دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

سری جدید مدل های لباس عروس مدرن و زیبا

  • مرضیه شاکری
  • ۲۱ مهر ۱۳۹۴
  • ۰

در این مقاله به بررسی نکاتی در انتخاب لباس عروس مناسب و اینکه چه نوع لباسی مناسب تر و جذاب تر است را برای شما عزیزان گردآوری نموده ایم که می توانید همراه آن، مدل های متنوع و جدید لباس عروس را نیز مشاهده کنید.

پیراهن عروس را باید با دقت و با اطلاعاتی کافی انتخاب کنید تا بتوانید مدل مناسبی را برای خود برگزینید. در این مقاله گزیده ای از این نکات را برای شما عزیزان به همراه تصاویری از  پیراهن عروس به نمایش گذاشته ایم که می توانید از آن برای خود الگو گرفته و بهره مند شوید.

انواع زیبای مدل لباس های  عروس شیک

در انتخاب لباس عروس، نیز باید دقتی نظیر لباسهای دیگر و حتی بیشتر از آنها به خرج دهید. حتما هنگامی که برای خرید پیراهن عروسی می روید از کفش های پاشنه بلند استفاده کنید تا دقیقا بتوانید لباسی را انتخاب کنید که مناسب قد شماست تا در آینده دچار مشکل نشوید. حتما پیراهن عروسی را انتخاب کنید که تمامی نقاط ضعف و قوت اندام شما در آن در نظر گرفته شده باشد. می توانید از افرادی که در اینکار ماهر هستند نیز مشورت بگیرید.

مدل پیراهن عروس شیک و جذاب:

اگر چند روز جلوتر برای انتخاب لباس عروسی، بروید بسیار بهتر است ، زیرا در دراز مدت ممکن است که اندام شما، لاغر و یا چاق شود و در این صورت لباسی را که انتخاب کرده اید برای شما تنگ و یا گشاد شود. حتما لباسی را که انتخاب می کنید روز قبل از عروسی آماده کنید و از اتوی بخار برای آن استفاده کنید تا چین و چروک های اضافی روی آن باقی نماند و شما را شلخته و بی سلیقه نشان ندهد.

لباس عروس زیبا لباس عروس جدید لباس عروس شیک لباس عروس مدرن لباس عروس جذاب لباس های زیبای عروس لباس های جدید عروس لباس های شیک عروس لباس های مدرن عروس لباس های جذاب عروس

انواع زیبا از پیراهن عروس های مدرن:

اگر از افرادی هستید که نیم تنه بالایی تان بلند تر از نیم تنه پایینی شماست، باید از مدل هایی استفاده کنید که خط کمر آنها بالاست و می تواند توازن خوبی در اندام شما ایجاد کند و شما را بسیار خوش اندام تر نشان دهد. اگر بالعکس از افرادی هستید که پاهایی بلند دارید و نیم تنه بالایی شما کوتاه است باید از مدل هایی که دامن آنها در نیمه زیر باسن قرار می گیرد استفاده کنید تا بدین صورت بسیار جذاب تر و زیباتر به نظر برسد. اگر گودی کمر دارید پیشنهاد می شود از مدل های پف دار استفاده کنید تا گودی کمر شما موجب خراب شدن تیپ ظاهریتان نشود.

انواع زیبا از لباس های باکلاس عروس انواع جدید از لباس های باکلاس عروس انواع شیک از لباس های باکلاس عروس انواع مدرن از لباس های باکلاس عروس انواع جذاب از لباس های باکلاس عروس لباس های عروس در مدل های زیبا لباس های عروس در مدل های جدید لباس های عروس در مدل های شیک لباس های عروس در مدل های مدرن لباس های عروس در مدل های جذاب

  •  آرون گروپس

اگر در دسته افراد چاق (لباس عروس برای افراد چاق) قرار می گیرید باید از لباس هایی که بالاتنه بلندی دارند و دامنشان پف ندارد استفاده کنید و اگر از دسته افراد اغر هستید، از لباس عروسیهای پر چین و پر پف استفاده کنید تا کمی پرتر به نظر برسید. در بخش لباس عروس، مدل های دیگری را نیز می توانید مشاهده کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *