دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

خودروی فوردکا پلاس 2018 معرفی شد

  • نرگس کوهستانیان
  • ۲۲ بهمن ۱۳۹۶
  • ۰

معرفی فوردکا پلاس 2018 : این خودروی ارزان ویژگی های جالبی دارد از جمله اینکه دارای حسگر باران، گرم شونده صندلی، و حسگر پارک می باشد و بطور اتوماتیک آب و هوای داخل خودرو را کنترل می کند.

ما در اینجا برای علاقه مندان به دنیای صنعت خودرو به معرفی فوردکا پلاس 2018 پرداختیم که امیدواریم مورد پسند شما قرار گیرد. در ادامه مطلب با این خودروی ارزان و با بعضی از خصوصیات مدرن و جذابش آشنا می شوید. پیشنهاد می کنیم تا پایان با ما همراه باشید.

معرفی فوردکا پلاس 2018

فورد پلاس محصولی جدید است که بزودی از آن رونمایی می شود. این خودروی ارزان در اروپا به یستا اکتیو شبیه است.

 

معرفی فوردکا پلاس 2018

 

این خودرو طراحی شیک و جذابی دارد. از ویژگی های این خودرو میتوان به بدنه پلاستیکی، روکش فلزی، پیشرانه ۱.۵ لیتری توربودیزل اشاره کرد. قدرت اسب بخار آن ۹۴ می باشد. از دیگر ویژگی های این خودرو باید گفت جعبه دنده که سرعت دستی آن 5 می باشد، پیشرانه‌ های بنزینی و دیزلی را به چرخ‌های جلو انتقال می دهد. از خصوصیات جالب دیگر این خودرو می توان گفت دارای حسگر باران، صندلی گرم شونده و حسگر پارک کردن در عقب هستند.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

 

معرفی فوردکا پلاس 2018

 

معرفی فوردکا پلاس 2018

در اروپا این این ماشین سطح خصوصیاتش پایین و کم کیفیت است اما مشخصاتی دارد که بعضی از آن ها پیشرفته و با کیفیت است. صفحه نمایش لمسی آن 6.5 می باشد. این خودرو از لحاظ اقتصادی باصرفه است. گفته شده برند فورد در این سال کراس اور مدل 2018 را رونمایی می کند و آن را در اروپا به عرضه فروش می رساند.

معرفی فوردکا پلاس 2018

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *