دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی و جدیدترین عکس های مهراوه شریفی نیا

  • مرضیه شاکری
  • ۲۳ مهر ۱۳۹۴
  • ۰

مجموعه عکس های مهراوه شریفی نیا، بازیگر و هنرمند خوب و محبوب کشورمان، به همراه بیوگرافی کامل او از کودکی تا کنون را در این مقاله ببینید و بخوانید تا با او بیشتر آشنا شوید.

مهراوه شریفی نیا، یکی از معدود بازیگرانی است که در خانواده ای زندگی می کند که همگی بازیگر هستند و با این حرفه به خوبی آشنایند. در این مقاله قصد داریم تا با بیوگرافی و ویژگی های شخصیتی او بیشتر آشنا شویم.

عکس های مهراوه شریفی نیا به همراه بیوگرافی کامل او:

مهراوه شریفی نیا در تاریخ بیست و نهم از ماه فروردین در سال 1360 در تهران متولد شد. او فرزند محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان و خواهر ملیکا شریفی نیا است که همگی بازیگر سینما و تلوزیون کشورمان می باشند. مهراوه شریفی نیا مدرک دیپلم خود را در رشته ریاضی- فیزیک کسب کرد و در دانشگاه در رشته موسیقی در دانشگاه هنر تهران ادامه تحصیل داد.

مهراوه شریفی نیا با ژستی جالبمادر و پدر مهراوه شریفی نیا

مهراوه شریفی نیا به مدت یک ترم در رشته کارگردانی تحصیل کرد اما پس از آن و مشورت با پدرش از این رشته کناره گرفت و در رشته موسیقی تحصیلش را ادامه داد. پیانیست خوبی است. در دوران دانشگاه، تدریس پیانو نیز می کرده است. حتی وی در حال حاضر یکی از بهترین نوازنده های خانم در ایران محسوب می شود. او یکی از طرفداران پر و پا قرص تیم پرسپولیس است و به فوتبال علاقه فراوانی دارد. حتی چندین بار برای تشویق تیم مورد علاقه اش به ورزشگاه رفته است. در کودکی بسیار شاد و خندان بوده و رنگ مورد علاقه اش قرمز است. سینما و تلوزیون برای او فرقی ندارد و تلاش می کند تا مستقل زندگی کند.

مهراوه شریفی نیا در عکسی زیبا

مهراوه شریفی نیا بازیگری را از سن هشت سالگی آغاز کرد که این فعالیت او بازی در فیلم « دزد عروسک ها» بود که به عنوان اولین کار هنری او در عرصه بازیگری و در کارنامه هنری او محسوب می شود.او همچنین در فیلم « زیر پوست شهر» نیز به ایفای نقش پرداخت که این بازی، تجربه همکاری با باران کوثری را برای او رقم زد. بازی در سریال «ساعت شنی» همزمان با پایان نامه او شده بود که پدرش در این باره به او گفته بود که حتی در صورتی که به تحصیلت لطمه بخورد، بازی در این سریال را بپذیر. او نیز پذیرفت و به عنوان یکی از بهترین و زیباترین کارهایش از آن یاد می کند. اما مهمترین بازی او در فیلم زیبا و خاطره انگیز « امام علی (ع) » بود که مهراوه شریفی نیا نیز در این فیلم به خوبی هنرنمایی کرده است. او موفق شد تا جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن را از جشن انجمن منتقدان و نویسندگان برای بازی در « پشت در خبری نیست» دریافت کند. او در نمایش « یک زن، یک مرد» که کارگردانی آن به عهده مادرش و تهیه کنندگی آن را پدرش عهده دار بود، با خواهرش همبازی شد و به ایفای نقش پرداخت. او حتی در تجربه دستیار کارگردانی را در « شاخه گلی برای دبورا» نیز در کارنامه هنری خود دارد.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

تصویری زیبا از مهراوه شریفی نیا

مجموعه فیلم های سینمایی با بازی مهراوه شریفی نیا:

  1. به من نگاه کن
  2. یه عاشقانه ساده
  3. زیر پوست شهر
  4. دختری به نام تندر
  5. قصه عشق پدرم
  6. اگر باران ببارد
  7. کابوس
  8. دزد عروسک‌ها
  9. اخراجی‌ها ۲
  10. یک سطر واقعیت

شریفی نیا در عکسی آتلیه ای

مجموعه سریال های تلوزیونی با هنرمندی مهراوه شریفی نیا:

  1. قصه‌های رودخانه سیاکیا
  2. آشپزباشی
  3. خداحافظ بچه
  4. شبحی در تاریکی
  5. امام علی (ع)
  6. روز حسرت
  7. قلب یخی
  8. این قافله عمر
  9. ساعت شنی

تصویری جالب از شریفی نیا

مجموعه تصاویر مهراوه شریفی نیا و مادر و پدر و خواهرش:

در ادامه تصاویری از خانواده مهراوه شریفی نیا را برای شما عزیزان آماده کرده ایم که برایتان به نمایش خواهیم گذاشت.

مهراوه شریفی نیا با ژستی زیبا شریفی نیا و توپ فوتبال شریفی نیا در سکانسی از یک فیلم شریفی نیا و عروسک فیفا زیباترین عکس های شریفی نیا شریفی نیا در کودکی شریفی نیا و خواهرش شریفی نیا با تیپ زیبا شریفی نیا با چهره ای زیبا شریفی نیا در دریا مانتو زیبای شریفی نیا ژست زیبای شریفی نیا عکس زیبای شریفی نیا تصویر سیاه و سفید از شریفی نیا

امیدواریم که از مجموعه عکس های مهراوه شریفی نیا لذت برده باشید، در بخش عکس بازیگران می توانید با دیگر بازیگران نیز آشنا شوید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *