دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

۴۸ مدل لباس عروس پفی شیک و جذاب با طراحی مد روز

  • ندا خوشرو
  • ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب تصاویری از انواع مدل لباس عروس پفی برای خانم ها با سلیقه های مختلف را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

اغلب عروس های ایرانی تمایل دارند برای مجلس عروسی شان از مدل پیراهن عروس پف دار و پرنسسی استفاده کنند که این مدل لباس ها اگر با فرم اندام شما مطابقت و همخوانی داشته باشند ظاهر و تیپی بی نظیر پیدا خواهید کرد.

لباس عروس ها در انواع مدل های مختلف نظیر لباس عروس پرنسسی و لباس عروس پف دار و لباس عروس اسکارلت و … موجود هستند که هر یک از این مدلهای لباس برای افراد با سلیقه های مختلف طراحی شده اند.

مدل لباس عروس پف دار

مدل لباس عروس پفی با جدیدترین طرح های مد سال

اغلب افراد تصور می کنند که لباس عروس های پف دار از مد افتاده اند و به روز نیستند در صورتی که این تصور نادرست و این مدلها هیچوقت از مد نمی افتند و قدیمی نمی شوند زیرا اغلب دختران تمایل دارند در جشن عروسی خود شبیه یک پرنسس به نظر برسند و تحقق این رویا فقط با پوشیدن لباس عروس های پف دار میسر می شود.

مدل لباس عروس زیبا و پف دار

مدل های پیراهن عروس پف دار

مدل پیراهن عروس پفی، از انواع لباس عروس های کلاسیک است و این مدل لباس می تواند بزرگی پایین تنه را پوشش دهد و زیبایی اندام عروس ها را چند برابر نماید. لباس عروس های پف دار به هنگام رقصیدن جذابیت و شکوه خاصی را به فرم اندام عروس ها می بخشند و حالت پرنسسانه ای را به ظاهر عروس ها می بخشند.

لباس عروس های پف دار برای افراد قد کوتاه انتخابی مناسب نیستند و اگر قد شما بلند است و کمری باریک دارید بهتر است این مدلهای پیراهن عروس را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مدلهای لباس عروس پف دار دارای دامنی هستند که در زیر لباس پوشیده می شود و این مدل دامن به دامن اصلی لباس حجم زیادی را می بخشد بنابراین بهتر است شما این مدلهای لباس را با کفش های پاشنه بلند و در عین حال راحت بپوشید تا فرم اندام تان جذاب تر به نظر برسد.

مدل لباس عروس پف دار

مدل لباس عروس ساده

مدل لباس عروس ساده

مدل پیراهن عروس پف دار

مدل لباس عروس زیبا و شیک

مدل پیراهن عروس با دامن پف دار

مدل لباس عروس

مدل پیراهن عروس کلاسیک و پف دار

مدل لباس عروس

مدل پیراهن عروس زیبا و شیک

مدل لباس عروس پف دار

مدل پیراهن عروس شیک و جذاب

مدل لباس عروس اسکارلت پفی

جدیدترین پیرهن های اسکارلت پفی

مدل پیراهن عروس جدید و زیبا

مدل لباس عروس کار شده و زیبا

مدل پیراهن عروس زیبا و خاص

مدل پیراهن عروس پفی

لباس عروس کار شده

لباس عروس کار شده و شیک

لباس عروس کار شده و شیک

مدل پیراهن عروس کار شده و شیک

مدل لباس عروس زیبا و جدید

مدل پیراهن عروس زیبا و جذاب

مدل لباس عروس با دامن پف دار

مدل لباس عروس کار شده و شیک

مدل لباس عروس زیبا و شیک

مدل پیراهن عروس پوشیده و آستین دار

مدل لباس عروس شیک و جدید

مدل پیراهن عروس کلاسیک و زیبا

مدل لباس عروس کار شده و شیک

مدل لباس عروس شیک و کار شده

مدل لباس عروس

لباس عروس های با دامن پف دار در انواع طرح های ساده و کار شده موجود هستند همچنین این مدلهای لباس به صورت پوشیده و آستین دار یا به صورت بدون آستین طراحی می شوند که انتخاب هر یک از این مدلهای متنوع به سلیقه شخصی و فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری شما بستگی دارد.
اگر تمایل دارید در جشن عروسی تان ظاهری ساده و جذاب داشته باشید بهتر است مدلهای لباس عروس ساده را برای پوشیدن انتخاب نمایید و اگر شما طرفدار لباس عروس های مدرن و به روز هستید بهتر است پیراهن های عروس کار شده را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مدل لباس عروس پفی

لباس عروس پف دار

مدل لباس عروس پوشیده

مدل پیراهن عروس پفی

مدل لباس عروس زیبا و جدید

طرح زیبای لباس عروس پفی

مدل لباس عروس

مدل پیراهن عروس زیبا و جدید

مدل پیراهن عروس شیک و جدید

لباس عروس پوشیده و شیک

لباس عروس پف دار

مدل پیراهن عروس زیبا و شیک

مدل لباس عروس کار شده

لباس عروس کار شده و پف دار با طراحی شیک

مدل پیراهن عروس شیک

مدل پیراهن عروس کار شده

مدل لباس عروس پفی

لباس عروس شیک و جدید

مدل پیراهن عروس زیبا و شیک

مدل پیراهن عروس پف دار

مدل پیراهن عروس آستین دار و زیبا

لباس عروس آستین دار و پوشیده

مدل لباس عروس زیبا و شیک

مدل پیراهن عروس زیبا و جذاب

مدل لباس عروس زیبا و جذاب

مدل پیراهن عروس کلاسیک و ساده

لباس عروس ساده پف دار

مدلهای شیک لباس عروس رنگی پفی

در صورتی که دوست دارید جشن عروسیتان با دیگران متفاوت باشد، ایده های جذاب زیادی وجود دارد که با بکارگیری هر یک از آنها می توانید جشنی متفاوت و خاطرانگیز را رقم بزنید، لباس عروس یکی از مهمترین اکسسوری های مراسم عروسی است که اغلب به رنگ سفید می باشد، اما ممکن است این رنگ برای برخی عروس خانوم ها تکراری و خسته کننده شده باشد و یا اینکه دوست داشته باشند به شکلی متفاوت عمل کنند، بنابراین استفاده از پیراهن عروسی رنگی ایده جذابی است که می توان آن را با توجه به سلیقه و فرم اندامتان در انواع مدلهای متنوع و یا ساده انتخاب نمایید.

تصاویر پیراهن عروس پفی

همانطور که در تصاویر بالا ملاحظه کردید؛ انواع پیراهن عروس پفی در طرحها و مدلهای متنوع پوشیده و باز وجود دارد، حال در صورتی که علاقمند به پوشیدن مدلهای رنگی این لباسها هستید، لازم است قبل از انتخاب لباس دلخواهتان جزییات و نکات دیگر از جمله هماهنگی رنگ لباس با آرایش صورت و موها، هماهنگی آن با اکسسوری های دیگر از جمله کیف و کفش عروس، دسته گل عروس و ساقدوش، رنگ لباس ساقدوش و نیز رنگ کت و شلوار داماد را در نظر بیرید، در اینجا دعوت می کنیم از انواع مدلهای لباس عروس پفی و رنگی برای عروس خانوم های خاص و خوش سلیقه دیدن کنید و ایده بگیرید.

مدلهایی از پیراهن عروس پفیعکس مدل پیراهن عروس پفیمدلهای پیراهن عروس پفیمدل پیراهن عروس رنگی پفیمدلی زیبا از پیراهن عروس پفیجدیدترین مدل لباس عروس پفیمدلی از پیراهن عروس پفیمدل پیراهن عروس پفی شیکمدل لباس عروس پفی جذابمدل پیراهن عروس پفی رنگیمدل پیراهن عروس پفی سادهمدل پیراهن عروس پفی خاصمدل پیراهن عروس پفیمدل لباس عروس پفی دنباله دار

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل پیراهن عروس پفی را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم با الگوبرداری از این مدلها بتوانید پیراهن عروس با تن پوش شیک و مناسبی را برای خود انتخاب نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *