دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

معرفی گوشی هواوی مجهز به سیستم 5G در سه ماه پایانی 2019

  • سمیه نیک فرجام
  • ۳۰ فروردین ۱۳۹۷
  • ۰

هواوی در جمعی از تحلیل گران نشست جهانی در چین اعلام کرد که می خواهد از گوشی جدید 5G خود در پایان سال 2019 رونمایی کند و این گوشی امکانات ویژه نسل پنجم را دارا می باشد.

در نسخه های قبلی هواوی از گوشی های خود با نام میت 10 و میت 20 رونمایی کرده است و در نسخه جدید خود قصد دارد گوشی میت 30 با امکانات 5G را ارائه دهد.

 گوشی هواوی مجهز به سیستم 5G

در این گوشی یک مودم ویژه و اختصاصی طراحی شده است که با کیفیت بالای 5G می باشد و این تراشه بالونگ 5G01 تحت عنوان نسل جدید از مودم همراه مورد پیشتیبانی می باشد عرض این مودم برابر با 2.3 گیگابایت بر ثانیه است و طبق شواهد این مودم مخصوص به صورت جیبی و در خودران ها قابل کاربرد است.

گوشی هواوی مجهز به سیستم 5G

هواوی می خواهد در طراحی سری 5 گوشی های خود از امکانات ویژه ای استفاده کند این گوشی دارای پوشش ویژه شبکه و سخت افزارهای قابل پشتیبانی است. این برند چینی تاکنون با وجود فشارهی مختلفی که از جانب آمریکا بر آن وارد شده است به خوبی توانسته ثبات خود را در بازار اقتصادی موبایل نگه دارد.

هواوی با هدف گذاری بلند مدت بیان کرده است که در سال 2025 می خواهد 1.1 میلیارد شبکه اتصال 5G را تحت پوشش خود در بیاورد و با پشتیبانی از 200 میلیون اتومبیل مجهز به 5G بیشتر در جهان دیده شود.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *