دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

برای تزیین و چیدمان میز خاطره از این ایده های جالب استفاده کنید

  • مرضیه نوروزیان
  • ۵ خرداد ۱۴۰۰
  • ۰

بیشتر ما به عکس های دوران کودکی، خانوادگی و… علاقه داریم و به دنبال محل مناسبی برای آن ها هستیم. میز خاطره محل مناسبی برای ذخیره این قاب عکس های با ارزش است. با چیدمان فوق العاده این میز، دکوراسیون منزل را نیز متفاوت کنید.

همه ما در زندگی روز هایی داریم که فقط یک بار اتفاق می افتند. برای برقراری یک حس نوستالژیک و زنده شدن این ایام از این لحظات عکس می گیریم. این عکس ها تبدیل به یک خاطره شیرین می شوند و با نگاه کردن به آن ها، آن ایام برای ما زنده می شود. میز خاطره محل مناسبی برای جمع آوری این عکس ها و یادگاری هاست.

با گذشت زمان بسیاری از لحظات ما تبدیل به یک خاطره می شوند. بعضی از این لحظات بسیار با ارزشند و حس امید را در وجودمان زنده می کنند.

هر چند پیر و خسته دل و ناتوان شدم     هرگه که یاد روی تو کردم جوان شدم

ایده های جذاب و رمانتیک تزیین میز خاطره

برای تزیین منزل ارزان و کم هزینه از ایده های مختلفی استفاده می شود. یکی از راه کارهای فوق العاده برای یک چیدمان عالی در محیط منزل استفاده از میز خاطرات می باشد. لوازم و وسایل قدیمی از جمله قاب عکس، یادگاری و… بر روی این میز جای می گیرند. عکس های مراسم ازدواج مهمان همیشگی این میزها هستند.

میز یادگاری زیبامیز خاطرات زیبا

استفاده از طرح درختی در چیدمان میز یادگاریچیدمان جذاب و متفاوت میز یادگاری

تزیین میز چیدمان متفاوت قاب عکس روی میز

  •  آرون گروپس

چیدمان جذاب قاب عکس روی میزطراحی زیبای میز

طراحی جالب میزتزیین فوق العاده جذاب میز خاطرات

چیدمان فوق العاده میزمیز یادگاری با تزیین عالی

دیزاین زیبای میزدکوراسیون شیک میز یادگاری

چیدمان عالی میزتزیین متفاوت میز یادگاری

دکوراسیون شیک میز خاطرهتزیین رمانتیک میز یادگاری

طراحی عالی میز

میز یادگاری در ابعاد کوچکی تهیه و تولید می شود و معمولاً مساحت کمی از فضای خانه را اشغال می کند. محدوده چیدمان میز به گوشه ای از اتاق پذیرایی منتهی می شود. برای تزیین میز از روش های جذابی مانند روبان، تزیین شمع، گلبرگ و…استفاده می شود. به طور کلی در این چیدمان ایده های رمانتیک بسیار کار ساز و عالی است. همچنین در این طراحی می توانید از وسایل آنتیک، گلدان، ظروف، مجسمه، آباژور و… نیز استفاده کنید.

میز زیبای خاطرهتزیین خاص میز خاطرات

طراحی شیک میز خاطرهتزیین میز یادگاری با گل

چیدمان شیک میز یادگاریچیدمان متفاوت قاب عکس میز یادگاری

طراحی عالی میز یادگاریمیز یادگاری با طراحی عالی

تزیین رمانتیک میز خاطرهتزیین رمانتیک میز یادگاری

تزیین زیبای میز یادگاریتزیین زیبای میز یادگاری

چیدمان زیبای میز خاطرهدیزاین زیبای میز یادگاری

میز خاطره با چیدمان فوق العادهچیدمان خاص میز یادگاری

تزیین شیک میز یادگاریطراحی متفاوت میز یادگاری

تزیین رمانتیک میز یادگاری

تصاویری جدید از میزهای خاطره و نکاتی در مورد آنها

میزهای خاطره وسایل کاربردی مفیدی برای تداعی خاطرات زیبا و ایجاد حس خوشایند در مناسبت ها و روزهای خاص می باشد که امروزه در اغلب خانه های ایرانی وجود دارد و تزیین روی آن سلیقه ای است، میزهای خاطره در انواع مدلهای گرد و چهارگوش با طراحی های ساده و متنوع وجود دارند که در هنگام خرید آنها باید نکات مختلفی را در نظر گرفت، در ادامه با برخی از این نکات آشنا می شوید.

انواع میزهای خاطره

میزهای یادگاری دارای سایز های مختلفی هستند، از این رو قبل از انتخاب و خریداری اندازه آن را با توجه به وسایلی که می خواهید روی آن بچینید و نیز با توجه به فضایی که میز را در آنجا قرار می دهید، در نظر بگیرید.

میزهای خاطره شکیل

در صورتی که از وسایلی با وزن زیاد برای روی میز استفاده می کنید، میزهایی خریداری کنید که دارای پایه محکم باشند تا قابلیت تحمل وزن وسایل را داشته باشند.

مدل میزهای خاطره

سبک میز خود را با توجه به سبک دکوراسیون منزل و وسایل موجود در آنجا انتخاب کنید، اما در صورت قرار دادن میز در فضایی جداگانه از دکوراسیون منزل، می توان با ایجاد تنوع در سبک، جذابیت بیشتری را به وجود آورد.

میزهای خاطره mdf

در صورتی که می خواهید در مقطعی از زمان از این میزهای خاطره استفاده کنید، بهتر است از میز های تاشو استفاده نمایید.

میزهای خاطره فلزی

ارتفاع میز خاطرات باید به گونه ای باشد که نه خیلی زیاد بوده و نه خیلی کوتاه و بهتر است هم سطح میز نهارخوری یا مبلمان انتخاب شود، انواع میزهایی که قابلیت تنظیم ارتفاع را دارند، برای افرادی که پیوسته دکوراسیون و چیدمان منزلشان را تغییر می دهند، بسیار مناسب است. در اینجا می توانید مدلهای جدیدتری از میزهای خاطره را ببینید.

 تصاویری از میزهای خاطرهمیزهای خاطره گردمدل میز خاطره شیکمیزهای خاطره چوبیمیز خاطره ام دی افمیزهای خاطره سلطنتیمیزهای خاطره جدیدمیزهای خاطره زیبامیزهای خاطرهمیز خاطره طرحدار

البته میز یادگاری را می توان در اتاق خواب جای داد و به این نحو خصوصی سازی نمود. افرادی نیز علاقه دارند برای این میز از نورپردازی خاص و ویژه ای استفاده کنند. استفاده از گل نیز ایده جالبی برای دکوراسیون میز می باشد. حال امیدواریم این مطلب برای شما سودمند بوده باشد، در صورت تمایل برای آشنایی با انواع مدلهای تزیین منزل می توانید در اینجا کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *