دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

سامسونگ با کاهش فروش ۱۳ درصدی مواجه شد

  • مرضیه نوروزیان
  • ۳۰ آذر ۱۳۹۷
  • ۰

طبق اخبار تازه منتشر شده فروش گوشی های سامسونگ به اندازه ۱۳ درصد کاهش یافته اما این موضوع سامسونگ را همچنان در صدر پر فروش ترین تولیدات گوشی قرار داده است. 

در سه ماه سوم سال ۲۰۱۸ سامسونگ با سهم ۱۹ درصدی مقام اول خود را همچنان نگه داشته است. این شرکت در این سه ماه حدود ۷۲.۲ میلیون دستگاه روانه بازار کرده است. 

این آمار زمانی که با آمار فروش سه ماهه دوم امسال(۷۱.۶ میلیون دستگاه) مقایسه می شود، عملکرد خوبی برای سامسونگ به حساب می آید. اگر این رقم را با سال قبل مقایسه کنیم، متوجه کاهش ۱۳ درصدی فروش خواهیم شد.

کاهش فروش 13 درصدی سامسونگ

این رقم در سال قبل برابر با ۸۳.۳ میلیون دستگاه بوده و سبب سهم ۲۱ درصدی برای سامسونگ شده است. ارائه گلکسی نوت ۹ باعث شد سامسونگ وضعیت دستگاه های هوشمند خود را بهتر سازد. ضمن اینکه هواوی توانست رشد بیشتری را نصیب خود کند.

فروش هواوی نسبت به سه ماهه سوم سال قبل، ۳۳ درصد بیشتر شده و برابر با ۵۳.۲ میلیون دستگاه بوده است. هواوی ۱۴ درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده است.

مقام سوم فروش از آن اپل با سهم ۱۲ درصدی بازار است. اوپو و شیائومی با سهم ۹ درصد در جایگاه چهارم و پنجم می باشند. شیائومی بزرگترین فروشنده اسمارت فون در هند برای بار دوم توسط سامسونگ شکست خورد.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *