دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

از کدام مکان های دیدنی هامبورگ آلمان دیدن کنیم؟

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۳ آبان ۱۴۰۰
  • ۰

همانطور که می داندی هامبورگ از شهرهای بزرگ و مهم در کشور آلمان است این شهر به دلیل اهمیتی یک منطقه توریستی و از مهم ترنی مکان های دیدنی هامبورگ نیز می توان به بندر تجاری آن اشاره کرد.

شهر توریستی هامبورگ علاوه بر اهمیت و ارزش گردشگری که در منطقه دارد به لحاظ اقتصادی با وجود بنادر تجاری خود دارای اهمیت است و آن را به لحاظ اقتصادی بسیار ارتقا داده است. تنوع مکان های دیدنی هامبورگ به قدری است که بسیاری از گردشگران جذب این منطقه می شوند و این شهر را به قطب گردشگری آلمان تبدیل کرده است.

          شهر زیبای هامبورگ

بهترین مکان های دیدنی هامبورگ:

بناهای بی نظیر با معماری های خاص و مدرنی که در این شهر به چشم می خورد خود به تنهایی بر جذابیت های این شهر افزوده است.

جاذبه های هامبورگ

سیتی هال:

بناهای باشکوه سیتی هال در سال ۱۸۹۷ بنا شده است و دارای معماری نئو رنسانس است و در آن مجموعه ای ارزشمند از آثار فرهنگی رونمایی می شود که در جشنواره های متعددی به نمایش گذاشته می شود.

دیدنی های به روز هامبورگ

کلیسای سنت میشل:

از جاذبه ها و مکان های توریستی هامبورگ با اهمیت فرهنگی آن می توان این کلیسای تاریخی را نام برد معماری این کلیسا به سبک باروک است و به همن دلیل آن را با اهمیت کرده است این کلیسا به عنوان یک موزه فرهنگی نیز محسوب می شود.

  •  آرون گروپس

دیدنی های تاریخی هامبورگ

بندر ورهوس:

این بندر از دیگر بنادر مهم در این شهر است شما می توانید با قدم زدن در اطراف این بندر و استفاده از چشم اندازهای آن لذت ببرید. در این منطقه تعدادی زیادی موزه نیز وجود دارد و با وجو انبارهای قرمز زیبایی خاصی دارد.

نقاط طبیعی هامبورگ

باغ وحش هامبورگ:

این باغ وحش که در هاگن بک تیز قرار دارد در سال ۱۹۰۷ احداث شده است و به جای استفاده از قفس از خندق برای نگهداری گونه های مختلف حیوانات استفاده می شود. و فضای باغ وحش محیطی همانند جنگل دارد.

مناطق گردشگری هامبورگ

موزه هنر هامبورگ:

اگر به جاذبه های فرهنگی این شهر دیدنی علاقه مند هستید می توانید با بازدید از موزه هنر مجموعه و کلکسیونی از آثار هنری وجود دارد که متعلق به قرن وسطی است. آثار موجود در این موزه دارای قدمتی ۷۰۰ ساله هستند. این موزه نیز از دیگر مکان های دیدنی هامبورگ است.

جاذبه های خاص هامبورگ

تونل آلتر:

این تونل در زیر رودخانه البه تاسیس شده است این تونل به شکلی زیبا و با استفاده از سنگ های زینتی ساخته شده است این تونل نیز یکی از تفرجگاه های هامبورگ است.

تونل زیبای هامبورگ

موزه شکلات:

این جاذبه مهیج در هامبورگ مورد علاقه بسیاری از گردشگران  است همچنین می توانید از این موزه سوغاتی های زیادی تهیه کنید. زیرا انواع شکلات های تولیدی جدید در این موزه وجود دارد.

مکان های معروف هامبورگ

موزه مهاجرت:

از دیگر جاهای دیدنی هامبورگ با ارزش تاریخی و فرهنگی آن موزه مهاجرت است که آثار مهمی از مهاجران و سبک های زندگی از مناطق مختلف اروپا در این موزه دیده می شود.

مکان های دیدنی هامبورگ

رود آلستر:

این رود از جاذبه های طبیعی موجود در هامبورگ است و از اتصال دو دریاچه در منطقه تشکیل شده است مجسمه پری دریایی که در این منطقه وجود دارد می تواند برای بسیاری از گردشگران خاطره انگیز باشد.

مناطق توریستی هامبورگ

از دیگر جذابیت های این مکان دیدنی برای گردشگران قایق سواری در این رودخانه است در زمستان نیز اسکی روی یخ بر جذابیت های این جاذبه می افزاید.

دریاچه مصنوعی:

این دریاچه مصنوعی برای ایجاد چشم اندازی بی نظیر در منطقه احداث شده است گردشگران با قدم زدن در این منطقه از جاذبه ها و مکان های دیدنی هامبورگ استفاده می کنند.

دریاچه معروف هامبورگ

بارا ماهی فروشان

اگر از آن دسته افرادی هستید که اول وقت بیدار می شوید می توانید روزتان را با رفتن به بازار ماهی فروشان آغاز کنید، این بازار جزو مکان های دیدنی هامبورگ می باشد که هر روز هفتاد هزار نفر بازدیدکننده داشته  و برای خرید انوع غذای دریایی، سبزیجات تازه ، لباس، گل و میوه مکان مناسبی می باشد، ساعت شروع به کار این بازار پنج صبح می باشد.

کلیسای سنت جاکوب

این کلیسا جزو پنج کلیسای اصلی هامبورگ می باشد  که به علت بمباران جنگ جهانی دوم خسارت به آن وارد شد و مجددا در سال ۱۴۶۳ بازسازی گردید که جزو دیدنی های هامبورگ می باشد و ساختار اصلی آن به سبک قرون وسطایی باقی مانده اما قسمت هایی از آن از طراحی مدرن برخوردار است بنابراین حتما از این مکانها نیز دیدن فرمایید.

جاهای دیدنی هامبورگ

خانه ی تاریخی

این خانه واقع در پارکی به نام Jenischpark  است که جزو زیباترین فضای سبز هامبورگ می باشد و در منطقه Klein Flottbek قرار دارد و از خانه های قدیمی با معماری قرن نوزدهم می باشد که در حقیقت سبک زندگی قشر مرفه را در این قرن نشان خواهد داد.

مرکز خرید Europa Passagea

از بهترین مراکز خرید هامبورگ این مجموعه تجاری می باشد که در اکتبر ۲۰۰۶ ساخته شد و دارای ۱۶ طبقه با ۱۲۵ فروشگاه است همچنین، این مرکز خرید دارای رستوران ها و کافه های مختلفی است که می توانید چند ساعت از وقت تان را در این پاساژ سپری کنید.

مکان دیدنی هامبورگ

خیابان Mönckebergstrasse

این خیابان که MO نامیده می شود جزو پررفت و آمد و مهم ترین خیابان های هامبورگ جهت خرید می باشد که اکثر فروشندگان و نمایندگی های متبر در این مکان قرار دارند.

سخن پایانی

وجود کافه و رستوران ها امکانات متعددی برای گردشگران ایجاد کرده است که در کنار مراکز خرید می توان از آن دیدن کرد.

جاذبه های تماشایی و مکان های گردشگری در هامبورگ بسیار متنوع و متعدد است بندر هامبورگ که از جاذبه های مهم و زیبا در این شهر است دارای اهمیت بالایی در منطقه است و آن را به لحاظ اقتصادی رو به پیشرفت قرار داده است.

در پایان به شما دوستان عزیز پیشنهاد می کنیم در صورت تمایل جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه جهان گردی می توانید بر روی لینک کلیک نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *