دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

سونی اکسپریا ایکس زد ۴ با دوربینی قدرتمند عرضه می شود!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۲ بهمن ۱۳۹۷
  • ۰

سونی پرچمدار جدید خود را با یک دوربین قدرتمند معرفی می کند. دوربین اصلی این پرچمدار با وضوح تصویر ۵۲ مگاپیکسل به بازار خواهد آمد.

امروزه از دوربین های قدرتمند ۳ یا ۲ گانه برای اسمارت فون ها استفاده می شود. گوشی های سونی تاکنون فقط از دوربین های تک برای تولید بهره مند می شده اند.

اکسپریا XZ3 با دوربین ۱۹ مگاپیکسلی و دیافراگم f/2.0 عرضه شد. اکسپریا XZ4 این بار از یک وضوح تصویر بالاتر و کیفیت بهتر بهره مند خواهد شد. این وضوح تصویر نزدیک به ۱۰ مگاپیکسل می باشد.

سونی اکسپریا ایکس زد 4

سنسور متفاوت این دوربین با دیافراگم f/1.6 عرضه می گردد و این دوربین تجربه عکاسی در نور کم را بهبود می بخشد. دوربین تله فوتو این پرچمدار با وضوح تصویر ۱۶ مگاپیکسل و دیافراگم f/2.6 ارائه می شود.

 سونی اکسپریا XZ4 با سنسور Time of Flight همراه می شود و این موضوع در عمق بخشی به تصاویر کارساز خواهد بود. در نتیجه عکس های بوکه بهتری می توان گرفت و محتوای واقعیت افزوده باکیفیت می گردد.

نسبت تصویر نمایشگر این گوشی برابر با ۲۱ به ۹ و صفحه بزرگی معادل ۶.۵ اینچ دارد. پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ گیگابایت رم از ویژگی های این پرچمدار می باشد. با نسخه اندروید ۹ پای عرضه و ضد گرد و غبار و آب است.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *