دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

افشا شدن مشخصات اولین گوشی هوشمند سامسونگ با ماژول دوربین چهارگانه

  • مرضیه نوروزیان
  • ۳ مهر ۱۳۹۷
  • ۰

به تازگی اطلاعاتی از اولین گوشی هوشمند سامسونگ با دوربین چهارگانه افشا شده است. در ادامه سایر اطلاعات در این باره را به شما ارائه می کنیم.

این اخبار و اطلاعات به شکل غیر رسمی منتشر شده است. طرح مفهومی اولین گوشی سامسونگ با ماژول دوربین چهارگانه رونمایی شد. این طرح مفهومی بر مبنای آخرین اطلاعات موثق و معتبر گوشی بعدی سامسونگ طراحی شده است.

یکی از کارمندان شرکت آلمانی تبار ادعا کرده که ماژول دوربین ۴ گانه دارای یک سنسور ۸ مگاپیکسلی زاویه باز(۱۲۰ درجه)، دو دروبین زوم دار با لنزهای ۵ مگاپیکسلی و ۱۰ مگاپیکسلی و دوربین اصلی با لنز ۲۴ مگاپیکسلی می باشد. این لنز اصلی ۲۴ مگاپیکسلی سامسونگ، IMX576 سونی است که در گوشی OPPO R17 و طیف وسیعی از گوشی های هوشمند با قابلیت های تصویربرداری سلفی مورد بهره برداری قرار گرفته است. طرح مفهومی مندرج شده این گوشی با توضیحاتی که درباره گوشی سامسونگ Galaxy A9 Star Pro ارائه شده، نزدیک است. در حال حاضر گوشی هایی که با بیش از دو لنز معرفی می گردند، قابلیت استفاده همزمان دو لنز را ندارند اما پیش بینی می شود که این قابلیت در گوشی بعدی سامسونگ عرضه گردد. اولین گوشی هوشمند سامسونگ با ماژول دوربین چهارگانه

این گوشی با فاکتور گرفتن از طراحی غیر مرسوم و ماژول دوربین، در سایر موارد مشابه گوشی های استاندارد میان رده ۲۰۱۸ است. این گوشی قرار است با تراشه اسنپدراگون ۶۶۰، نمایشگر Super AMOLED با رزولوشن FHD + با ابعاد ۱۸.۵ به ۹ و حافظه رم ۴ گیگابایتی رونمایی شود و  ابتدا در بازارهای آسیا به فروش برسد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *