دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تزیین هفت سین سال سگ با ۲۷ ایده متفاوت

  • ندا خوشرو
  • ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
  • ۰

در این مطلب با انواع ایده ها برای تزیین سفره هفت سین سال سگ آشنا خواهید شد که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

هر یک از سال های شمسی نماد حیوانی خاص می باشند و سال ۱۳۹۷ شمسی نیز سال سگ نامیده شده است و شما می توانید برای تزیین سفره عید نوروز سال سگ از مجسمه سگ و عروسک سگ و شمع سگ و … استفاده کنید.

اگر شما تمایل دارید تزیین سفره هفت سین ۹۷ خاص و متفاوتی داشته باشید بهتر است از نماد سگ برای تزیین سفره هفت سین تان استفاده کنید.

تزیین فانتزی سفره هفت سین

مدل سفره هفت سین سال سگ

ایده های زیبا و متنوعی برای تزیین هفت سین با نماد حیوان سگ وجود دارد و در همه این مدل سفره های هفت سین از نماد سگ استفاده شده است و شما می توانید با الگوبرداری از این مدل ها سفره هفت سین ۹۷ را به زیباترین شکل ممکن دیزاین کنید.

تزیین هفت سین سال سگ

مدل سفره هفت سین زیبا با نماد حیوان سگ

برای چیدمان سفره هفت سین ۹۷ می توانید از انواع عروسک سگ نمدی و مجسمه سگ و شمع سگ استفاده کنید که هر کدام از این مدل هفت سین ها زیبایی خاصی دارند. توجه داشته باشید که می توانید ظروف هفت سین خود را از بین ظرف هایی که به شکل مجسمه سگ ساخته شده اند انتخاب کنید سپس هر یک از اجزای مورد نیاز سفره هفت سین را درون این مجسمه ها قرار دهید همچنین می توانید از ظروف با طرح های متنوعی برای گذاشتن سفره هفت سین استفاده کنید سپس مجسمه سگ و یا شمع سگ را سر سفره هفت سین قرار دهید تا چیدمان سفره شما بی نظیر و زیباتر به نظر برسد. توجه داشته باشید که گذاشتن سفره هفت سین نیازمند خلاقیت و مهارت است و بهتر است شما از مدل های مختلف سفره هفت سین الگوبرداری کنید تا بتوانید چیدمانی خاص و خلاقانه برای سفره هفت سین تان داشته باشید.

هفت سین نمدی سال سگ

  •  آرون گروپس

سفره هفت سین ۹۷  با نماد حیوان سگتزیین زیبا سفره هفت سینمجسمه سگ برای هفت سین۱۳۹۷

سگ نمدیایده جالب برای ظروف ۷ سین سال سگ

مجسمه زیبا برای سفره هفت سینطرح ظرف سفره هفت سین با نماد سگ

تزیین زیبا و فانتزی سفره هفت سینسفره ۷ سین سال سگ

مجسمه سال سگمجسمه سگ برای سفره عید نوروز

تزیین هفت سین سال سگظرف هفت سین برای سال۹۷

هفت سین سال سگ زیبا و جذاب طرح سفره هفت سین ۹۷ با نماد سگ

سفره هفت سین سال سگهفت سین جدید با نماد سگ

هفت سین زیبا و فانتزی سال سگسفره هفت سین جالب با نماد سگ

تزیین زیبا و شیک سفره هفت سین چیدمان هفت سین زیبا با نماد سگ

تزیین سفره هفت سین سال سگ 97

استفاده از عروسک های سگ نمدی یکی دیگر از انواع ایده های جالب برای سفره هفت سین است و شما می توانید عروسک سگ نمدی را به راحتی در منزل درست کنید سپس از این عروسک های فانتزی و زیبا برای سفره هفت سین تان ۹۷ استفاده کنید. همچنین می توانید سبزه سفره هفت سین را درون مجمسه های سگ که برای سبزه تهیه می شوند بگذارید و با قرار دادن سبزه سر سفره هفت سین جذابیت هفت سین تان را چند برابر کنید.
اجزای هفت سین مخصوص سال سگ را می توانید روی میز و یا روی سفره قرار دهید که انتخاب سفره و یا میز برای گذاشتن سفره هفت سین به سلیقه شخصی تان بستگی دارد.

سفره هفت سین سال 97 سفره هفت سین سال سگ 97 تزیین زیبا و فانتزی سال سگ تزیین سفره هفت سین 97 مجسمه سگ برای سفره هفت سین تزیین هفت سین سال 1397 تزیین سفره هفت سین 97 تزیین زیبا سفره هفت سین با مجسمه سگ شمع سگ برای سفره هفت سین سفره هفت سین سال 1397 هفت سین سال 1397 شمع زیبا برای سفره هفت سین سفره هفت سین

در این مطلب انواع ایده ها برای تزیین هفت سین سال سگ را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید و بتواند با الگوبرداری از آن ها سفره هفت سین تان را به زیباترین شکل ممکن تزیین کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *