دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

محصول جدید هواوی با پردازنده هلیو P35 رویت می شود

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲۰ دی ۱۳۹۷
  • ۰

آنر ۸A محصول جدید هواوی با نام جدید آنر پلی ۸A و سه روز قبل از موعد اصلی(هجدهم دی ماه) رونمایی شد. در واقع این گوشی در نمایشگاه CES ۲۰۱۹ معرفی نشده و سه روز زودتر عرضه شده است. 

هواوی آنر پلی ۸A به شکل رسمی رونمایی شد و به صورت پیش خرید در فروشگاه  Vmall عرضه گشت. این همان گوشی است که هواوی زمان عرضه آن را ۱۸ دی ماه و نام آن را آنر ۸A  اعلام کرده بود.

کلمه پلی در این نام گذاری به این دلیل است که گوشی جدید هواوی بسیار شبیه به شیائومی می پلی می باشد. بریدگی نمایشگر از نوع قطره ای و پردازنده هلیو P35 از مشخصات بارز این گوشی می باشد.
هواوی آنر پلی 8A
رابط کاربری EMUI 9 مبنی بر اندروید ۹ پای در آن به کار رفته و این گوشی با دو نسخه ۳۲ گیگابایت با قیمت ۱۱۹ و ۶۴ گیگابایتی با قیمت ۱۲۹ دلار عرضه می شود.
عرضه آن از ۸ تا ۱۸ دی ماه است. بدنه ای پلاستیکی با فریم آلومینیومی و یک دوربین در قسمت پشت دارد. ضخامت آن ۸ میلی متر و در ۴ رنگ طلایی، قرمز، آبی و مشکی دیده می شود.
هواوی آنر پلی 8A
دارای نمایشگر ۶.۰۹ اینچی IPS LCD با وضوح تصویر ۱۵۶۰*۷۲۰ پیکسل می باشد. برای قرار گیری دوربین سلفی از بریدگی قطره ای شکل استفاده شده است. نمایشگر آن با نسبت به بدنه ۸۱ درصد و ۲۸۳ پیکسل دیده می شود.
تراشه ۸ هسته ای مدیاتک هلیو P35 با فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز و اندروید ۹ و رابط کاربری EMUI 9.0 از تجهیزات به کار رفته در آن می باشد. یک باتری ۳۰۲۰ میلی آمپر ساعتی در آن به کار رفته و این باتری به فناوری شارژ سریع مجهز شده است. شارژ صفر تا ۱۰۰ گوشی در کمتر از ۲ ساعت انجام خواهد شد.
هواوی آنر پلی 8A
در قسمت پشت با یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و در جلو یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 و توانایی فیس آنلاک رویت می گردد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *