دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

ویوو اپکس ۲۰۱۹ بدون درگاه و کلید فیزیکی و به شکل تمام صفحه رونمایی شد!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۶ بهمن ۱۳۹۷
  • ۰

ویوو گوشی مفهومی خود را با حذف درگاه و دکمه فیزیکی معرفی کرده و در آن از نمایشگر تمام صفحه ای بهره مند شده است. برای اطلاع از سایر ویژگی های این گوشی ما را دنبال بفرمایید.

گوشی اپکس سال گذشته به عنوان دستگاه مفهومی توسط شرکت چینی ویوو رونمایی شد و اکنون شرکت چینی می خواهد این مدل را به شکل رسمی در کنگره‌ی جهانی موبایل MWC معرفی نماید.

گوشی مفهومی اَپکس در نسخه ۲۰۱۹ خود با کاهش حواشی و افزایش نمایشگر همراه می باشد. حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر این گوشی در نمونه تمام صفحه ای ظاهر شده و حدود ۲ سوم آن را در بر می گیرد.

ویوو اپکس ۲۰۱۹

این در حالی است که شرکت چینی از پوشش ۵۰ درصدی حسگر اثر انگشت در نمایشگر صحبت کرده بود. گوشی مفهومی دکمه و درگاه فیزیکی ندارد. میزو نیز یک شرکت چینی است که در چند روز گذشته از نمونه گوشی بدون دکمه و درگاه رونمایی کرده است. در این طراحی به جای ورودی شارژ از اتصال مغناطیسی و در عوض دکمه ها از بازخوردهای لمسی استفاده می شود.

ویوو اپکس ۲۰۱۹

اَپکس ۲۰۱۹ از مودم X50 5G کوالکام بهره مند شده و نخستین گوشی  ۵G این شرکت می باشد. شرکت چینی با روش نوینی حدود ۲۰ درصد از فضای مادربرد را آزاد کرده تا  فناوری ۵G با افزایش فضای اشغال شده همراه نگردد.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

ویوو اپکس ۲۰۱۹

با ۱۲ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت عرضه می شود و مجهز به اسنپدراگون ۸۵۵ است. اثری از دوربین سلفی در آن نیست و گوشی دارای دوربین ۲ گانه در پنل پشتی می باشد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *