دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

گلکسی اس ۱۰ پلاس با اکسینوس ۹۸۲۰ بهبود امتیاز یافت!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۸ بهمن ۱۳۹۷
  • ۰

بنچمارک منتشر شده اخیر از گلکسی اس ۱۰ پلاس سامسونگ نشان می دهد که نمونه مدل مجهز شده به اکسینوس ۹۸۲۰ دارای بهبود امتیاز نسبت به گذشته می باشد. 

با نزدیک شدن به رونمایی از خانواده گلکسی اس ۱۰ سامسونگ، اطلاعات زیادی پیرامون آن ها منتشر می شود. اطلاعات منتشر شده اخیر این خانواده مربوط به امتیاز گلکسی اس ۱۰ پلاس در بنچمارک گیک‌بنچ می باشد.

البته این نخستین  بنچمارک منتشر شده از خانواده گلکسی اس ۱۰ سامسونگ نمی باشد. در هفته های قبل نیز بنچمارکی از گوشی گلکسی اس ۱۰ پلاس با تراشه اکسینوس نشر یافته بود. گلکسی اس 10 پلاس با اکسینوس 9820

این بنچمارک از بهبود امتیاز گلکسی اس ۱۰ پلاس خبر می دهد. این اطلاعات نشانگر این است که گلکسی اس ۱۰ پلاس های جدید در مقایسه با نمونه های قبلی در بخش پردازش چند هسته ای پیشرفت خوبی به اندازه ۹ درصد را پشت سر گذاشته اند.

گلکسی اس 10 پلاس با اکسینوس 9820

این اخبار نشان می دهد که مدل اکسینوسی ضمن کسب امتیاز نمونه اسنپدراگونی، حدود ۱۰۰ امتیاز نیز بالاتر از آن قرار گرفته است. این موضوع برای طرفداران اکسینوس اهمیت خواهد داشت. گلکسی اس 10 پلاس با اکسینوس 9820

البته مدل اکسینوسی پیش از این نیز در پردازش تک هسته ای قابلیت مناسبی را نسبت به اسنپدراگون به ثبت رسانیده بود. برای کامل شدن این اطلاعات بهتر است تا رونمایی از خانواده گلکسی اس ۱۰ منتظر بمانیم.

  •  آرون گروپس

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *