دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

عکس های مدل موی باز دخترانه زیبا و جدید

  • خانم تمدنی نژاد
  • ۲۱ آبان ۱۳۹۴
  • ۰

یکی از انواع مدل مو که باعث می شود از دید آقایان زیبا و جذاب به نظر برسید مدل موی باز می باشد . این مدل مو دارای تنوع بسیار می باشد . همچنین باعث می شود جوان تر به نظر برسید . در این مطلب با انواع مدل موی باز آشنا شده و تصاویر آن را با هم مشاهده می کنیم .

یکی از دغدغه های خانم ها این است که مدل مویی را انتخاب کنند که زیبا ، جذاب و جوان تر به نظر برسند که مدل موهای باز در رفع این دغدغه نقش مهمی ایفا می کند جالب است بدانید که مردان مدل موِ باز را بسیار دوست دارند . این مدل دارای تنوع بسیاری می باشد در اینجا مطالبی را در مورد انواع آن مطالعه کرده و عکس های زیبا با این سبک مدل مو را مشاهده خواهیم کرد.

آشنایی با انواع مدل موی باز زیبا و جذاب

این مدل مو بیشتر به دخترانی که صورتی گرد و گونه دار می باشند بیشتر توصیه می گردد این مدل باعث می گردد صورتتان کشیده دیده شود و تپلی و گردی صورتتان پوشیده شود این مدل مو بسیار جذاب و ساده می باشد . این مدل مورد پسند اکثر دختران جوان می باشد .

مدل مو باز

مدل موی مصری فانتزی

این مدل به دخترانی پیشنهاد می گردد که صورتی گرد و بدون گونه دارند . این مدل باعث می شود ترکیب صورتتان کشیده تر و زیباتر دیده شود مایل بودن و تیزی جلوی مو ها در این مدل باعث می شود چهره تان فرم جذاب تری بگیرد .

مدل موی باز

مدل موی عروسکی

مناسب دختران جوان با صورت هایی کشیده و دراز می باشد . در این مدل خرد شدن موها باعث می گردد گردی و شلوغی موها از درازای صورت کم  کند و چهره تان بیضی و متعادل به نظر برسد .

  •  آرون گروپس

مدل موی باز

مدل موی گرد یا پر

این مدل مو مناسب دخترانی با صورت هایی کشیده ، دراز و لاغر با پیشانی بلند می باشد این مدل مو باعث می گردد صورتتان پر ، زیبا وشاداب تر به نظر برسد.

مدل موی باز و زیبا

مدل موی قارچی

مدل موی قارچی برای دخترانی با گردن بلند و صورت کشیده که موی بلند را دوست ندارند اما دوست دارند موهایی شیک وفانتزی داشته باشند مناسب می باشد .

تصاویر مدل موی باز

مدل موی آلمانی

این مدل مو  به دخترانی با گردنهای کوتاه و تپل توصیه می گردد که باعث رفع کوتاهی گردن می گردد .

مدل موی باز بسیار زیبا

مدل موی خرده تکه ای

این مدل مناسب افرادی است که می خواهند سنشان کم تر به نظر برسد با شسوار زدن این مدل مو می توان آن را به موی کلوش که مدل موی دخترانه و زیباست تبدیل نمود که به اکثر چهره ها می آید .

مدل موی باز

تصاویر مدل موهای باز جدید

در ادامه عکس های انواع مدل موهای باز را با هم مشاهده خواهیم کرد تا با الگوبرداری از آن ها مول مویی متناسب با چهرتان را برای خود برگزینید.

مدل مو دخترانهمدل مو زیبامدل مو زیبا و جذابمدل مو باز و آزادمدل مو باز عروسکیمدل مو عروسکیآرایش مو عروسمدل مو باز زیبامدل مو دخترانهمدل مو باز به همراه بافتمدل مو رنگ کرده و بازمدل مو عروسمدل مو دخترانهمدل مو عروس جدید

همانطور که گفتیم مردان مدل موهای باز را دوست دارند در این مطلب با انواع مدل مو آشنا شدیم و تصاویری از شینیون مدل موی باز را مشاهده کردیم امیدوارم از خواندن این مطلب و مشاهده تصاویر آن لذت کافی را برده باشید .

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *