دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

آموزش دو روش عالی برای آرایش چشم و ۴۰ نمونه آرایش چشم حرفه ای

  • ندا خوشرو
  • ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷
  • ۰

در این مطلب ۴۰ مدل آرایش چشم زنانه و دخترانه به همراه ۲ آموزش حرفه ای برای میکاپ چشم ساده و مجلسی را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند و از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

چشم ها جزء نقاط اصلی و کانونی چهره محسوب می شوند از این رو نحوه میکاپ چشم ها تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت ظاهری شما دارد بنابراین بهتر است خانم ها در انتخاب مدل میکاپ چشم خود حساسیت و دقت لازم را به خرج دهند.

۴۰ مدل آرایش چشم حرفه ای و زیبا

برای میکاپ چشم ها بهتر است به فرم و رنگ چشم ها و سایر ویژگی های ظاهری خود توجه کنید تا بتوانید میکاپ چشم بی نظیر و بدون نقصی داشته باشید. در ادامه این مطلب تصاویری از ۴۰ مدل میکاپ چشم حرفه ای و زیبا به همراه آموزش ۲ مدل میکاپ چشم ساده و مجلسی را مشاهده خواهید کرد.

مدل آرایش شیک و مجلسی چشم

مدل میکاپ ساده چشم

متخصصان میکاپ و زیبایی نکات مهمی را در خصوص میکاپ چشم ها ذکر کرده اند بنابراین اگر شما تمایل دارید میکاپ چشم هایتان بدون نقص و زیباتر به نظر برسد بهتر است قبل از انتخاب مدل میکاپ چشم های خود مدل آرایش های مختلف چشم را مشاهده کنید و از بین این مدل های متنوع از مدلی جذاب و زیبا که با فرم چشم هایتان مطابقت دارد برای آرایش کردن چشم هایتان استفاده کنید.
مدل آرایش ساده چشم از انواع میکاپ های پرطرفدار و جذاب در بین خانم ها است و شما می توانید از این مدل میکاپ چشم ها برای مکان های مختلف استفاده کنید. توجه داشته باشید که در مدل های میکاپ چشم ساده از سایه ها با رنگ های کمرنگ و مات استفاده می شود همچنین در این مدل میکاپ چشم کشیدن خط چشم اختیاری است و شما می توانید در صورت تمایل به استفاده از خط چشم از انواع مدل های خط چشم ساده استفاده کنید.
مدل میکاپ ساده چشم برای دختران جوان و خانم هایی که به مدل آرایشهای ساده و لایت علاقه مند هستند می تواند انتخاب ایده آل و مناسبی باشد و این مدل میکاپ چشم باعث می شود تا فرم و حالت چشم ها طبیعی و زیباتر به نظر برسد.

مدل میکاپ چشم زنانه

مدل میکاپ چشم شیک

مدل زیبا و شیک آرایش چشم

  •  آرون گروپس

مدل میکاپ چشم

مدل میکاپ ساده چشم

مدل میکاپ ساده و بی نظیر چشم

مدل میکاپ زیبا و ساده چشم

مدل میکاپ چشم دخترانه

آرایش ساده چشم

مدل میکاپ لایت چشم

مدل میکاپ چشم

مدل میکاپ لایت و ساده دخترانه

آرایش چشم دخترانه

مدل آرایش چشم دخترانه

مدل آرایش ساده چشم

مدل میکاپ ساده و بی نظیر چشم

مدل آرایش چشم شیک و بی نظیر

مدل میکاپ چشم دخترانه زیبا و جدید

مدل آرایش چشم شیک و زیبا چشم

مدل های میکاپ زیبا چشم

مدل آرایش ساده چشم

مدل میکاپ ساده چشم دخترانه

مدل میکاپ چشم

مدل میکاپ چشم زنانه جدید

مدل آرایش شیک چشم زنانه

مدل میکاپ زیبا و جذاب چشم

آرایش شیک و زیبا چشم

مدل میکاپ شیک و جذاب چشم

مدل آرایش چشم ساده

مدل میکاپ شیک چشم

مدل میکاپ چشم زنانه

مدل میکاپ جذاب چشم دخترانه

مدل میکاپ مجلسی چشم

از مدل میکاپ چشم مجلسی برای شرکت در مهمانی ها و مجالس رسمی و غیر رسمی استفاده می شود. در مدل میکاپ مجلسی چشم ترکیب رنگ های مختلف سایه به چشم می خورد و در این مدل ها برای متفاوت تر به نظر میکاپ چشم ها از مدل سایه چشم های پرکار و زیبا استفاده می شود. در اغلب مدل های آمیکاپ چشم مجلسی خط چشم دنباله دار و پهنی روی پلک بالایی چشم کشیده می شود و شما می توانید برای جذابیت بیشتر چشم هایتان در قسمت پایینی چشم ها از خط چشم استفاده کنید. برای جذابیت بیشتر چشم ها و داشتن مژه های پرپشت و زیبا در این مدل میکاپ می توانید از مژه مصنوعی و یا ریمل های حجیم دهنده استفاده کنید.

مدل میکاپ چشم مجلسی زیبا و بی نظیر

مدل سایه چشم زنانه

آرایش چشم شیک و مجلسی

مدل میکاپ مجلسی چشم

مدل میکاپ مجلسی چشم

مدل میکاپ شیک چشم زنانه

میکاپ مجلسی چشم

مدل میکاپ چشم مجلسی

  آرایش چشم شیک و ساده

مدل میکاپ زیبا و شیک چشم

میکاپ چشم مجلسی زیبا

مدل میکاپ مجلسی و شیک چشم

   آرایش چشم زیبا و جذاب

مدل میکاپ زیبا و خاص چشم

     مدل آرایش چشم زیبا و جذاب

مدل خط چشم زنانه مجلسی

مدل آرایش چشم شیک و بی نظیر

مدل میکاپ شیک و مجلسی برای چشم ها

مدل آرایش چشم شیک و مجلسی

مدل سایه چشم شیک و جدید

مدل آرایش ساده چشم

مدل میکاپ مجلسی و زیبا چشم

مدل آرایش چشم شیک و مجلسی

مدل میکاپ مجلسی و جذاب چشم

مدل آرایش چشم زنانه

مدل میکاپ چشم دخترانه مجلسی

مدل میکاپ چشم زیبا و جذاب

مراحل میکاپ چشم

مدل آرایش مجلسی چشم

میکاپ چشم مجلسی

مدل آرایش مجلسی و زیبا چشم

میکاپ زیبا و جذاب چشم

مدل آرایش چشم مجلسی

مدل آموزش میکاپ چشم مجلسی

مدل آرایش شیک و زیبا چشم

مدل میکاپ زیبا و شیک چشم

مدل آرایش چشم شیک و زیبا چشم

مدل میکاپ چشم زیبا و متفاوت زنانه

مدل آرایش شیک و مجلسی چشم

مدل میکاپ چشم با متدهای جدید

مدل میکاپ شیک و مجلسی چشم

مدل میکاپ جدید چشم

مدل میکاپ چشم مناسب و مجلسی

میکاپ چشم جدید و حرفه ای

آرایش چشم

میکاپ چشم حرفه ای و خاص

آموزش میکاپ چشم ها با ۲ روش

مدل میکاپ چشم ها اگر بدرستی انجام شود میکاپ صورت شما جذاب و حرفه ای تر به نظر می رسید بنابراین بهتر است خانم ها برای آرایش کردن چشم های خود مهارت و تخصص لازم را بدست آورند و یا از آرایشگری حرفه ای برای میکاپ چشم هایشان استفاده کنند.

آموزش آرایش چشم

آموزش میکاپ چشم ها برای مجالس و مهمانی ها

برای میکاپ کردن چشم ها به صورت حرفه ای به وسایل زیر نیازمند هستید:

  • مرطوب کننده
  • کرم چشم
  • پرامیر چشم
  • سایه چشم
  • براش مخصوص میکاپ چشم
  • مداد چشم
  • خط چشم
  • ریمل
  • در صورت تمایل مژه مصنوعی

مدل میکاپ شیک و جدید چشم

آموزش گام به گام میکاپ چشم مجلسی

مرحله اول آماده کردن پلک چشم ها است که برای آماده کردن پوست اطراف چشم ابتدا مرطوب کننده و یا کرم چشم مناسبی متناسب با رنگ پوست خود را تهیه کنید سپس به آرامی مرطوب کننده و یا کرم چشم را در اطراف چشم ها و یا پلک چشم هایتان بزنید و با کمک پرایمر روی پلک چشم هایتان را بپوشانید تا میکاپ چشم هایتان زیبا و ماندگارتر شود.
برای اینکه رنگ پوست اطراف چشم ها متعادل تر به نظر برسد می توانید از کانسیلر استفاده کنید. کانسیلر را با کمک براش مخصوص در قسمت های روی پلک و زیر چشم ها بزنید سپس با کمک اسفنجی نرم کانسیلر را به صورت ضربه های ممتد و آرام پخش کنید و با کمک پودر تثبیت کننده کانسیلر را روی پوست خود تثبیت کنید.
مرحله دوم آرایش چشم مجلسی انتخاب سایه چشمی مناسب و زیبا است. برای انتخاب مدل سایه چشم ابتدا باید مدل چشم هایتان را تجزیه و تحلیل کنید و سپس بر اساس فرم چشم هایتان از مدل سایه چشم مناسبی استفاده کنید. بهترین روش برای اینکه میکاپ چشم تان مجلسی به نظر برسد این است که از سایه های روشن و پر زرق و برق در مرکز پلک چشم ها استفاده کنید تا چشم هایتان درشت و زیباتر به نظر برسند و از سایه های مات و تیره در گوشه خارجی چشم ها و قسمت هایی از چشم که دارای چین و چروک است استفاده کنید.

آموزش آرایش چشم به صورت مرحله به مرحله
میکاپ چشم مجلسی را بهتر است با کمک سایه چشم رنگ طلایی شروع کنید و مقداری از سایه طلایی را با کمک براش مسطح روی مرکز پلک چشم ها بزنید که این سایه روشن باعث می شود تا پلک چشم هایتان برجسته و جذاب تر به نظر برسد توجه داشته باشید که سایه طلایی را باید روی مرکز پلک ها بزنید سپس این رنگ سایه را به سمت گوشه های داخلی و بیرونی چشم هایتان پخش کنید.
برای اینکه فرم چشم هایتان زیباتر به نظر برسد بهتر است از سایه چشم تیره استفاده کنید. سایه ها با رنگ های قهوه ای تیره و خاکستری و بنفش تیره و مشکی و … برای آرایش چشم مجلسی می توانند انتخاب مناسبی باشند. برای سایه زدن چشم ها ابتدا از گوشه بیرونی چشم شروع کنید و شکلی شبیه به حرف V را در گوشه چشم هایتان ایجاد کنید سپس سایه چشم را روی پلک چشم ها پخش کنید تا به رنگ سایه دلخواه خود برسید. برای برجسته کردن استخوان ابرو می توانید از سایه ها با رنگ روشن استفاده کنید.

آموزش آرایش ساده چشم

مرحله سوم کشیدن خط چشم و یا سرمه است. برای کشیدن خط چشم می توانید از خط چشم های مایع و مدادی استفاده کنید که خط چشم های مایع برای میکاپ چشم مجلسی مناسب تر هستند. با کمک خط چشم مایع خطی صاف و زیبا را روی پلک چشم هایتان بکشید و اگر تمایل دارید میکاپ و سایه چشم هایتان خیره کننده و زیباتر به نظر برسند بهتر است خط چشم را به صورت دنباله دار بکشید.
اگر از آن دسته از خانم هایی هستید که تمایل دارید میکاپ چشم هایتان دراماتیک و جذاب به نظر برسند بهتر است خط پایینی مژه هایتان را با کمک سایه مشکی و سرمه و یا مداد بکشید و اگر تمایل دارید خط چشمی که در قسمت پایین چشم هایتان می کشید حالت دودی داشته باشد بهتر است بعد از کشیدن خط چشم آن را با کمک براش تمیزی محو کنید و حالت اسموکی را برای آن ایجاد کنید. برای اینکه چشم ها زیبا و درشت به نظر برسند می توانید از مداد چشم سفید و با بژ برای خط اشک استفاه کنید.
مرحله چهارم میکاپ چشم مجلسی زدن ریمل و در صورت تمایل گذاشتن مژه مصنوعی است.

آموزش آرایش مجلسی چشم

آموزش میکاپ ساده چشم

۱. برای آرایش چشمها به صورت ساده ابتدا با کمک یک اسفنج و یا انگشت مقداری کرم پودر به پشت چشمهایتان بزنید.

مراحل میکاپ چشم
۲. پودر بیرنگ فیکس را با کمک قلم موی مخصوص پودر زنی به پشت چشم هایتان بزنید سپس مقداری از پودر فیکس را در قسمت زیر چشم ها بزنید و پاک نکنید این کار باعث می شود زمانی که شما روی پلک بالایی چشم ها سایه می زنید زیر چشم هایتان لکه ایجاد نشود.
۳. با کمک برس اسفنجی همه قسمت های پشت چشم ها را تا زیر ابروها سایه شیری و یا استخوانی رنگ بزنید تا چشم هایتان برجسته و درخشان تر به نظر برسند.

زدن سایه روی پلک چشم
۴. با کمک سایه ای با رنگ تیره در قسمت فرو رفته چشم و زیر استخوان ابرو تا گوشه انتهایی چشم ها را یک تیرگی مناسب و ملایم ایجاد کنید توجه داشته باشید که رنگ سایه را بهتر است بر اساس رنگ پوست خود انتخاب کنید. سایه های قهوه ای روشن و طلایی و آجری و صورتی برای پوست های تیره و سبزه انتخاب مناسب و ایده آلی هستند و سایه ها با رنگ آبی و سبز و بنفش برای پوست های رنگ روشن مناسب هستند.

راهنمای میکاپ چشم راهنمای زدن سایه چشم

۵. با کمک قلم مویی مناسب خطوط کشیده شده را محو کنید تا لبه نداشته باشند.
۶. مقداری سایه چشم روشن را با کمک برس اسفنجی در وسط پلک چشم ها بزنید.
۷. پودر فیکسی را که در زیر چشم هایتان زده اید می توانید در صورت تمایل در این مرحله از میکاپ چشم ها پاک کنید.
۸. برای کشیدن خط چشم به فرم چشم هایتان توجه کنید سپس خط چشمی مناسب را برای کشیدن انتخاب کنید. اگر شما در کشیدن خط چشم مهارت ندارید می توانید به مطلب آموزش کشیدن خط چشم مراجعه کنید.

زدن خط چشم
۹.با کمک فر مژه به مژه هایتان کمی حالت دهید تا چشم هایتان خوش فرم تر به نظر برسند.

زدن فر مژه
۱۰. برای زدن ریمل چشم هایتان را ببندید ابتدا پشت مژه ها را ریمل بزنید سپس از قسمت پایین و از ریشه به سمت بالای مژه ها را ریمل بزنید. برای بلند تر کردن مژه ها می توانید از ریمل های مژک دار استفاده کنید و یا با کمک نوک برس ریمل، نوک مژه هایتان را با حرکت های رفت و برگشتی ریمل بزنید.

زدن ریمل
۱۱. اگر تمایل دارید از مژه مصنوعی استفاده کنید مژه های تک می توانند برایتان انتخابی مناسب باشند. اگر مژه های شما کم است بهتر است مژه مصنوعی را در طول پلک چشم ها بچسبانید و اگر تمایل دارید چشم هایتان کشیده تر به نظر برسند می توانید چند دانه مژه را در گوشه انتهایی چشم هایتان بچسبانید و در انتها نیز مقداری ریمل به مژه هایتان بزنید.

گذاشتن مژه مصنوعی روی مژه ها

آموزش آرایش ساده و شیک چشم

در این مطلب با انواع مدل آرایش چشم و ۲ آموزش عالی برای میکاپ چشم ها آشنا شدید که امیدواریم با ایده گرفتن از این مدل ها بتوانید چشم هایتان را به زیباترین شکل ممکن میکاپ کنید و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *