دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل های خط چشم گربه ای جدید برای خانم های جوان

  • ندا خوشرو
  • ۲۳ بهمن ۱۳۹۶
  • ۰

در این مطلب انواع مدل خط چشم گربه ای زنانه و دخترانه را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید.

خط چشم گربه ای، از انواع مدل خط چشم های پرطرفدار و محبوب در بین خانم ها در هر رده سنی است و شما می توانید از این مدل خط چشم برای آرایش صورت مجلسی استفاده کنید و زیبایی چشم هایتان را دو برابر کنید.

خط چشم به چشم های شما فرم و حالت زیبایی می دهد بنابراین بهتر است خانم برای زیبایی بیشتر آرایش چشم ها و آرایش صورت خود از خط چشم استفاده کنند.

مدل خط چشم زنانه گربه ای

مدل خط چشم گربه ای زیبا و شیک

از خط چشم گربه ای، شما می توانید برای آرایش روز و آرایش شب استفاده کنید توجه داشته باشید که کشیدن این مدل خط چشم برای آرایش روز و شب با یکدیگر متفاوت است و شما می توانید برای کشیدن خط چشم زنانه و دخترانه از این مدل خط چشم استفاده کنید.

مدل خط چشم زنانه گربه ای

خط چشم دخترانه و زنانه کشیده برای آرایش روز

از کشیدن خط چشم پهن و ضخیم گربه ای، در آرایش روز خودداری کنید. خط چشم نازک و ظریف گربه ای، برای آرایش روز انتخاب ایده آل و مناسبی است و شما می توانید بعد از کشیدن این خط چشم با زدن ریمل زیبایی مژه هایتان را چند برابر کنید همچنین بهتر است در کنار کشیدن این مدل خط چشم از سایه چشم رنگ روشن نظیر صدفی و صورتی و مقداری دودی در گوشه چشم های خود استفاده کنید.

مدل خط چشم ظریف گربه ای

خط چشم گربه ای برای آرایش روز

خط چشم ظریف گربه ای

نحوه کشیدن خط چشم گربه ای

خط چشم زیبا و خاص گربه ای

نحوه کشیدن خط چشم گربه ای

مدل خط چشم شیک و زیبا گربه ای

خط چشم دخترانه گربه ای

مدل خط چشم دخترانه و زیبا گربه ای

خط چشم ساده

خط چشم ساده و زیبا گربه ای

خط چشم ساده گربه ای

مراحل کشیدن خط چشم گربه ای

خط چشم زنانه گربه ای

مدل خط چشم شیک گربه ای

خط چشم زنانه و دخترانه کشیده برای آرایش شب

برای انتخاب مدل خط چشم دخترانه و زنانه گربه ای، بهتر است به حالت و فرم چشم های خود توجه کنید سپس از بین مدل های متنوع این خط چشم مدلی متناسب با فرم چشم هایتان را برای کشیدن انتخاب نمایید. برای آرایش شب می توانید از خط چشم دنباله دار و پهن گربه ای استفاده نمایید سپس از روشن ترین رنگ سایه روی پلک ها استفاده کنید و برای گوشه چشم هایتان از سایه ها با رنگ های تیره استفاده کنید. توجه داشته باشید که سایه چشم باید مانند خط چشم ظریف و پهن گربه ای، زاویه ۴۵ درجه داشته باشید.
این مدل خط چشم برای آرایش شب زنانه و دخترانه مناسب است و زیبایی چشم های شما با کشیدن این مدل خط چشم چند برابر می شود.

خط چشم گربه ای زنانه

مدل خط چشم شیک گربه ای

مدل خط چشم نازک گربه ای خط چشم زنانه گربه ای خط چشم جدید گربه ای خط چشم دخترانه گربه ای خط چشم زنانه گربه ای مدل خط چشم شیک و جذاب گربه ای خط چشم شیک گربه ای مدل خط چشم زنانه گربه ای برای آرایش روز مراحل کشیدن خط چشم گربه ای

در این مطلب با انواع مدل خط چشم کشیده زنانه و دخترانه آشنا شدید که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها چشم هایتان را به زیباترین شکل ممکن آرایش کنید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مدل های خط چشم کلیک کنید.

  •  آرون گروپس

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *