دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

لیست بازیکنان خوش تیپ جام جهانی

  • زهره امامی
  • ۷ تیر ۱۳۹۷
  • ۰

بازی های جام جهانی ۲۰۱۸ از هیجان انگیزترین مسابقات امسال می باشد که این روزها توجه طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است.

در دنیای شگفت انگیز فوتبال ستاره هایی وجود دارند که از لحاظ استایل بدنی و اندام در رده بالایی قرار گرفته اند. اما این مساله به تنهایی کافی نیست. انتخاب پوشش مناسب سبب می شود تا جذابیت ظاهری این افراد دو چندان شود. در ادامه شما را با برخی از این ستاره های خوش تیپ آشنا می کنیم.

کریستیانو رونالدو

این بازیکن پرتغالی بسیار خوش اندام و خوش لباس است. وی علاوه بر جذابیت ظاهری از لحاظ بازی فوتبال نیز در رده بالایی قرار دارد به طوری که سرنوشت تیم پرتغال بسته به او می باشد.

بازیکنان خوش تیپ فوتبال

پل پوگبا

این بازیکن فرانسوی هر هفته مدل موهی خود را تغییر می دهد. او از لحاظ پوشش و استفاده از بدلیجات در ردیف خوش سلیقه ها قرار گرفته است. بل در تیم منچستر و تیم ملی فرانسه در پست مهاجم بازی می کند.

بازیکنان خوش تیپ فوتبال

نیمار

نیمار برزیلی است. وی در تیم پاری سن ژرمن بازی می کند. او با مدل مو و کت های چرمی گران قیمتی که به تن می کند مورد توجه خیلی از جوان ها قرار گرفته است.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

بازیکنان خوش تیپ فوتبال

جسی لینگارد

ظاهر جسی با لباس های برند معروف مورد توجه خیلی از مردم قرار گرفته است. اینه بازیکن جوان فوتبال در فضای مجازی فالور های زیادی دارد و بسیاری از جوان ها از مدل مو و پوشش وی الگو می گیرند. نکته قابل توجه این استع که او در انتخاب پوشش جزء بهترین ها می باشد.

بازیکنان خوش تیپ فوتبال

جرارد پیکه

این جوان اسپانیایی در تیم بارسلونا بازی می کند. عوامل پرطرفدار بودن او علاوه بر بازی زیبا و جذاب استایل مناسب او می باشد که وی را به ستاره فوتبال تبدیل کرده است.

بازیکنان خوش تیپ فوتبال

ژرومه بواتنگ

وی بازیکن آلمانی تیم فوتبال است. او تی شرت و کفش برند نتایک می پوشد و کتانی های بسیار گران قیمت پا می کند که موجب جذابیت وی شده است. این بازیکن به قدری از لحاظ ظاهری جذاب است که برخی از ستاره های هیپ پاپ از وی الگوبرداری می کنند.

بازیکنان خوش تیپ فوتبال

کیسوکه هوندا

وی از ستاره های فوتبال ژاپن است که رنگ روشن موهایش به جذابیتش افزوده است. کیسوکه کت و عینک های آفتابی بسیار زیبایی دارد که بر معروفیتیش در این زمینه افزوده است.

بازیکنان خوش تیپ فوتبال

لیونل مسی

او از بازیکنان تقریبا ساده پوش است ولی سعی می کند پوشش مناسبی را انتخاب کند که بر جذابیت ظاهری اش بیفزاید. وی برای تیم ملی آرژانتین در پست مهاجم بازی می کند.   بازیکنان خوش تیپ فوتبال

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *