدید پیراهن عروس فرمالیته مدل پیراهن عروس فرمالیته مدل لباس عروس فرمالیته پوشیده

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل لباس عروس فرمالیته آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید از بین آن ها لباس با تن پوش مناسبی را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *