دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

فاش شدن آخرین اطلاعات گلکسی نوت ۹

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۸ مرداد ۱۳۹۷
  • ۰

قرار است سامسونگ فردا به طور رسماً از محصول تولیدی خود با نام گلکسی نوت ۹ رونمایی کند. با توجه به نزدیک شدن به زمان رونمایی هنوز اطلاعات زیادی درباره این مدل گوشی در حال افشاست.

با وجود اینکه تنها یک روز تا رونمایی از گلکسی نوت ۹ مانده است اما اطلاعات آن همچنان در حال آپدیت شدن است. این اطلاعات به قلم S pen و گوشی هوشمند مربوط می شود.

به نقل از یک منبع خبر آلمانی، قلم گلکسی نوت ۹ نسبت به گلکسی نوت ۸ تغییرات زیادی داشته است. این قلم از نظر شکل ظاهری با نسخه قبلی متفاوت است اما از نظر سطح فشار و حساسیت تغییر چندانی نکرده است.

فاش شدن آخرین اطلاعات گلکسی نوت 9

این سطح فشار مانند گلکسی نوت ۸ همان ۴۰۹۶ است. سامسونگ حدود دو سال پیش حساسیت قلم خود را تغییر داد. این قلم دارای ماژول بلوثوث است و کاربران می توانند از قلم به عنوان دکمه شاتر از راه دور یا بی سیم برای وضعیت دکس بهره مند شوند.

فاش شدن آخرین اطلاعات گلکسی نوت 9

گلکسی نوت ۹ دارای قاب محافظ، شارژر مخصوص ماشین، یک عدد کابل، قطعه ای به نام ۳M و هدفون AKG می باشد. قطعه ۳M می تواند حلقه نگه دارنده گوشی هوشمند باشد.

  •  آرون گروپس

فاش شدن آخرین اطلاعات گلکسی نوت 9

بدنه در نظر گرفته برای آن مانند نمونه های قبلی شیشه ای و فلزی است. این گوشی دارای نمایشگر منحنی در لبه های گوشی، ماژول دوربین دوگانه و حاشیه بسیار باریک است. گوشی گلکسی نوت ۹ قرار است با قیمت پایه ۹۶۰ دلار به بازار عرضه گردد. احتمالاً نسخه پایه آن با حافظه رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و قابلیت ارتقاء تا ۲ ترابایت ارائه می شود.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *